Слухати Радіо

Зараз в ефірі

12:20

Концерт привітань та поздоровлень

В ефірі

Наближаючись до православ'я

14:00

Духовні читання

14:20

Головред

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:40

Дитяча катехиза

16:00

Катехеза

16:40

Дитяча молитва

17:00

Новини

17:10

Голос народу, голос Божий

17:30

В родині "Радіо Марія"

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

18:00

Трансляція св. Літургії із парафії Піднесення Хреста (Київ)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Дитяча катехиза

20:20

Біблійний погляд

21:00

Школа християнського життя

22:00

Катехеза

23:00

У ваших намірах

Халкідонський собор 451 р.

Поділитись з друзями
Створено: 2017-03-09
Передача: Катехеза
Автор: Петро Балог
Ведучий: Анна Новаковська
В катехезі з отцем Петром Балогом говоримо про Халкідонський собор 451 р. і розбираємо визначення віри Халкідонського собору, саме в христологічній частині
Халкідо́нський собо́р — четвертий Вселенський собор, скликаний за проханням римського імператора Маркіана та за згоди папи Лева I в Халкідоні (сучасний Кадикой, район Стамбула) у 451 році, з приводу єресі Євтихія — монофізитства. Євтихій навчав, що у Христі лише одна природа — божественна, а не подвійна (божественна та людська) і таким чином на хресті страждав не богочоловік, а сам Бог.
Отже, текст визначення віри Халкідонського собору, саме в христологічній частині, звучить так: 
"Йдучи за святими отцями, ми всі однодумно вчимо сповідувати єдинородного і одного, і того Самого Сина, Господа нашого  Ісуса Христа, досконалого в Божестві та досконалого в людинності; істинного Бога та істинну людину, котра складається з розумної душі та тіла, Єдиносущного Отцю щодо Божества і Єдиносущного нам, щодо людинності, у всьому подібного нам, крім гріха; перед віками народженого з Отця щодо Божества, в останніх же часах народженого ради нас і ради нашого спасіння з Марії Діви Богородиці щодо людинності; одного й того Самого Христа Господа - Сина Єдинородного ми повинні визнавати в двох природах: без змішання, без зміни, без поділу, без розз'єднання. Ніколи не була знищена єдністю різниця між природами, але були збережені характерні особливості обох природ, які зійшлися в одній особі та в одній іпостасі. Не можна ділити чи роз'єднувати Його на дві особи, тому що є один і той самий Єдиний Христос - Єдинородний Син, Бог Слово і Господь Ісус Христос згідно з тим, що колись пророки про Нього говорили і Сам Ісус Христос нас повчив і символ отців нам передав".
Цей текст став синтезом цілої Христології.

Відгуки

"Завдання єпископа шукати шляхів, аби привести до Церкви тих, хто сам не прийде ", - отець Юрій Блажиєвський

Як відголосок події єпископських свячень в ранковій катехезі говоримо про важливість і винятковість єпископського служіння. Священик пояснює основу обряду свячень єпископа та ієрархічний устрій Церкви і які відмінності між дієцезією, архідієцезією і митрополією

Христос іде вулицями міста!

В Урочистість Тіла і Крові Христа сестра Урсула роз'яснює значення цього Таїнства

Віталій Храбатин: "Церква немов стоїть збоку і спостерігає, чи те, що робить влада, робить її легітимною"

В денній катехезі отець Віталій Храбатин говорив про владу світську і критерій спільного блага, як мірило легітимності влади: "Влада і авторитет є легітимними, коли вона веде до спільного блага"

Отець Ярослав Гіжицький: "Добра жінка та, яка щоранку встає, молиться і працює"

В денній катехезі отець Ярослав Гіжицький говорив про добру і благочестиву жінку: "Добра жінка є правдивим щастям родинного життя. Добра жінка - це скарб від Бога. Жінку цнотливу, хто її знайде? Її ціна вища над перлини..." 

Євхаристія - це не є пам'ятка того, що відбулося 2000 років тому. Це є уприсутнення тієї жертви, це та сама жертва Ісуса Христа

З о.Євгеном Фізером в денній катехезі продовжуємо розбирати Св.Літургію. Закінчили приношення дарів і переходимо до Євхаристійної молитви