Слухати Радіо

Зараз в ефірі

15:20

Дитяча катехиза

В ефірі

В родині "Радіо Марія"

16:00

Катехиза

16:45

Дитяча молитва

17:00

Дитяча катехиза

17:25

Голос народу, голос Божий

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

18:00

Св.Літургія з храму св. Яна з Дуклі (Житомир)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

21:00

Вечірній ефір

22:00

Катехиза

22:40

Духовні читання

23:00

Слово на кожен день

23:45

Літургія годин (Бревіарій)

00:00

Розарій

00:30

Катехиза

01:10

Католицька енциклопедія

01:40

Духовні читання

02:00

Катехиза

Все Писання - натхненне Богом!

Поділитись з друзями
Створено: 2021-08-31
Передача: Катехиза
Про Боже натхнення для Святого Письма та його тлумачення з цикли Документів ІІ ватиканського собору.
11. Божественно об'явлені істини, які містяться і викладені у Священному Писанні, були записані під натхненням Святого Духа. Свята Мати-Церква, згідно з апостольською вірою, визнає священними і канонічними усі книги Старого та Нового Завіту, з усіма їхніми частинами, бо, написані під натхненням Святого Духа (пор. Йо. 20:31; 2 Тим. 3:16; 2 Пт. 1:19-21, 3:15-16), вони мають автором Бога і як такі були передані Церкві[17]. Для творення Священних Книг Бог вибрав людей і Сам діяв у них та через них[18], щоб вони, послуговуючись власними здібностями і силами[19], як справжні автори, передали на письмі усе те й лише те, що Він бажав[20].
Оскільки все, що стверджують священні автори, тобто агіографи, слід вважати таким, що стверджене Святим Духом, то треба визнавати, що книги Писання впевнено, вірно і непомильно навчають правди, яку Бог для нашого спасіння захотів помістити у Святому Письмі[21]. Тому “все Писання - натхненне Богом і корисне, щоб навчати, докоряти, направляти, виховувати у справедливості, щоб Божий чоловік був досконалий, до всякого доброго діла готовий” (2 Тим. 3:16-17).


(Спосіб тлумачення Святого Письма)

12. Оскільки Бог у Писанні говорив через людей і на людський лад[22], то тлумач Святого Письма, - щоб збагнути, що саме Бог хотів нам передати, - мусить уважно дослідити, що насправді агіографи намірялися виразити і що через їхні слова Бог зволив відкрити.
Щоб збагнути наміри агіографів, слід, серед іншого, брати до уваги літературні жанри. Адже правду представляють і виражають по-різному в різних текстах: в історичних інакше, ніж у пророчих, ще інакше - в поетичних текстах чи інших способах мовлення. Тож тлумач має шукати сенс, що його агіограф хотів виразити і виразив у конкретних обставинах свого часу і своєї культури, за допомогою властивих його добі літературних жанрів[23]. Для правильного розуміння того, що священний автор хотів висловити у своїх писаннях, слід звернути належну увагу як на звичні та природні для часів агіографа способи відчувати, висловлюватися чи розповідати, так і на загальноприйняті в ту епоху способи спілкування між людьми[24].
Оскільки треба читати і тлумачити Святе Письмо в тому Дусі, в якому воно було написане[25], то щоб вірно видобути сенс священних текстів, слід також із неменшою пильністю звертати увагу на зміст і єдність усього Писання, враховуючи живе Передання всієї Церкви й аналогію віри - тобто пов'язаність правд віри між собою та всього задуму Об'явлення. Тому завданням екзегетів є посилено працювати згідно з цими правилами для глибшого розуміння і викладання Святого Письма, щоб через їхні підготовчі в певному сенсі студії визрівала думка Церкви. Бо все, що стосується тлумачення Писань, підлягає під остаточне судження Церкви, яка виконує Божий наказ і служіння - Боже слово зберігати і пояснювати[26].


(Сходження Божої Мудрості назустріч людині)

13. У Святому Писанні - не порушуючи Божої правди та святості - явлено предивне “сходження” вічної Мудрості, “щоб ми пізнавали невимовну Божу благість і побачили, наскільки Бог пристосувався до нашої мови, турботливо зважаючи на нашу природу”[27]. Справді, Божі слова, виражені людськими мовами, стали подібними до людського мовлення - так само, як колись Слово Одвічного Отця, прийнявши неміч людської плоті, уподібнилося до людей.

Відгуки

Чи бачу я у своєму душпастирі посередника між мною та Господом?

Чи бачу я у своєму душпастирі посередника між мною та Господом?

Священник: місія, служіння та завдання посередництва між Богом та людьми!
Розповідають про Бога, але живуть як атеїсти. Про атеїзм та його види розповідає отець Міхал Бранкевич

Розповідають про Бога, але живуть як атеїсти. Про атеїзм та його види розповідає отець Міхал Бранкевич

Як атеїзм віддаляє від Бога. Про історію та види атеїзму розповідає отець Міхал Бранкевич. Досліджуємо Пастирську конституцію про Церкву в сучасному світі "Gaudium et spes".



Через осуд люди псують собі життя. Навіщо утримуватися від критики інших?

Через осуд люди псують собі життя. Навіщо утримуватися від критики інших?

Про причини та небезпеку осуду розповідає отець Міхал Бранкевич.
Отець Василь Вирозуб про 68 днів полону, тортури, допити, прощання з життям і молитву

Отець Василь Вирозуб про 68 днів полону, тортури, допити, прощання з життям і молитву

Отець Василь Вирозуб – настоятель одеського Свято-Троїцького храму Православної церкви України.
Священник провів у полоні окупантів більше двох місяців. За цей час він неодноразово піддавався важким тортурам: 4 доби мусив ночувати без одягу, цілу добу провів на колінах, незчисленну кількість разів отримував тілесні ушкодження від прикладу та постійно викликався на допит.
Капелан Василь Вирозуб був одним з тих, хто 25 лютого вирушив на рятувальному судні “Сапфір” до острова Зміїний забрати тіла наших прикордонників, тих легендарних хлопців, які першими відправили російське судно у певному напрямку.
Певна кількість часу вважалось, що всі прикордонники зі Зміїного загинули.
Наука підтвердила Євхаристійне диво!

Наука підтвердила Євхаристійне диво!

Євхаристійне диво у Ланчано відоме з VIII століття. Яким чином це сталося і чому тривалий час не документовалося - катехиза отця Тараса Єгеря.