Слухати Радіо

Зараз в ефірі

07:00

Св.Літургія з храму Матері Божої Ангельської (Вінниця)

В ефірі

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Трансляція літургії із студії Радіо Марія

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза з о. Олегом Саламоном

12:00

Ангел Господній

12:20

Концерт привітань та гарного настрою

13:00

Свята Літургія з церкви Різдва Богородиці (Львів)

14:00

Резонанс

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:20

Дитяча катехиза

15:45

В родині "Радіо Марія"

16:00

Катехиза з о. Юрієм Зелінським

16:45

Дитяча молитва

17:00

Дитяча катехиза

17:15

Новини

"Чим християнство відрізняється від інших релігій?" - катехеза

Поділитись з друзями
Створено: 2019-10-02
Передача: Катехиза
Отець Олексій Самсонов продовжує цикл програм присвячених основам нашої віри. В сьогоднішній програмі директор Радіо Марія коментує 151 параграф Катехизму Католицької Церкви: "Для християнина вірити в Бога невіддільно означає вірити в Того, Кого Він послав, у «Його Сина улюбленого», Якого Він Собі уподобав (Мр. 1,11); Бог велів нам слухати Його (Пор. Мр. 9, 7.). Сам Господь сказав Своїм учням: «Віруйте в Бога, віруйте й у Мене» (Iв. 14,1). Ми можемо вірити в Ісуса Христа, тому що Сам Він - Бог, Воплочене Слово: «Ніхто й ніколи Бога не бачив; Єдинородний Син, що в Отцевому лоні, - той об'явив» (Iв. 1,18). Оскільки Він «Отця бачив» (Iв. 6,46), Він один знає Його і один може Його об'явити (Пор. Мт. 11,27.)."

Відгуки

"Єдина наша надія - Бог, а місце де ми можемо сховатися - Непророчне Серце Марії!" - сестра Каміла Кармалюк

"Єдина наша надія - Бог, а місце де ми можемо сховатися - Непророчне Серце Марії!" - сестра Каміла Кармалюк

Діва Марія - як Ковчег Завіту!
"Хто такі апостоли і чому Ісус їх покликав", - коментар Євангелія дня

"Хто такі апостоли і чому Ісус їх покликав", - коментар Євангелія дня

Того часу Ісус вийшов на гору і покликав до себе тих, кого сам хотів, і вони прийшли до Нього. Він встановив Дванадцятьох, аби були з Ним, і щоби посилати їх проповідувати, і щоб вони мали владу виганяти бісів. Він встановив Дванадцятьох і дав Симонові ім’я Петро, а Якову Зеведеєвому та Йоанові, братові Якова, дав ім’я Воанерґéс, що значить: сини грому; і Андрія, і Филипа, і Вартоломея, і Матея, і Тому, і Якова Алфеєвого, і Тадея, і Симона Кананіта, і Юду Іскаріотського, який і видав Його.

"Дорога молоде, не дозволяйте використовувати вашу юність для сприяння поверховому життю, яке плутає красу з зовнішнів виглядом", - Папа Франциск

"Дорога молоде, не дозволяйте використовувати вашу юність для сприяння поверховому життю, яке плутає красу з зовнішнів виглядом", - Папа Франциск

Отець Вальдемар Павелець продовжує коментувати "Апостольське післясинодальне повчання" Папи Фпанциска "Christus vivit". До уваги береться 6-й розділ, в якому йдеться про молодь і її зв’язок зі старшим поколінням. Папа Франциск порівнює молодих людей з молодими, гарними деревами, які підносять свої гілки до неба, прагнучи здійнятися якомога вище.
"Про географію Святої Землі, месіанську таємницю та злих духів", - коментар Євангелія дня

"Про географію Святої Землі, месіанську таємницю та злих духів", - коментар Євангелія дня

Того часу Ісус зі своїми учнями відійшов  до моря, і великий натовп пішов за Ним з Галілеї та з Юдеї, з Єрусалима та з Ідумеї; а також великий натовп із Зайордання, з Тира й Сидона, почувши, що робив Він, зібрався до Нього. І сказав своїм учням мати напоготові човен для Нього, щоб народ не тіснив Його; бо Він оздоровив багатьох, тож ті, хто мав недуги, кидалися до Нього, аби до Нього доторкнутися. І нечисті духи, коли бачили Його, падали долілиць перед Ним і кричали, вигукуючи: «Ти — Син Божий!» Та Він суворо наказував їм, щоб не виявляли Його.

"Все те добре, що дав Господь, повинно контролюватися", - о.Віталій Козак

"Все те добре, що дав Господь, повинно контролюватися", - о.Віталій Козак

Отець Віталій Козак OCD, настоятель Всеукраїнського Санктуарію Матері Божої Святого Скапулярію, що в Бердичеві, продовжує коментувати книгу святого Йоана від Хреста "Сходження на гору Кармель". В цій катехезі до уваги береться 36-й розділ, в якому йдеться про користь від відмови зовнішніх речей: нюху, смаку та зору.