Слухати Радіо

Зараз в ефірі

01:40

Духовні читання

В ефірі

Катехиза

02:50

Біблійні читання

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Житія святих

06:50

Ранкова молитва

07:00

Меса

08:00

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:30

Годинки

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

Ми «Наближаємось до православ'я», а православ'я наближається до єдності

Поділитись з друзями
Православна церква сьогодні в Україні, просто очевидно, потребує об’єднання на тлі української ідентичності. Але ті, котрі піднімають питання об’єднавчих процесів в церкві, автоматично підпадають під визначення «неоєретиків» від своєї ж конфесії. Архімандрит Кирило Говорун, якого називають надією сучасного православ’я, описує своєрідну систему координат, яка проникла в церкву. В котрій існує консерватизм, що став свого роду новим «православ'ям», в той час як лібералізм - новою «єрессю». Так, досить оголосити священика «лібералом», щоб дискредитувати його в очах «консерваторів», а часом і для того, щоб викликати проти нього санкції, як проти викритого в неправослав’ї. Крім того, на думку архімандрита Кирила, представники консервативного табору легше знаходять спільну мову з консерваторами з інших юрисдикцій або конфесій, ніж зі своїми «ліберальними» братами. Те ж саме стосується і «ліберального» крила. Ось таке «ліберальне» крило різних конфесій православ’я, до якого увійшли представники і УПЦ (МП) і УПЦ (КП) і УАПЦ зібралось в канадійському Торонто, щоб поговорити про українське православ’я і його об’єднавчі процеси. Про те, як це все відбувалось, які теми піднімались і що робити з ідеями привезеними з Канади говорили з протоієреєм Андрієм Дудченко.



 

Відгуки

Що означає бути рабом гріха?

Що означає бути рабом гріха?

Ієрей Православної Церкви України отець Петро Лопатинський коментуючи 50-й псалом пояснює, що означає бути рабом гріха, та рабом Бога.
Бог дивиться не на гріх, а на добро в людині  - програма о.Петра Лопатинського

Бог дивиться не на гріх, а на добро в людині - програма о.Петра Лопатинського

В циклі програм "Наближаючись до Православ'я", отець Петро Лопатинський коментує 11 і 12 вірші 50-го псалма: "Обличчя Своє заховай від гріхів моїх, і всі беззако́ння мої позагла́джуй.  Серце чисте створи мені, Боже, і трива́лого духа в моєму нутрі́ віднови́". Автор програми формує свою думку на основі богослов'я Григорія Сковороди.
"Проблемою є не те, що Бог мене пробачить, але чи я себе пробачу", - о.Петро Лопатинський

"Проблемою є не те, що Бог мене пробачить, але чи я себе пробачу", - о.Петро Лопатинський

П'ята програма з циклу "Наближаючись до Православ'я" в який розглядається 50-й псалом. Отець Петро Лопатинський коментує 10-й вірш псалма: "Дай почути мені втіху й радість, і радітимуть кості, що Ти покрушив".  
Чи можуть бути у шлюбі нечисті стосунки? - відповідає о.Петро Лопатинський

Чи можуть бути у шлюбі нечисті стосунки? - відповідає о.Петро Лопатинський

Ієрей ПЦУ отець Петро Лопатинський коментує 50-й псалом. Священник розглядає два вірші псалма: "Отож я в беззако́нні наро́джений, і в гріху́ зачала́ мене мати моя. Ото, полюбив єси правду в глиби́нах, і в таємних реча́х виявляєш премудрість мені". Отець Петро розвінчує міф про те, що статева близькість у шлюбі призначена лише для народження дітей. Це помилкове тлумачення часто виникає через неправильне трактування цього вірша. Священник також говорить про первородний гріх та про те, у яких випадках у шлюбі можуть виникнути нечисті стосунки.
"Перше завдання пророка — викривати, а друге — говорити про майбутнє", — о. Петро Лопатинський

"Перше завдання пророка — викривати, а друге — говорити про майбутнє", — о. Петро Лопатинський

Це третя програма "Наближаючись до Православ'я", у якій розглядається 50-й псалом. Священник ПЦУ Петро Лопатинський, коментуючи 4-й вірш: "Особливо обмий мене з мого беззаконня й очисти мене від мого гріха", звертає увагу слухачів на слово "обмий". Він пояснює, що це слово має глибоке смислове значення в контексті того, як Бог забуває людський гріх.