Настоятель Санктуарію Святого Йосифа (м.Гнівань), облат непорочної Діви Марії, отець Кшиштоф Бузіковський про Пресвяте Серце Ісуса.
"Наша бідність, обтяження та гіркота, розпач мають бути принесеними до Ісуса. Бог говорить до людей через пророка: "Вирву із вас камінне серце та заміню його на серце із плоті". Дозвольте Йому створити нове серце.
На одному боці стоїть людство, яке ходило шляхами неправоти, а з іншого боку стоїть Ісус Христос , який має добре серце. І така ситуація вельми напружена навіть сам Ісус називає це розділення - горе, про яке Він говорить не один раз в Євангелії, щоб в людині прокинулося сумління. Отже з однієї сторони стоїть Ісус з відкритим Серце, а з іншої ми, які блукали за своїми прихотями. Він говорить ГОРЕ, закликаючи до пробудження сердець з іншого боку.
Нам потрібно прокинутися та визнати, що я ходив стежками своєї неправоти. Це трагічна ситуація, адже немає єднання. Ісус тут має серце добре та чутливе на кожну ситуацію мого життя. Він має велику та нескінченну любов у Своєму серці, яка вміє чекати та ніколи не згіршується мною.
Ісус говорить нам, що завжди є час віддати Мені всі сумніви свого серця. Це говорить Ісус, який один раз взяв твої гріхи, ще до твого народження. Який ніс хрест обтяжений тягарями твоїх гріхів. Тоді він бачив таємниці та сумніви твої, а зараз Господь приходь вдруге через багато років до сучасного покоління, щоб ти ще раз віддав свої гріхи Йому на підставі твого власного рішення.
Тоді, в Страсну П'ятницю, Він добровільно взяв людські гріхи на хрест, який ніс на Своїх плечах. Але тут і зараз нам потрібно вже добровільно віддати Йому свої гріхи. Ісус хоче, щоб я повірив у Його любов та піднести мене із дна гріха.
Ми зустрічаємо сьогодні багато людей, які не можуть довіритися Його Серцю через сумніви та невір'я в безкінечну любов Бога. Він хоче забрати всі без винятку наші провини та залишити дар Нового Завіту та союзу.
Наша бідність, обтяження та гіркота в устах, розпач мають бути принесеними до Ісуса. Бог говорить до людей через пророка: "Вирву із вас камінне серце та заміню його на серце із плоті".
Існують сфери та справи, які ми вирішуємо поза Христом та вірою. Бог каже: "Віддай Мені все і звільни місце для Нового Завіту. Я хочу вкласти в твоє серце радість та мир". Ісус хоче від мене взяти те, що гірке та непотрібне.
Ісус хоче через мене відвідувати цей світ. Через мої думки жести та вчинки зменшити темряву та збільшити світло. Як далеко доходить Ісус до місць де буваю я? Тут багато чого залежить від мене бо я є представником Христа. Він хоче, щоб моє серце, уста,руки переносили люобв у це життя, яке за дверима Церкви.
Чергова катехеза від монаха-кармеліта Віталія Козака.
Нагадаємо, отець Віталій вже пів року виголошує цикл катехез на тему «Антропологія святої Едити Штайн».
У цьому випуску слухачі дізнаються, що свята Тереза Бенедикта від Хреста (Едита Штайн) говорить про покликання до материнства та до духовного життя.
Катехит пояснює, чому ми часто помилково ототожнюємо материнство лише з дітонародженням, забуваючи про його глибший духовний вимір.
До вашої уваги — катехеза монаха-єзуїта, отця Михайла Станчишина.
Отець Михайло вже понад два роки провадить цикл програм під назвою «На шляху до дружби з Ісусом». У черговому випуску він зосереджує увагу слухача на феномені духовного супроводу.
Автор пояснює, хто найперше потребує духовного проводу, і наголошує: саме через супровід можна навести, збудувати й поглибити живу дружбу з Ісусом Христом.
Хто такий Пророк? Якою є його місія? Як Йоан Хреститель вказав на найвищого Пророка та чому став "мостом" між Старим і Новим Завітом, розповідає о.Марек Рудзь, настоятель парафії Св.Йоана Хрестителя у м.Біла Церква, Київської області.
"Зміна буде тоді, коли ми зненавидимо гріх", - о.Олександр Могильний, священник РКЦ парафії Матері Божої Ангельської у м. Вінниця запрошує дивитися на ті новини, які нас оточують з перспективою Доброї Новини у часі історії спасіння.
"Ми говоримо про Божу чесноту, яку може подарувати лише Бог", - о.Костянтин Морозов, настоятель парафії Матері Божої Ангельської у м.Вінниця, виголошує катехизу про Надію, яка є благодаттю Божою.