Розарій
Катехиза
Відкриваючи таємниці християнства
Катехиза
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Біблійні читання
Молитва
Дитяча катехиза
Голос народу, голос Божий
Меса
Годинки
Житія святих
Слово на кожен день
Молитовна лінія
Розарій
У ваших намірах
Житія святих
Роман Лаба, доктор біблійного богослов'я, директор всеукраїнського бюро у справах душпастирства родин при Конференції римо-католицьких єпископів в Україні в програмі «Християнство сьогодні» говорив про важливість сім`ї і запрошував на Всеукраїнську ходу на захист прав дітей і сім`ї, що відбудеться вже цієї суботи 3 червня в Києві. «Родина є видимим знаком небесної спільноти і знаком лоюбові. Не обов’язково проголошувати довгі проповіді, достатньо щоб вийшла родина: батько, мати і дітки, і сам цей факт вже буде видимою євангелізацією…».
«…Я би так сильно не зациклювався на тому, щоб воно не виглядало гомофобським, бо я відкрито виражаю своє побоювання і відкрито говорю про шкоду гомосексуалізму і ЛГБТ явища як такого, і не вважаю що цим я дискриміную людей, які мають подібні схильності… Я би дописав, що такий спосіб життя вбиває суспільство, бо він противиться божому порядку створення, який сьогодні потребує захисту…».
Свящ. Олесь Август Чумаков
Я не є прихильником впровадження ювенальної юстиції на території колишнього СРСР. Приймаю активну участь у захисті прав дітей та сім'ї, протидії т.з. "домашньому насильству" і дитячій занедбаності/відкинутості. Маю досить жорсткої аргументації проти впровадження ювенальної юстиції на наших територіях у формах, в яких вона існує в країнах християнського Заходу, АЛЕ НЕ ТОМУ, ЩО ЮВЕНАЛЬНА ЮСТИЦІЯ В ТИХ КРАЇНАХ Є ЗНАРЯДДЯМ ЛГБТ СПІЛЬНОТ!!! Говорити так, це відводити очі людей від проблем, що дійсно існують. Кожний священик, якій сповідає, знає, як багато серед християнських родин прикритих злочинів: пияка-звір б'є жінку на очах дітей і дітей на очах жінки, як поширені знущання психічні, вербальні, обмеження волі, що доводить жінок і дітей до самогубства, але насильники зазвичай прикриваються начебто принципами християнської моралі, мовляв: я вчу жінку бути чемно, я вчу дитину бути чемною - як хочу, так вчу, бо вони є моєю власністю. Деякі церковні функціонери знайшли собі цапів-відбувайлів у вигляді ЛГБТ клоунів, яких часто-густо вони за все життя в очі не бачили, і концентрують увагу і боротьбу саме на них, замість того, щоби підняти голос проти пияцтва в родинах, проти бійок, скандалів, криків, проти використовування ременя, шлангів для побиття малої дитини, яка дратує її власників - батька і матір вже самим своїм існуванням. Очі немилосердних пастирів відвернуті від тих проблем, вони втікають від проявів сімейного свавілля. Чи знають такі добрі пастири статистики самогубств у наслідок насильства в родинах? Я вже не кажу про необхідність підняти голос у захисті сиріт в більшості державних інтернатів: час йде, а ситуація не змінюється, і діти-сироти в тих установах начебто охоплені турботою, бо мають купи гуманітарної допомоги і відпочинок на морі влітку, але буденні ситуації часто-густо є жахливі, неприйнятні, нелюдські. Але начебто "християнський" ортодокс здебільшого бажає не бачити або виправдовує. Так! Ювенальна юстиція була би конче потрібною, але в нашій країні її використовуют корумповані чиновники районного та обласного масштабів для того, щоби через погрозу відняття дітей створювати тиск на батьків і обкрадати їх - факти, і то численні, є, я знаю про що говорю. Замість того, щоби підняти голос проти злочинності, яка нищить беззахисних дітей, засліплені своєю немилосердністю пастирі скеровують християн на легку здобич, розгортаючи полювання вже не на відьом, але на "ЛГБТ спільноти". Та лишить їх - вони і без того не життєздатні і існує досить неформальних молодіжних ініціатив, типу "Оккупа́й-педофиля́й", яке виявляє, переслідує, б'є, калічить і тортурує геїв. Лишить, геї у нашому суспільстві у більшості випадків приречені. Займіться ПРАВДИВИМ захистом дітей і родин від РЕАЛЬНО ІСНУЮЧИХ ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА, Але для цього треба мати трохи мужності і милосердя у серці, яке потрафить відгукнутися на біль і страждання, які зовсім поряд. Скажіть, будь ласка, хода є протестом проти того, ЩО ДІЙСНО Є, або проти примари ЛГБТ, яких не бачно і не чутно? Примарна мотивація, примарна скерованість дає примарну кількість учасників. Шкода, що не вдається донести до пересічних християн реальності і милосердя, але лише саму ідеологію без фундаментального опертя на факти дійсності. Пробачте.Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.