Катехиза
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Молитва
Дитяча катехиза
Меса
Дитяча катехиза
Житія святих
Слово на кожен день
Молитовна лінія
Розарій
У ваших намірах
Житія святих
Катехиза
Ангел Господній
Пісня Перемоги
Св.Літургія з храму Успіння Пресвятої Богородиці (Страдч)
Денний ефір
Vitaliy Osmolovskyy
Насамперед, дякую вам дівчата за гарне бажання розкрити та розмовляти на дуже важливу тему. Також за жіночу ініціативу показати, що це важливо! Хоча, на превеликий жаль, гостя дуже "мілко" та поверхнево намагалася представити тему?! Вживаючи терміни-словосполучення до кінця не пояснюючи, що це означає? Таке відчуття, що це був переказ з польської веб сторінки (вікіпедія)? Певне це і є відповідь, чому стільки полонізмів... Не вдалося почути, що саме означає поняття “теологія тіла”, в якій Іван Павло ІІ мав намір створити адекватну антропологію, де, людське тіло відкриває Бога. Його дослідження чоловіка та жінки до Падіння, після нього та воскресіння (тут хотілося почути точіше та ширше представлення). Також, які саме міркування мав ІП ІІ, про сексуальну взаємодоповнюваність чоловіка та жінки, а саме що це означало 35-40 років тому і що це означає саме в цей час? В чому "була і є" революційність?! Які передумови надихали створення "теології тіла," а саме (філософські інтереси, включаючи феноменологічні підходи Едмунда Гуссерля та Макса Шелера, і особливо теорія філософських дій Томи Аквінського, яка аналізує вчинки людини в контексті того, що робиться, вільно обирається та відчувається, припускаючи, що ці дії стали можливими завдяки істотному єднанню душі та матерії). Чому Іван Павло ІІ хотів розширювати вчення про протизаплідні засоби в "Humanae vitae", не беручи під увагу постанови/ради/рішення Папської комісії з питань контролю народжуваності (яка була комітетом у складі Римської курії, та яка провела аналіз сучасного [на той час] впливу контролю над народжуваністю для Римо-Католицької Церкви. Який звязок чи суперечність мають єнцикліки Casti Connubii, Humanae vitae та теологія тіла (особливо в контексті жінок)?! Також, під кінець відповідаючи на запитання - відважно перекреслила та осудила майже весь науковий, психологічний, культурний, релігійний (багато представників церкви та чернечих згромаджень) світ Польщі (і не тільки). П.С. Окреме дякую для ведучої Оксани Семенець за гарні питання, професійну підготовку до теми, та бажання всіляко "витягувати" тему на солідний рівень! П.П.С. Завданням студентів докторантів є проведення досліджень та обєктивне представлення джерел, інформації, тощо.Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.