«Невроз очікування» - постійний неспокій, що переростає у тривожне передчуття майбутнього відходу матері, а потім очікування її повернення. Часта напруга емоційної сфери у зв’язку з порушенням контакту з мамою може мати як наслідок – розвиток реакцій тривожного типу. А як дитина реагує на чужих дорослих? - іноді чужий зацікавлює увагу дитини, і на певний час дитина забуває про відсутність матері, але через деякий час, починається гострий неспокій, пошук матері. А доросла людина, що намагається грати «під маму» - викликає у дитини відчуття недовіри та неспокою. Як кваліфікувати дитячі страхи? Як допопмогти дитині справитися зі страхами в ранньому віці, щоби мінімалізувати їхні наслідки у дорослому житті? Про це та інше в передачі "Важко бути дитиною" Олександра Поліщука.
У 8місяців у дитини підвищується чутливість до голосу матері та музичних звуків – дуже цікавий і унікальний період, який більше не повторюється, дитина розхитується в такт музики, отримує задоволення, ловлять звук мелодії, що подобається. Дитина може лякатися та плакати від появи в голосі матері незвичних чи неприємних інтонацій роздратування, загрози, коли тон підвищується, або навіть від голосного «не можна!». Також, налаштоване на голос матері, дитя 8 місяців чітко чує фальш чи награність в голосі ін.. людини – Навіть, якщо той посміхається, але його видають очі, де немає теплоти та щирості. І якщо такий дорослий буде намагатися активно вступати в контакт – дитина буде відчувати страх та неспокій. Таким чином вік 7-9 місяців – період підвищеної чутливості до виникнення тривоги, страху, неспокою. Цей період дуже важливий для наступного психологічного розвитку. Приклад – хлопчик 7 років, тихий, панічно боявся вчителя, боявся залишатися один вдома, мав головні болі – у 8 місяців захворів бронхітом, у матері не було часу на лікування, був госпіталізований, отримував ін’єкції, був відлучений від матері – на цьому фоні з’явився поштовх до розвитку в подальшому страху залишатися самому та страху спілкування в новому оточенні.
Як кваліфікувати дитячі страхи? Як допопмогти дитині справитися зі страхами в ранньому віці, щоби мінімалізувати їхні наслідки у дорослому житті? Про це та інше в передачі "Важко бути дитиною" Олександра Поліщука.
Відгуки
Катехізатор розповідала про емоційні реакції, їх наслідки та про те, як їх уникнути
В
новій освітянській програмі Юлія Кравченко доцент кафедри культурології ІФОН НПУ
ім. М. Драгоманова презентує новий проект присвячений новим методикам виховання
дітей. То ж в першому прем’єрному ефірі про методику «Філософія для дітей» що була
створена в 1970-х роках проф. університету Монклер
Метью Ліпманом.
Отець Януш-Марія налешить до ордену отців-проповідників (домініканців), був викладачам в інститути релігійних наук святого Фоми Аквінського, духовним отцем у Вищій духовній семінарії у Ворзелі в Україні служив з 1994 до 2013 року, нині служить в Польщі. На Радіо Марія був дуже активним катехитом: Розмови з екзорцистом (27 програм), Діалоги про Великий Піст (10 програм), Недільні читання (близько 40 ефірів), катехези (більше 60 ефірів!)
Про те як Діва Марія допомагає нам у житті і як ми можемо допомогти їй у допомозі нам
Господь не залишає і тут нас сам на сам з нашими стражданнями, які нас спіткають на шляху до Неба, Він посилає Духа Святого, який дасть нам силу. Яку ж таку силу (du/namiv) дасть нам на цьому шляху Дух Святий? Сила (du/namiv)- сила, міць, фортеця, могутність, здатність, можливість, диво, чудотворіння. То невже маюче такі засоби, ми не можемо змиритись й інколи навчитись просто потерпіти?
Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.