Слухати Радіо

00:30

Катехиза

В ефірі

Недільні читання

01:40

Духовні читання

02:00

Непісні розмови

02:50

Біблійні читання

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:30

Житія святих

06:50

Ранкова молитва

07:00

Розарій

07:40

Годинки

08:00

Ранкова молитва

08:10

Святий дня

08:20

Біблійні читання

08:30

Недільні читання

09:00

Молитовна лінія

Все Писання - натхненне Богом!

Про Боже натхнення для Святого Письма та його тлумачення з цикли Документів ІІ ватиканського собору.
11. Божественно об'явлені істини, які містяться і викладені у Священному Писанні, були записані під натхненням Святого Духа. Свята Мати-Церква, згідно з апостольською вірою, визнає священними і канонічними усі книги Старого та Нового Завіту, з усіма їхніми частинами, бо, написані під натхненням Святого Духа (пор. Йо. 20:31; 2 Тим. 3:16; 2 Пт. 1:19-21, 3:15-16), вони мають автором Бога і як такі були передані Церкві[17]. Для творення Священних Книг Бог вибрав людей і Сам діяв у них та через них[18], щоб вони, послуговуючись власними здібностями і силами[19], як справжні автори, передали на письмі усе те й лише те, що Він бажав[20].
Оскільки все, що стверджують священні автори, тобто агіографи, слід вважати таким, що стверджене Святим Духом, то треба визнавати, що книги Писання впевнено, вірно і непомильно навчають правди, яку Бог для нашого спасіння захотів помістити у Святому Письмі[21]. Тому “все Писання - натхненне Богом і корисне, щоб навчати, докоряти, направляти, виховувати у справедливості, щоб Божий чоловік був досконалий, до всякого доброго діла готовий” (2 Тим. 3:16-17).


(Спосіб тлумачення Святого Письма)

12. Оскільки Бог у Писанні говорив через людей і на людський лад[22], то тлумач Святого Письма, - щоб збагнути, що саме Бог хотів нам передати, - мусить уважно дослідити, що насправді агіографи намірялися виразити і що через їхні слова Бог зволив відкрити.
Щоб збагнути наміри агіографів, слід, серед іншого, брати до уваги літературні жанри. Адже правду представляють і виражають по-різному в різних текстах: в історичних інакше, ніж у пророчих, ще інакше - в поетичних текстах чи інших способах мовлення. Тож тлумач має шукати сенс, що його агіограф хотів виразити і виразив у конкретних обставинах свого часу і своєї культури, за допомогою властивих його добі літературних жанрів[23]. Для правильного розуміння того, що священний автор хотів висловити у своїх писаннях, слід звернути належну увагу як на звичні та природні для часів агіографа способи відчувати, висловлюватися чи розповідати, так і на загальноприйняті в ту епоху способи спілкування між людьми[24].
Оскільки треба читати і тлумачити Святе Письмо в тому Дусі, в якому воно було написане[25], то щоб вірно видобути сенс священних текстів, слід також із неменшою пильністю звертати увагу на зміст і єдність усього Писання, враховуючи живе Передання всієї Церкви й аналогію віри - тобто пов'язаність правд віри між собою та всього задуму Об'явлення. Тому завданням екзегетів є посилено працювати згідно з цими правилами для глибшого розуміння і викладання Святого Письма, щоб через їхні підготовчі в певному сенсі студії визрівала думка Церкви. Бо все, що стосується тлумачення Писань, підлягає під остаточне судження Церкви, яка виконує Божий наказ і служіння - Боже слово зберігати і пояснювати[26].


(Сходження Божої Мудрості назустріч людині)

13. У Святому Писанні - не порушуючи Божої правди та святості - явлено предивне “сходження” вічної Мудрості, “щоб ми пізнавали невимовну Божу благість і побачили, наскільки Бог пристосувався до нашої мови, турботливо зважаючи на нашу природу”[27]. Справді, Божі слова, виражені людськими мовами, стали подібними до людського мовлення - так само, як колись Слово Одвічного Отця, прийнявши неміч людської плоті, уподібнилося до людей.
"Не розкривай своє серце перед кожним зустрічним і збережеш свою гідність", - о. Андрій Пальчик

"Не розкривай своє серце перед кожним зустрічним і збережеш свою гідність", - о. Андрій Пальчик

Про чесноту мовчання в контексті Великого посту розповідає отець Андрій Пальчик, настоятель громади Матері Божої Чудотворного медальйона в м. Мерефа та викладач в Інституті богословських наук Непорочної Діви Марії.
2025-03-14 00:00:00
"Подія Преображення - це не видумка і не міф, це реальний історичний факт", - о. Гжегож Вавжиняк

"Подія Преображення - це не видумка і не міф, це реальний історичний факт", - о. Гжегож Вавжиняк

Отець Гжегож Вавжиняк продовжує відкривати слухачам Радіо Марія "П'яте Євангеліє", яким є Свята Земля. Цей священник вже кілька років провадить цикл програм про місця, пов'язані з євангельськими подіями. Отець Гжегож добре знає географію біблійних місць, адже провів там вісім років. Ця програма знайомить наших слухачів з горою Тавор, місцем Преображення Господнього.
2025-03-13 00:00:00
Спасительна смерть Месії. У чому полягав Божий задум?

Спасительна смерть Месії. У чому полягав Божий задум?

Отець Міхал Бранкевич продовжує цикл передач про спасительну смерть Ісуса Христа. 
2025-03-13 00:00:00
"Однозначно, на Великий піст наша молитва має бути іншою", - отець Міхал Бранкевич

"Однозначно, на Великий піст наша молитва має бути іншою", - отець Міхал Бранкевич

Отець Міхал Бранкевич розповідає про обов'язкову справу, яку має чинити кожен християнин, особливо під час Великого посту - молитву.
2025-03-13 00:00:00
Скільки жертвувати на храм?

Скільки жертвувати на храм?

"Скільки грошей жертвувати на церкву та біднякам?" - задумуються отець Міхал Бранкевич та Сергій Іваницький.
2025-03-13 00:00:00