Слухати Радіо

Зараз в ефірі

10:00

Розарій

В ефірі

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

12:00

Ангел Господній

12:20

Розарій

13:00

Свята Літургія з церкви Різдва Богородиці (Львів)

14:00

Денний ефір

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:40

Дитяча катехиза

16:00

Дайджест від Credo

16:45

Дитяча молитва

17:20

Розарій

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

18:00

Св.Літургія з Катедри св. Олександра (Київ)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

21:00

Вечірній ефір

22:00

Катехиза

Чому православний митрополит не прибув на відкриття пам'ятника Володимиру Великому і до чого тут католики?

Поділитись з друзями
До 1032-ї річниці Хрещення Руси-України Вашій увазі програма з київським гідом Іллею Камишанським, присвячена історичним питанням.
Під час програми говорили про точне місце Хрещення русичів, про те, чи справді князь Володимир силою насаджував християнство та чому православний митрополит не прибув на відкриття пам'ятника святому князю Володимиру на "Володимирській гірці" у Києві.
ООсь те, що ти просив:Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного реалізму.АасООсь те, що ти просив:Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного реалізму.Аась те, що ти просив:Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного реалізму.Ааь те, що ти просив: Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного

Відгуки

Діти відчувають переживання батьків. У Польщі надають психологічну допомогу Українським сім'ям.

Діти відчувають переживання батьків. У Польщі надають психологічну допомогу Українським сім'ям.

Про психологічну допомогу українським сім'ям, які виїхали за кордон розповідає кандидат психологічних наук, практичний психолог, психотерапевт, нейро-психолог - Катерина Дишель. Цикл програм Комісії душпастирства молоді.
"У світі до сьогодні є багато людей, які віддають своє життя за Христа", - о.Вальдемар Павелець

"У світі до сьогодні є багато людей, які віддають своє життя за Христа", - о.Вальдемар Павелець

В день літургійного спомину Мучеників ранньої Римської Церкви, отець Вальдемар Павелець під час катехези говорить про мучеництво, як свідчення живої віри в Христа. Перші три століття Церква перебувала під постійним гонінням і таким чином перші християни засвідчували свою любов до Христа через мучеництво в Його ім'я. В програмі катехит підкреслює, що це насіння Церкви (саме так мучеників називав Тертуліан) до сьогоднішнього дня дає щедрі плоди.
"Прошу, щоб на 16-17 липня в Бердичеві на Урочистості нас було якомога менше", - о.Віталій Козак заохочує пережити це свято за допомогою католицьких медіа

"Прошу, щоб на 16-17 липня в Бердичеві на Урочистості нас було якомога менше", - о.Віталій Козак заохочує пережити це свято за допомогою католицьких медіа

В ефірі програми "У Ваших намірах" Хранитель Всеукраїнського Санктуарію Матері Божої з гори Кармель, що в Бердичеві, отець Віталій Козак розповів, як цього року будуть виглядати Урочистості з нагоди вшанування ікони Божої Матері Бердичівської. Священник наголошує, що в пандемічний час можна було простіше організувати це святкування, натомість під час війни є багато труднощів. Настоятель просить людей пережити це паломництво за допомогою католицьких медіа. Святкова Меса буде відправлятися в середині храму, і потрапити туди зможуть лише особи, які мають запрошення.
"Декларація православних богословів про єресь "русского міра", - аналіз о.Петра Лопатинського

"Декларація православних богословів про єресь "русского міра", - аналіз о.Петра Лопатинського

Вашій увазі програма "Наближаючись до православ'я" цикл "Війна і мир". Під час ефіру, диякон ПЦУ, отець Петро Лопатиський аналізує Декларацію православних богословів про єресь "русского міра". Нижче подається повний текст.
"Таїнство - це не магія, це зустріч з живим Богом", - с.Василія Гальцова

"Таїнство - це не магія, це зустріч з живим Богом", - с.Василія Гальцова

Сестра Василія Гальцова в програмах "У Ваших намірах", які на Радіо Марія виходять по середах, розпочинає новий цикл на тему "Таїнства Церкви". Дана програма має вступний характер, черниця розповідає, чим є Таїнства і акцентує увагу на двох складових: видима - це обряд і матеріали які використовуються під час сакраментальних дій, і невидиму - йдеться про особистий стосунок, який отримує людина під час Таїнства.