Слухати Радіо

Зараз в ефірі

04:20

Святий дня

В ефірі

Резонанс

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Голос народу, голос Божий

07:00

Св.Літургія з костелу св. Станіслава єпископа та мученика (Городок)

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза з о. Олександром Халаїмом

12:00

Царице Неба

12:30

Концерт привітань та гарного настрою

13:00

Св.Літургія з храму Успіння Пресвятої Богородиці (Страдч)

14:00

Відкрите питання

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:20

Дитяча катехиза

"В церковному уставі забороняється вживання плодів винограду і яблук до свята Преображення, за порушення слідує покута", - отець Михаїл Карнаух

Поділитись з друзями
Місяць серпень дарує нам чимало свят які прониклися традиціями і звичаями. В православному календарі існує "три спаси" які українці звикли відзначати. Тож в цій програмі зупинилися над питанням богословського значення цих свят та їх обрядовій традиції

У народній традиції Преображення називається Другим Спасом або Яблучним Спасом. Народну назву свято придбало через те, що, відповідно до Типікона, у цей день освячується виноград нового врожаю та інші плоди, а там, де його немає, — яблука, після чого їх дозволяється вживати в їжу. Освячення виконується наприкінці святкової Літургії і є вираженням дарунка Богу від благословленної Ним природи. Звичай освячувати плоди дуже давній. Основою для встановлення звичаю освячувати плоди саме 6/19-го серпня було те, що на Сході (зокрема в Греції) до цього часу достигають плоди. Найважливіші з яких: колосся і виноград приносяться для благословення і в ознаку подяки Богу за отримання плодів для їжі людям, а також по прямому відношенні до Таїнства Євхаристії, про що чітко говориться в самій молитві, що читається над «гронами.»

Відгуки

"Будьмо людьми, примножуймо наші цінності, шануймо наш історичний спадок",  - хранителька курганів Олеся Рудик

"Будьмо людьми, примножуймо наші цінності, шануймо наш історичний спадок", - хранителька курганів Олеся Рудик

В ефірі програми "Захристія" Олеся Рудик-Саволюк, координаторка "Спілки хранителів курганів Вінниччини". Говоримо про пам'ятки давнини, які дуже часто піддаються руйнуванню. За словами гості ця спілка - це вимушена реакція небайдужих людей на знищення історичної спадщини українців. Також під час програми почуєте розповідь про одне з чудес України - "Гайдамацький Яр", який знаходиться на Вінниччині.
Чи можна покращити приємний подих з рота? Що робити, коли набрякають ясна?

Чи можна покращити приємний подих з рота? Що робити, коли набрякають ясна?

В ефірі Радіо Марія лікар-стоматолог Олена Вишинська. Це друга програма, де ми говоримо, як правильно доглядати за порожниною рота. Так як останні кілька тижнів з нагоди свят люди споживають велику кількість різноманітної їжі, то в цій серії багато говоримо про вплив харчування на м'які тканини рота. 
Що робити, коли набрякають ясна? Чи справді яблука сприяють чистці зубів? Чи можна застосовувати в лікуванні зубів прополіс? Чи є шанси зняти неприємний запах з рота та про що цей запах говорить?
Чи є гріхом ображатися і від кого цей дар?

Чи є гріхом ображатися і від кого цей дар?

Сестра зі Згромадження Служниць Святого Духа Тетяна Богославець продовжила свій цикл психологічних програм. В цій катехезі черниця говорить про образи. 
"Христос реально воскрес плоттю! Він живий!" - отець Петро Лопатинський

"Христос реально воскрес плоттю! Він живий!" - отець Петро Лопатинський

У Світлу Середу в програмі "Наближаючись до Православ'я" з отцем Петром Лопатинським говорили про основну відмінність християнського розуміння Воскресіння Христового. 
"Допоки людина на землі, вона знаходиться у постійній Пасці, тобто у переході від зневолення до свободи", - бр. Олександр Могильний

"Допоки людина на землі, вона знаходиться у постійній Пасці, тобто у переході від зневолення до свободи", - бр. Олександр Могильний

Брат - капуцин, отець Олександр Могильний продовжує свій цикл програм про постать старозавітнього пророка Мойсея. В цій катехезі говоримо про Пасху Мойсея.