Духовні читання
Катехиза
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Молитва
Дитяча катехиза
Голос народу, голос Божий
Меса
Дитяча катехиза
Святий дня
Житія святих
Слово на кожен день
Молитовна лінія
Розарій
У ваших намірах
Житія святих
Катехиза
Ангел Господній
Про кричущу динаміку зростання навчання наших дітей за кордоном (з 2009 по 2014 роки 79%). Про те, що треба реформувати в українській освіті, щоб наші школи і вузи конкурували з розвиненими країнами, про аналоги закордонного реформування – в розмові з колишнім проректором УКУ, а нині без малого замміністром освіти і науки України в програмі «Рецепти життя». Мітіо Каку, один з найрозумніших людей планети, аналізуючи причини безробіття в США, сказав: «Чинна система освіти готує фахівців минулого. Ми вчимо їх для того, щоб вони йшли на роботу, якої вже не існує, забезпечуємо тими інтелектуальними інструментами, які давно неефективні». Якщо про таку проблему відкрито говорять в США, країні, де відбулись дві потужні хвилі реформування системи освіти, де президенти Буш старший і Клінтон прагнули ввійти в історію з почесним званням «освітній президент». Якщо в Америці говорять про те, що вчать дітей тому, що вже не потрібно, то чому ж вчать у наших школах і вузах?
«Коли ми говоримо про освіту, ми розуміємо, що процес є тривалий, що це не відбувається одразу. Бо якщо дитина пішла до школи в шестилітньому віці, дванадцять років буде навчатися, піде в університет, принаймні на бакалаврську програму, тобто вона випуститься через двадцять років. Звичайно, важко прогнозувати, як зміниться світ за 20 років? Яка людина буде потрібна тоді, щоб вона була конкурентоздатна і відповідала на потреби часу? Але прогнозувати треба».
Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.