Дитяча катехиза
Катехиза
Дитяча молитва
Дитяча катехиза
Новини
Голос народу, голос Божий
Літургія годин (Бревіарій)
Св.Літургія з Катедри св. Олександра (Київ)
Молитовна лінія
Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)
Вечірній ефір
Катехиза
Духовні читання
Слово на кожен день
Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Розмова з екзорцистом
Духовні читання
Катехиза
Минулого разу ми вже торкнулися першого блаженства - «блаженні вбогі духом». Але сьогодні давайте пригадаємо всі блаженства, адже, згідно з євангелістами, саме з них Ісус розпочав свою публічну проповідь. Він вийшов на гору, і коли навколо нього зібралися люди, щоб послухати, Він почав навчати. Це повчання про Царство Небесне, про його суть, про те, що є важливим і що потрібно зробити для його осягнення.
Часом їх називають заповідями блаженства, але це не зовсім заповіді. Це, скоріше, проголошення, така собі «конституція» громадян Царства Небесного:
Ми вже говорили, що «блаженство» - це, по суті, бути щасливим. Тобто Ісус називає цих людей щасливими. Церква уточнює, що це щастя пов’язане з вічною радістю, це щастя тих, хто перебуває в Царстві Небесному, хто отримав повне єднання з Богом.
Якщо людина зосереджується лише на дочасних, навіть дозволених приємностях, вона починає страждати. Її життя поступово руйнується. Візьмемо простий приклад - солодке. Ми любимо його, і, якщо вживати в міру, це приємність, яка не шкодить. Але коли людина переживає труднощі чи депресію і починає компенсувати собі потребу в щасті, занадто вживаючи солодке, це згодом впливає на її здоров’я. Виникають проблеми із серцем, зайвою вагою, і вона може серйозно захворіти, що може призвести до трагічних наслідків. Так відбувається з кожною тимчасовою приємністю.
Духовний отець Вищої Духовної семінарії у Ворзелі, Києво-Житомирської дієцезії РКЦ, Григорій Рассоленко