Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Недільні читання
Духовні читання
Непісні розмови
Біблійні читання
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Молитва
Дитяча катехиза
Житія святих
Ранкова молитва
Розарій
Годинки
Ранкова молитва
Святий дня
Біблійні читання
Тож спробуймо пригадати християнське тлумачення того, що майже кожен з нас чинить в часі Святої Вечері.
Вічнозелена ялинка, яку ставимо у своїх домах, є символом вічного життя, яке стало доступне людям через Христа. Колись, у старих часах, ялинку прикрашали яблуками, горіхами, цукерками і свічечками. Тепер їх замінили шкляні та пластикові прикраси, електричні гирлянди. Це – символ Божих ласк і милостей. Солодкість цих прикрас – символ небесних радостей і радостей християнського життя. У тому сенсі, прикрашена ялинка є символом дерева життя, до якого людям відкрився доступ через Христа. Світло – символ Христа-Світла, яке просвітило юдеїв і поган.
На Галичині, напередодні Святого Вечора, господар хати приносив зі стодоли сіно, яке розстеляли на долівці світлиці, в якій вечеряли, та солому, яку розстеляли на столі, а зверху накривали білим вишитим обрусом. Саме це і називали наші предки дідухом. Сіно на долівці сиволізує сіно вертепу, в якому народився Месія; солома на столі – ясла, в які Марія поклала Ісуса, а білий обрус – пелени, в які Христа сповито.
На одному з кутів стола кладуть під обрус, або три зубці, або три головки часнику – символ приходу трьох царів.
Тереза Гажійова зі спільноти «Світло Марії» у Меджуґор’є взяла участь у програмі Радіо Марія, присвяченій 44-й річниці об’явлень Діви Марії, яку нещодавно відзначали в Меджуґор’є.
На цій події були численні українські паломники, а очолив прощу єпископ Ян Собіло.
Тереза наголосила, що ці 44 роки — це час благодаті і надії. Вона прокоментувала останні три послання Богородиці, які були скеровані світу в один день, і заохотила українців не втрачати завзяття у молитві й вірі, що Бог вислухає наші прохання і завершить війну, як це вже було свого часу на Балканах, зокрема в Меджуґор’є, де об’явлення тривають і досі.
Літо — це «гаряча» пора паломництв до відпустових місць.
У програмі «У Ваших намірах» отець Андрій Немченко ділиться роздумами про традицію паломництв.
Священник зауважує, що першим паломником в історії людства можна вважати Авраама — адже саме він, почувши голос Бога, вирушив у незнане, довірившись повністю Його Провидінню.
Отець Андрій також розмірковує над значенням слів «паломник» і «прочанин», підкреслюючи духовний зміст цих понять.
Маючи багаторічний досвід участі в піших прощах — до Бердичева, Чечельника та інших санктуаріїв — отець Андрій переконаний: хоча б раз у житті варто пройти пішки цей шлях. Бо паломництво — це не лише подорож у просторі, а насамперед шлях віри, довіри та особистої зустрічі з Богом.
У програмі “Захристія” — сестра Марія Слєпченко з ордену сестер редемптористок кляузурових (затворницьких).
Ця гілка редемптористок в Україні існує лише дев’ять років, і наразі це єдиний монастир редемптористської духовності із затворницьким способом життя.
Під час програми ви дізнаєтеся про шлях реалізації мрії сестри Марії. Як розповідає настоятелька, на початку мало хто вірив, що така спільнота постане в Україні.
Проте одна розмова з монахом-єзуїтом стала вирішальною і зрушила справу з мертвої точки.
Сьогодні сестри мешкають у Львові, будують монастир і з надією дивляться в майбутнє.
Чергова катехеза від монаха-кармеліта Віталія Козака.
Нагадаємо, отець Віталій вже пів року виголошує цикл катехез на тему «Антропологія святої Едити Штайн».
У цьому випуску слухачі дізнаються, що свята Тереза Бенедикта від Хреста (Едита Штайн) говорить про покликання до материнства та до духовного життя.
Катехит пояснює, чому ми часто помилково ототожнюємо материнство лише з дітонародженням, забуваючи про його глибший духовний вимір.
До вашої уваги — катехеза монаха-єзуїта, отця Михайла Станчишина.
Отець Михайло вже понад два роки провадить цикл програм під назвою «На шляху до дружби з Ісусом». У черговому випуску він зосереджує увагу слухача на феномені духовного супроводу.
Автор пояснює, хто найперше потребує духовного проводу, і наголошує: саме через супровід можна навести, збудувати й поглибити живу дружбу з Ісусом Христом.