Того часу Ісус зі своїми учнями відійшов до моря, і великий натовп пішов за Ним з Галілеї та з Юдеї, з Єрусалима та з Ідумеї; а також великий натовп із Зайордання, з Тира й Сидона, почувши, що робив Він, зібрався до Нього.
Того часу Ісус увійшов знову до синагоги. А там був чоловік, який мав всохлу руку. Тож стежили за Ним, чи зцілить його в суботу, щоб Його звинуватити. І каже чоловікові, який мав суху руку: «Стань посередині». А їх запитує: «В суботу дозволено робити добро чи робити зло, душу спасти чи погубити?» Вони ж мовчали. І, обвівши їх гнівним поглядом, глибоко засмучений скам’янілістю їхніх сердець, Він каже чоловікові: «Простягни руку!» Той простягнув – і рука його відновилась. І вийшли фарисеї, і відразу ж разом з іродіянами зібрали раду проти Нього, як би це Його погубити.
Одного разу, коли Ісус проходив у суботу через засіяні ниви, Його учні почали дорогою зривати колоски. А фарисеї казали Йому: «Поглянь, чому вони роблять у суботу те, чого не дозволяється?» А Він каже їм: «Чи ви ніколи не читали, що зробив Давид, коли опинився в потребі і зголоднів він сам і ті, котрі були з ним? Як увійшов до Божого дому – за первосвященика Авіятара – і хліби покладання, які не можна було їсти нікому, крім священиків, сам їв і дав також тим, котрі з ним були?» І сказав їм: «Субота постала для людини, а не людина для суботи, так що Син Людський є Господом також і суботи».
"Про найбільш важливі проблеми сучасної людини ми можемо говорити лише в контексті гуманітарних наук - філософії, історії, культурології. І коли ми їх невілюємо або не звертаємо уваги, то це певний гуманітарний злочин щодо майбутнього" - говорить доктор філософських наук Сергій Курбатов.
Того часу учні Йоанові та фарисеї постили. Ось приходять до Ісуса і кажуть Йому: «Чому учні Йоана та учні фарисеїв постять, а Твої учні не постять?» Ісус сказав їм: «Хіба можуть гості весілля постити, коли з ними молодий? Весь той час, доки мають із собою молодого, не можуть постити. А прийдуть дні, коли заберуть від них молодого, тоді, в ті дні, й будуть постити. Ніхто не пришиває латки з невживаного полотна до старого одягу, інакше латка візьме собі дещо у нього, нове від старого, і діра стане ще гірша. І ніхто не вливає молодого вина в старі бурдюки, бо інакше вино порве бурдюки – і тоді й вино пропаде, і бурдюки, але молоде вино – у нові бурдюки!»
Люда Филатея
Дякую за катехизи о.Олексій,дуже зрозумілі. При слуханні чи при проголошені Слів з Євангелії не тільки виходить злий дух,але і сходить на відкритих на Слово Боже Святий Дух,це можна прочитати в передані,коли Ап.Петро проголошував Євангеліє перед Корнилієм і його рідними,і всіма тими,хто там були присутні,то ап.Петро і ті,хто прийшов з ним,побачили,як на тих поган,до яких присилав іх Господь проповідувати,та ще й і не охрещених зійшов Святий Дух.Після всього ці слухачу були охрещени... А щодо хвороб,та також можна прочитати в Євангелії,що ,,страдающий плотию перестаёт грешить",якщо не помиляюсь,то це слова ап.Петра.Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.