Слухати Радіо

Зараз в ефірі

12:00

Ангел Господній

В ефірі

Пісня Перемоги

13:00

Свята Літургія з церкви Різдва Богородиці (Львів)

14:00

Денний ефір

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:20

Дитяча катехиза

15:45

В Родині Радіо Марія

16:00

Катехиза з о. Віталієм Козаком

16:45

Дитяча молитва

17:00

Дитяча катехиза

17:10

Новини

17:20

Голос народу, голос Божий

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

18:00

Св.Літургія з Катедри св. Олександра (Київ)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

21:00

Вечірній ефір

22:00

Катехиза

23:00

Слово на кожен день

Ми «Наближаємось до православ'я», а православ'я наближається до єдності

Поділитись з друзями
Православна церква сьогодні в Україні, просто очевидно, потребує об’єднання на тлі української ідентичності. Але ті, котрі піднімають питання об’єднавчих процесів в церкві, автоматично підпадають під визначення «неоєретиків» від своєї ж конфесії. Архімандрит Кирило Говорун, якого називають надією сучасного православ’я, описує своєрідну систему координат, яка проникла в церкву. В котрій існує консерватизм, що став свого роду новим «православ'ям», в той час як лібералізм - новою «єрессю». Так, досить оголосити священика «лібералом», щоб дискредитувати його в очах «консерваторів», а часом і для того, щоб викликати проти нього санкції, як проти викритого в неправослав’ї. Крім того, на думку архімандрита Кирила, представники консервативного табору легше знаходять спільну мову з консерваторами з інших юрисдикцій або конфесій, ніж зі своїми «ліберальними» братами. Те ж саме стосується і «ліберального» крила. Ось таке «ліберальне» крило різних конфесій православ’я, до якого увійшли представники і УПЦ (МП) і УПЦ (КП) і УАПЦ зібралось в канадійському Торонто, щоб поговорити про українське православ’я і його об’єднавчі процеси. Про те, як це все відбувалось, які теми піднімались і що робити з ідеями привезеними з Канади говорили з протоієреєм Андрієм Дудченко.



 

Відгуки

У чому особливість 90-го Псалма і чому його читають, коли страшно?

У чому особливість 90-го Псалма і чому його читають, коли страшно?

У попередній програмі ми завершили ознайомлення з 50-м Псалмом. Цією програмою розпочинаємо новий цикл, у якому Ви матимете можливість почути тлумачення 90-го Псалма. Він належить до групи найчастіше вживаних псалмів. У народі цим псалмом моляться під час життєвих випробувань, коли страшно або під час нападів злого духа. Однак його роль у церковній літургії значно глибша. Автор програми — протоієрей ПЦУ, отець Петро Лопатинський.
"Автор 50-го псалма пророкував про найбільшу Жертву в історії людства", - о.Петро Лопатинський

"Автор 50-го псалма пророкував про найбільшу Жертву в історії людства", - о.Петро Лопатинський

Вашій увазі завершальна програма "Наближаючись до Православ'я" з циклу присвяченого 50-му псалму. Автор програми отець Петро Лопатинський коментує останні два вірші: "Ущасли́в Своїм благоволі́нням Сіон, збудуй му́ри для Єрусали́му, —тоді Ти полюбиш Собі жертви правди, цілопа́лення та прино́шення, тоді покладуть на Твій ві́втар тельців"!
Чи завжди Богу приємні наші жертви?

Чи завжди Богу приємні наші жертви?

Ієрей ПЦУ, отець Петро Лопатинський продовжує коментувати 50-й псалом. В цій програмі священник коментує вірш: "Визволи мене від вини кривавої, Боже, Боже спасіння мого, і язик мій радісно славитиме Правду Твою. Господи, відкрий уста мої, і язик мій сповістить хвалу Твою. Бо коли б Ти жертви забажав, приніс би я: всепалення ти не бажаєш.". Значну увагу під час програми приділено темі жертви Богу та відшкодуванню за вчинений гріх.
Що означає бути рабом гріха?

Що означає бути рабом гріха?

Ієрей Православної Церкви України отець Петро Лопатинський коментуючи 50-й псалом пояснює, що означає бути рабом гріха, та рабом Бога.
Бог дивиться не на гріх, а на добро в людині  - програма о.Петра Лопатинського

Бог дивиться не на гріх, а на добро в людині - програма о.Петра Лопатинського

В циклі програм "Наближаючись до Православ'я", отець Петро Лопатинський коментує 11 і 12 вірші 50-го псалма: "Обличчя Своє заховай від гріхів моїх, і всі беззако́ння мої позагла́джуй.  Серце чисте створи мені, Боже, і трива́лого духа в моєму нутрі́ віднови́". Автор програми формує свою думку на основі богослов'я Григорія Сковороди.