A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Trying to get property of non-object

Filename: controllers/site.php

Line Number: 172

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/admin/domains/radiomaria.org.ua/releases_prod/release-20170819223313/cms/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 675

Різдво Христове
Слухати Радіо

Зараз в ефірі

06:00

Дитяча катехиза

В ефірі

Голос народу, голос Божий

07:00

Св.Літургія з костелу св. Станіслава єпископа та мученика (Городок)

08:00

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Ранок з сестрою Люциною

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехеза

12:00

Ангел Господній

12:10

Святий дня

12:20

Концерт привітань та поздоровлень

13:00

Відкрите питання

14:00

Духовні читання

14:20

Архіпастир відповідає

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:40

Дитяча катехиза

Різдво Христове

Поділитись з друзями
Створено: 2012-08-30
Передача:
Автор: Олексій Самсонов
Ведучий: Олексій Самсонов
Різдво Христове – таємниця розарію і взагалі одна з найглибших тайн Божої дії перетворюється виключно на веселе свято з колядками та щедрівками, традиційною кутею та новорічною ялинкою. В багатьох країнах Західної Європи пропонується навіть не вживати цю назву – Різдво, а говорити лише про зимовий відпочинок під радісні дзвіночки доброго Санти. А де Різдво, де народження Божого Сина? Що для християнина означає поява на світ Христа? Про що ми роздумуємо, молячись розарій? Отець Олексій Самсонов пропонує зупинитись і розважити у катехизі над «прописною істиною» нашої віри. І це він робить цікаво, глибоко, нестандартно.


Різдво Ісуса Христа за описом святого євангеліста Луки розпочинається словами «за часів правління кесаря Августа». Бог приходить в історії, Передвічний Господь з’являється в часі. Момент Його появи на землі можна документально зафіксувати, так само в житті кожного християнина є момент істини: навернення. Спаситель народжується в Ізраїлі, в Юдеї. На той час це була одна з окраїн великої Римської імперії. Чому Бог не розпорядився, щоби Ісус народився в центрі – в Римі, в сім’ї аристократа? Дійсно, Бог дивиться не так, як людина… Тому не дивуйтеся, якщо паростки віри з’являються у вашому серці. Навіть, якщо ви не вважаєте себе мудрим, сильним, розумним і достойним. Бог вибирає окраїну, а не центр. Бог вибирає простих.
 Чому Господь, який винятково любить Діву Марію, її чоловіка Йосипа і врешті решт свого Сина – Ісуса Христа, дозволяє на такі складні, незручні, некомфортні умови. Жінка, на останньому місяці вагітності долає сто кілометрів на осляті, трясучись по гористих дорогах Юдеї, народжує свого Сина не в заїзді, а в стайні, кладе свого Сина в ясла вола чи осла. Часто нас супроводжують труднощі, і ми звертаємось до Бога зі словами: «Ти мене не любиш. Чому таке допустив?» Але підносячи обличчя до Неба з бажання промовити таке молитовне звернення, можна згадати Діву Марію, Йосипа та Ісуса.
 В Біблії немає зайвих і випадкових слів. Все в Біблії щось означає. Чому Ісус народжується в місті Вифлеєм, в Юдеї, а не в Назареті, в Галілеї? Чому Господь згадує, що це місто Давида? Етимологія слова Вифлеєм  («Бет Лехем») веде нас до перекладу – «дім хліба». Пам’ятаємо, що в Писанні слово «хліб» використовується в символічному значенні – Боже Слово. Ісус про себе говорить, що Він є хліб, який зійшов з небес. Ісус народжується в «місті хліба», в середовищі Слова. Ісус не може народитися в сім’ї, де не читається Боже Слово регулярно і вдумливо. Тобто, можете залишатися при думці, що Ісус живе «у вашому серці», але якщо ви не читаєте Боже Слово, то це ілюзія. Ісуса немає там, де немає Божого Слова.
 В пророцтвах Старого Завіту, в книзі пророка Міхея говориться, що Спаситель з’явиться у Віфлеємі. А що змусило Йосипа та Марію піти у Вифлеєм? – Наказ Августа. Тобто Господь для сповнення Своєї обітниці використовує накази язичницького імператора. Так само в моєму житті Бог може використовувати різні обставини, які видаються мені аж так далекими від чогось насправді Божого. Уявіть собі, що Господь може використовувати накази вашого керівника, навіть якщо він є невіруючим, навіть, якщо ці накази є нестерпними.
 В описі Євангелія від Матея і від Луки ми можемо натрапити на описи родоводу Ісуса Христа. Початківці в читанні Писання можуть делікатно оминати ці рядки, вважаючи їх сухими, нудними і непотрібними. Я маю на увазі родовід Христа. Але чому Бог про це говорить на початку Євангелія? Для юдейської традиції  розказати про свій родовід, це ніби поділитися найглибшим у своєму житті, оскільки євреї ототожнювали себе зі своїм родом. Відповідно, якщо ми читаємо родовід нашого Господа на самому початку Євангелія, це свідчить, що Він є щирим з нами від самого початку. Він відкриває перед нами усе. Не вірите? В описі видатних пращурів Ісуса ми можемо знайти і Рагав, яка була повією, там і вбивця Давид, і брехун Яків, і боягуз Авраам, який залишав свою жінку іншим чоловікам, щоби врятувати себе, і зґвалтована Версавія, і спокушений Вооз, і спокусниця Рут… Кого там, в родоводі тільки немає. Ісус відкриває все перед тобою, тому не бійся і ти відкрити перед Ним своє серце.

Відгуки

"Славлю Тебе, Отче, Господи неба й землі" - коментар Євангелія дня

Того часу, відповідаючи, Ісус сказав: «Славлю Тебе, Отче, Господи неба й землі, що втаїв Ти це від премудрих та розумних і відкрив те немовлятам. Так, Отче, бо то було Тобі до вподоби. Все передав Мені Мій Отець, і ніхто не знає Сина, тільки Отець; ані Отця ніхто не знає, лише Син – і той, кому тільки бажає Син відкрити».

"Біси мстяться екзорцистам", - отець Олексій Самсонов

В недільному Євангеліє говорили про те, як Ісус посилав проповідувати апостолів по двоє, наділивши їх владою...

"Який гріх знищив Хоразин та Витсаїду?" - коментар Євангелія дня

Того часу почав Ісус докоряти містам, у яких сталося найбільше Його чудес, за те, що вони не покаялися: «Горе тобі, Хоразине! Горе тобі, Витсаїдо! Бо якби в Тирі й Сидоні сталися ті чудеса, які сталися у вас, вони давно покаялися б у волосяниці та в попелі. Однак кажу вам: Тиру й Сидону буде легше в день суду, ніж вам. І ти, Капернауме, хіба до неба піднесешся? До аду провалишся! Бо коли би чудеса, що сталися в тобі, відбулися в Содомі, він існував би донині. Тож кажу вам, що землі Содомській легше буде в день суду, ніж тобі».

"Як християни судять світ?" - коментар Євангелія дня

Того часу Петро сказав Ісусу: «Ось ми залишили все й пішли за Тобою, то що нам буде?» А Ісус відказав: «Воістину кажу вам, що ви, які пішли за Мною, в новому бутті, коли сяде Син Людський на престолі своєї слави, сядете й ви на дванадцятьох престолах, щоб судити дванадцять племен Ізраїля. І кожний, хто задля Мого Імені залишить дім або братів, або сестер, або батька, або матір, або дітей, або поля, той отримає в сто разів більше і матиме у спадок вічне життя».

"Вони були втомлені та розпорошені, наче вівці, які не мають пастуха" - коментар Євангелія дня

Того часу привели до Ісуса німого чоловіка, біснуватого. Коли був вигнаний біс, німий заговорив. І здивувалися люди, перемовляючись: «Ніколи не було такого в Ізраїлі!» А фарисеї говорили: «То князем бісівським виганяє Він бісів».