A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to get property of non-object

Filename: controllers/site.php

Line Number: 127

Ми «Наближаємось до православ'я», а православ'я наближається до єдності
Слухати Радіо

Зараз в ефірі

00:30

Катехиза

В ефірі

Відкриваючи таємниці християнства

02:00

Катехиза

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

04:40

Біблійні читання

05:00

Архіпастир відповідає

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Голос народу, голос Божий

07:00

Меса

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

Ми «Наближаємось до православ'я», а православ'я наближається до єдності

Поділитись з друзями
Православна церква сьогодні в Україні, просто очевидно, потребує об’єднання на тлі української ідентичності. Але ті, котрі піднімають питання об’єднавчих процесів в церкві, автоматично підпадають під визначення «неоєретиків» від своєї ж конфесії. Архімандрит Кирило Говорун, якого називають надією сучасного православ’я, описує своєрідну систему координат, яка проникла в церкву. В котрій існує консерватизм, що став свого роду новим «православ'ям», в той час як лібералізм - новою «єрессю». Так, досить оголосити священика «лібералом», щоб дискредитувати його в очах «консерваторів», а часом і для того, щоб викликати проти нього санкції, як проти викритого в неправослав’ї. Крім того, на думку архімандрита Кирила, представники консервативного табору легше знаходять спільну мову з консерваторами з інших юрисдикцій або конфесій, ніж зі своїми «ліберальними» братами. Те ж саме стосується і «ліберального» крила. Ось таке «ліберальне» крило різних конфесій православ’я, до якого увійшли представники і УПЦ (МП) і УПЦ (КП) і УАПЦ зібралось в канадійському Торонто, щоб поговорити про українське православ’я і його об’єднавчі процеси. Про те, як це все відбувалось, які теми піднімались і що робити з ідеями привезеними з Канади говорили з протоієреєм Андрієм Дудченко.



 

Відгуки

В яких випадках священник хрестить, а Дух Святий не хрестить? - відповідає отець Петро Лопатинський

В циклі програм "Таїнства православної церкви" розпочали говорити про перше вступне таїнство, без якого не можна бути учасником інших таїнств. Мова йде про Хрещення. 
Автор програми говорив про значення символу води та про те, чому церква сьогодні практикує переважно хрещення в дитинстві. 

"Біс айфона самий сильніший злий дух" - в певні мірі тут є правда", - відповідає отець Михаїл Карнаух

З ієромонахом Михайлівського Золотоверхого монастиря, отцем Михаїлом Карнаухом говорили на тему "Віра і інтернет, телебачення та засоби зв'язку". 
Священник докладно пояснює, коли інтернет і телебачення шкодять нашому духовному стану, а іноді навіть стають причиною одержимості бісами. На просторах інтернету зараз гуляє відео, на якому православний монах з молодої дівчини виганяє "біса айфона". В цій програмі також почуєте коментар від отця Михаїла на дії цього екзорциста.

Чому таїнств саме сім? Яке з них найважливіше? Яке їх біблійне походження? - говорить отець Петро Лопатинський

Друга програма із циклу "Таїнства православної церкви", в якій говоримо на тему: Таїнство церкви від різноманітності і до єдинства у Христі.
В цьому випуску автор акцентує увагу на те, як різноманітність церковних таїнств зводиться в єдинство з Христом. Священник говорить про головне завдання таїнств. 

"Таїнства Церкви - це вікна у Царство Боже", - отець Петро Лопатинський

Вашій увазі перша програма з нового циклу присвяченого Таїнствам Православної Церкви. В цій вступній передачі говоримо на тему: "Матерія чи дух, або матерія і дух" Священник говорить про збалансування цих двох складових.

"Коли ченці несли мощі св. Феодосія, зупинились перепочити, поставивши мощі на пеньок. Невдовзі біля пенька стали відбуватись чудеса. На цьому місці сьогодні монастир", - отець Михайло Карнаух

Чергова обитель, про яку говоримо в програмі "Наближаючись до православ'я" - Свято-Феодосіївський чоловічий монастир у Києві. Монастирський храм колись був у складі Києво-Печерської Лаври. З певних міркувань храм був відділений від лаврського комплексу проїжджою частиною і тривалий час функціонував, як парафіяльна церква. З 1992 року на цьому місці зародилося чернече життя, яке провадиться до сьогодні.