Слухати Радіо

Зараз в ефірі

06:00

Дитяча катехиза

В ефірі

Голос народу, голос Божий

07:00

Св.Літургія з храму Матері Божої Ангельської (Вінниця)

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Ранок з Олексієм Самсоновим

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехеза

12:00

Ангел Господній

12:20

Концерт привітань та поздоровлень

13:00

Резонанс

14:00

Духовні читання

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

16:00

Катехеза

16:40

Дитяча молитва

17:00

Новини

Тереза Авільська – вчитель молитви.

Поділитись з друзями
Створено: 2012-09-04
Передача: Школа лідерства
Автор: о. Олег Кондратюк
Ведучий: Олексій Погорєлов
«Школа лідерства» отця Олега Кондратюка продовжує вивчати постаті святих, для того, щоби допомогти нам на шляху до лідерства і розуміння свого власного покликання. Чому може мене навчити свята Тереза? Про що говорить її досвід? Яка роль молитви  в житті християнина? Що ми здобуваємо молитвою?


Варто зауважити, що ми живемо в антропоцентричній епосі, де головна увага зосереджена на людині і її потребах. Навіть в церковному служіння ми ставимо наголос на людських справах. Приміром служіння в Церкві організовується довкола потреб бідних, багатодітних сімей, допомоги сиротам. Ці сфери соціального служіння, направлені на потреби людини у матеріальному та емоційному забезпеченні. Кілька духовних служінь спрямовані також на потреби людини, хоча і на духовні.
 Натомість були епохи звернені до Бога – теоцентричні епохи. Згадаймо лише готичні собори, які прославляли Бога і утверджували погляд на небесне самим своїм виглядом. Мистецтво мислилося лише як церковне мистецтво, сучасні університети виростають з теологічних факультетів, а найвищим науковим ступенем було звання доктора богослів’я. Ренесанс став тією поворотною епохою, коли почали утверджуватися принципи гуманізму, тобто виключного значення людини у Всесвіті. В зображальній культурі оспівувалася людина, людське тіло. Незважаючи на те, що однією з головних тем мистецтва, продовжували залишатися біблійні сюжети, але вони вже носило людський вимір. Від умовного зображення людини на іконах Ренесанс прямує до фактичного, реалістичного, тілесного.
 Це не говориться зі знаком плюс чи мінус до наших попередників або нас. Ні. Лише банальна констатація фактів.
 І хоча Ренесанс змістив акценти сприйняття світу, принісши гуманістичне трактування універсальних цінностей, все одно навіть 16 століття стало епохою релігійних потрясінь. І показало велику роль релігії у світі. В цей час постала протестантська теологія, спільноти, які,  вийшовши з Католицької Церкви, розірвали суспільство тогочасної Європи на прихильників та опонентів Реформації. Суспільство просто пульсувало церковним життям, але скоріше за все навколо церковними подіями. Тереза жила в ті часи.  Власне її досвід можемо сприймати, як приклад та ілюстрацію суспільних настроїв і духу часу. В ній ми побачимо нестримні прагнення конкістадора та глибину пошукувань реформаторів. Але найголовнішим в її особі є молитва.
 Дивним способом свята Тереза Авільска зуміла поєднати в собі Марію і Марфу, конфлікт між якими триває від часів Ісуса і до сьогодні, був подаланий в особі однієї монахині кармелітського ордену. Вона була чудовим фінансистом – побудувала безліч монастирів та церков, не маючи прямої державної фінансової підтримки; адміністратором, лідером – їй вдалося перебудувати кармелітський орден, фактично відтворити його наново, змогла надихнути Йоана від Хреста реформувати чоловічу гілку чину; була дуже привабливою особою – в монастир приходили впливові люди, які хотіли поговорити саме з нею, вона була знайома з королями, герцогами, іспанською знаттю, хоча залишалася простою монахинею і не походила із знатного роду. Незважаючи на активність своєї натури, велику діяльність, яка супроводжувала Терезу все життя, головним вважала молитву. Вона мала глибоке бажання любити і бути любленою. Найкращим втіленням цього бажання для неї було глибоке молитовний досвід Бога. Але при цьому молитва абсолютно не перешкоджала діяльнісній частині її життя, навпаки вона стимулювала Терезу, давала натхнення, крила.
 Як зінтегрувати в собі Марію і Марту, відкрити Божий потенціал в собі на вчить отець Олег Кондратюк і Тереза Авільська в передачі «Школа лідерства».

Відгуки

ЗОЛОТА Колекція Радіо Марія! - Отець Януш-Марія АНДЖЕЄВСЬКИЙ розповідає про екзорцизм...

Отець Януш-Марія налешить до ордену отців-проповідників (домініканців), був викладачам в інститути релігійних наук святого Фоми Аквінського, духовним отцем у Вищій духовній семінарії у Ворзелі в Україні служив з 1994 до 2013 року, нині служить в Польщі. На Радіо Марія був дуже активним катехитом: Розмови з екзорцистом (27 програм), Діалоги про Великий Піст (10 програм), Недільні читання (близько 40 ефірів), катехези (більше 60 ефірів!)

Марійна катехиза

Про те як Діва Марія допомагає нам у житті і як ми можемо допомогти їй у допомозі нам

Читання 14 травня

Господь не залишає і тут нас сам на сам з нашими стражданнями, які нас спіткають на шляху до Неба, Він посилає Духа Святого, який дасть нам силу. Яку ж таку силу (du/namiv) дасть нам на цьому шляху Дух Святий? Сила (du/namiv)- сила, міць, фортеця, могутність, здатність, можливість, диво, чудотворіння. То невже маюче такі засоби, ми не можемо змиритись й інколи навчитись просто потерпіти?

Читання 13 травня

Афіняни – це парадокс у очах Павла. Напевно, Павло, пройшовшись по Афінах, побачив, що там люди винятково побожні (deisidaimone/sterov-ретельно виконуючі релігійні приписи) та що всі люди тільки тим і займалися, що любили слухати про щось нове або дискутувати, напевно, вже думав, що вони вже спіймались в сіті Христа, залишилося тільки витягнути їх на сушу, не вистачає тільки почати їм проповідувати Слово Боже і Афіни стануть християнською столицею. Однак так не сталось. Павло пережив поразку, якої давно не знав.

"Радіо Марія" в Арменії

До дня Маріафону "Радіо Марія" презентує ряд передач про життя "Радіо Марія" в інших країнах. На зв'язку Арменія.