Слухати Радіо

Зараз в ефірі

02:00

Катехиза

В ефірі

Біблійні читання

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Житія святих

06:50

Ранкова молитва

07:00

Меса

08:00

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:30

Годинки

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

12:00

Урочиста меса

Побачити обличчя Ісуса в обличчях біженців і мігрантів

Поділитись з друзями
Створено: 2024-09-25
Передача: Катехиза
29 вересня 2024 року Церква відзначатиме Всесвітній день біженця і мігранта. Щороку Папа Франциск з цієї нагоди пише коротке Послання, звертаючи увагу на потреби сучасних переселенців. Під час катехизи отець Віталій Храбатин коментує цьогорічне Послання Святішого Отця і ділиться особистим досвідом душпастирського служіння в Іспанії.
Мігранти і біженці були вимушені залишити свою Батьківщину, свої домівки, навіть частину самих себе чи то в пошуках кращого гідного життя, чи то втікаючи від війни. Перебуваючи на новому місці і часто зазнаючи несправедливе ставлення до себе, відчувають себе самотніми, покинутими навіть самим Богом. Живуть лише надією на краще майбутнє. Їхній досвід міграції в іншу країну є певною мірою досвідом Церкви, яка є народом подорожуючим до Неба. Живемо на землі, але пам'ятаємо, що “наше громадянство - на Небі” (Фил. 3,20). Крім того, на цій життєвій дорозі нас постійно супроводжує Господь. Так як Він провадив вибраний народ через пустелю, дбаючи про їхні нагальні потреби та подаючи їм безліч знаків своєї присутності, так і зараз Бог вирушає в дорогу з кожним переселенцем. 
Папа Франциск вчить нас бачити в обличчі біженців і мігрантів обличчя Ісуса Христа, який стукає в двері. Зустріч з іншою людиною є завжди можливістю зустрічі з самим Богом. Саме бідні і люди в потребі є дорогою нашого спасіння, оскільки дозволяють нам побачити Ісуса і йому послужити.

Відгуки

Ми живемо в останні часи - катехеза о. Олексія Самсонова

Ми живемо в останні часи - катехеза о. Олексія Самсонова

Останні часи перед пришестям Ісуса Христа будуть важкими для людства та Церкви. Християн будуть переслідувати, а в людях не буде більше любові та милосердя. Світ будуть охоплювати війни та катастрофи, а над людством запанує антихрист. Отець Олексій Самсонов відповідає на питання про те, що має на увазі Церква, коли говорить про останні часи. 
Мученики - це свідки надії

Мученики - це свідки надії

"І пам'ятайте, що Я сказав вам: "Слуга не важливійший за свого господаря". Хто переслідує Мене, той переслідує і вас. Хто ж слухатиметься Мого вчення, той слухатиметься й вашого слова." (Йоана 15:20). Отець Полікарп Марцелюк розпочинає новий цикл катехез на Радіо Марія про життя та свідчення християнських мучеників.
А Ти вже зустрівся з живим Богом?

А Ти вже зустрівся з живим Богом?

Сьогодні Католицька Церква згадує святого Клеопу, учня Ісуса Христа, вірніше одного з семидесяти апостолів. Разом зі святим Лукою він був одним з перших учнів, які зустріли воскреслого Господа. Цю подію, яка сталася на дорозі в Емаус, описав святий Лука в своєму Євангелії. Про саму зустріч з живим Богом розповідають Ганна Михйличенко і с. Наталія Гальцова в передачі “У Ваших намірах”.
"Молитовне життя може бути важким через відсутність духівника", - о.Віталій Козак

"Молитовне життя може бути важким через відсутність духівника", - о.Віталій Козак

Отець Віталій Козак у цій катехезі зупиняється на роздумах, пов'язаних із труднощами святої Терези Авільської щодо вибору духівника. Відомо, що її духовним провідником був святий Йоан від Хреста, який допоміг їй з'ясувати, звідки походив її містичний досвід — від Бога чи від сатани.
Чи був Ісус зовнішньо схожим на Марію?

Чи був Ісус зовнішньо схожим на Марію?

Отець Міхал Бранкевич продовжує цикл катехез "Христологія". Програма присвячена вченню Церкви про Боговтілення. Таємниця Боговтілення пов'язана з бажанням Бога виявити свою любов через тісний стосунок із людиною. Яскравим матеріальним доказом, який підтверджує Втілення Бога, є Туринська плащаниця. Проте священник підкреслює, що віра в її автентичність не є частиною догматичного вчення Церкви.