Слухати Радіо

Зараз в ефірі

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

В ефірі

Св.Літургія з храму св. Яна з Дуклі (Житомир)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Дитяча катехиза

20:20

У ваших намірах

21:00

В родині "Радіо Марія"

22:00

Катехеза

22:40

Святий дня

23:00

У ваших намірах

23:50

Літургія годин (Бревіарій)

00:00

Розарій

00:30

Катехеза

01:10

Католицька енциклопедія

01:40

Духовні читання

02:00

Катехеза

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

04:40

Головред

"Хіба я сторож брата свого? Історія першого вбивці" - проповідь о. Олексія Самсонова

Поділитись з друзями
Створено: 2017-02-13
Передача: Слово на початок дня
Автор: Олексій Самсонов
Ведучий: Олексій Самсонов
Адам спізнав Єву, свою жінку: вона зачала й породила Каїна та й сказала: «Я придбала людину з Господньої ласки». Потім вродила також брата його Авеля. Авель був вівчар, а Каїн порав землю.  По якомусь часі Каїн приніс Господу жертву з плодів ріллі. Та й Авель приніс жертву – з первістків свого дрібного скоту, і то з найгладкіших. І споглянув Господь на Авеля і на його жертву, на Каїна ж і на його жертву не споглянув.

Розсердився Каїн вельми і похмурнів. І сказав Господь до Каїна: «Чого ти розсердився? Чому похмурнів? Коли чиниш добре, будь погідний, а коли ні – гріх на порозі чигає: до тебе його пожадання, але ти мусиш над ним панувати». І сказав Каїн до Авеля, свого брата: «Ходімо-но в поле». І коли вони були в полі, Каїн напав на Авеля, свого брата, й убив його. Тоді Господь сказав до Каїна: «Де Авель, брат твій?» Той відповів: «Не знаю. Хіба я сторож брата мого?» А Господь промовив: «Що ти вчинив? Ось голос крові брата твого кличе до Мене з землі. Тепер же проклятий ти від землі, що відкрила свої уста, щоб прийняти кров брата твого з твоєї руки. Коли оброблятимеш землю, вона вже більше не дасть тобі свого врожаю. Втікачем і волоцюгою будеш на землі». І сказав Каїн до Господа: «Кара гріха мого занадто велика, щоб її винести! Проганяєш оце мене сьогодні з цієї землі, й від лиця Твого мушу ховатись і втікачем та волоцюгою маю бути на землі; і перший, хто мене зустріне, вб’є мене». Тоді Господь сказав до нього: «Не бути цьому! Якщо хтось уб’є Каїна, то зазнає помсти всемеро». Та й поклав Господь на Каїні знак, щоб не вбивав його той, хто зустріне його. Тоді Адам знову спізнав свою жінку, й вона вродила сина й назвала його Сет, бо, мовляв, Бог дав мені другого нащадка замість Авеля, що його вбив Каїн.  

Відгуки

Про що розмовляли Ісус, Ілля та Мойсей на горі Тавор?

В конкретній програмі замислювались над таємницею Переображення Господнього на горі Тавор. Навіщо трьом учням потрібно було побачити Ісуса з Мойсеєм та Іллею?

"Продати все" - коментар Євангелія дня

«Царство небесне подібне до скарбу, захованого в полі, що його чоловік, знайшовши, ховає і, радіючи з того, іде й продає все, що має, а купує те поле. Подібне ще царство небесне до купця, що шукає добрих перел. Знайшовши одну дорогоцінну перлину, йде, продає все, що має, і купує її». (Мт 13, 44-46)


Отець Олексій Самсонов: "Найперше чим є Хрещення - це пробачення через очищення"

Сьогодні свята церква згадує святого князя Володимира. В цьому контексті ми ще раз задумались над великими можливостями, які таїть у собі таїнство Хрещення

"Три етапи життя християнина: очищення, просвітлення, єднання" - коментар Євангелія дня

Ісус сказав до своїх учнів: «Слухайте, що означає притча про сіяча. До кожного, хто чує слово Царства і його не розуміє, приходить лукавий і викрадає те, що посіяне в його серці. Це той, хто був сприйняв насіння край дороги. А той, хто був сприйняв його на кам’янистім ґрунті, це той, що чує слово  і зараз же з радістю його сприймає, але він коріння в собі не має, непостійний, і коли настане яка скрута чи переслідування задля слова, він швидко зневірюється.

"Вам дано знати тайни небесного царства" - коментар Євангелія дня

Учні приступили до Ісуса і запитали: «Чому Ти притчами до них говориш?» А Він у відповідь сказав їм: «Тому, бо вам дано знати тайни небесного царства, а он тим не дано. Бо хто має, тому дасться, і він надто буде мати; а в того, хто не має, заберуть і те, що має.