Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Недільні читання
Духовні читання
Непісні розмови
Біблійні читання
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Молитва
Дитяча катехиза
Житія святих
Ранкова молитва
Розарій
Годинки
Ранкова молитва
Святий дня
Біблійні читання
Виникненням гомеопатії ми «завдячуємо» німецькому лікарю Самуелю Ганеману (1753-1843). Він був людиною, котра завжди жартувала над християнством і Спасителем. Він належав до секти масонства, засудженої Церквою, як інструмент і місце існування диявола. Крім того, він пробував себе в спіритизмі, який за його словами має велике значення, оскільки гомеопатія була створена завдяки інформації, наданої під час спіритичного сеансу. Це, без сумніву, головна причина, щоб відмовитись від цього методу лікування.
Так званий препарат тваринного, рослинного або мінерального походження має свою власну "особливість", яку надає йому гомеопат шляхом струшування мікродози конкретної речовини. Насправді, це дії магічні. Подібним чином окультисти працюють з різними магічними зіллями, які, як і в гомеопатії, не впливають на фізичне життя, але на духовне.
Цікаво на тему гомеопатії виразився о.Верлінде, який мешкає у Франції та вивчав цю тему. Він порівняв джерела гомеопатії і її саму з шаманами Центральної Америки, які, перебуваючи в трансі, отримували знання щодо дії різних рослин. «Ті духи не роблять нічого за дармо» - ствердив отець.
Віктор Литвинчук
http://info.wiara.pl/doc/317112.Kosciol-nie-zabrania-homeopatiiВіктор Литвинчук
http://dziecisawazne.pl/homeopatia-i-kosciol/Віктор Литвинчук
Małopolskie Stowarzyszenie Lekarzy Homeopatów posiada list będący odpowiedzią Karola Wojtyły na pytanie skierowane do niego odnośnie do zasadności stosowania homeopatii przez lekarza katolika. Odpowiedź z 2014 roku brzmiała następująco: „[…] Generalnie rzecz biorąc Kościół nie zabrania stosowania homeopatii w leczeniu, o ile nie wiąże się to z magią bądź akceptacją idei religii wschodnich, szczególnie buddyzmu. Kościół ostrzega jednak przed takim stosowaniem naturalnych metod leczenia, które odrzucałoby metody naukowe, sprawiając, że pacjent ufając np. energoterapeutom, rezygnowałby z leczenia szpitalnego, które na pewnym etapie rozwoju choroby jawiłoby się jako niezbędne. Istnieje też bogata tradycja stosowania leków naturalnych, przechowywana zwłaszcza w monasterach zakonnych i w młodszych zgromadzeniach, które parają się pomocą ludziom chorym, jak np. bonifratrzy. Wydaje się zatem, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby były stosowane leki homeopatyczne, zawsze jednak z tym zastrzeżeniem, że najważniejsze jest zdrowie pacjenta, a lekarz nie może mu szkodzić nawet przez zaniedbanie tego, co rozwój nauki medycznej daje jako skuteczne narzędzie do przychodzenia z pomocą […]”.Віктор Литвинчук
І це ап. Павло каже навіть не про звичайну їжу, а про посвячену ідолам. В апостольські часи християни уявляли з себе малі острівці в морі поганства і трудно було їм зберегтись від їжі присвяченої ідолам; останки від ідольських жертв продавались на базарах, споживались на родинних обідах і християни завжди були в небезпеці свідомо, чи несвідомо спожити ідольський посвят. Але й це споживання ідольського посвяту для християнина не повинно мати жадного значення. Ми знаємо, каже апостол, що ідол — ніщо. «Тому все, що вам дають, коли запросить вас хто з невірних і все, що на торгу продається, їжте без жадного сумніву» (1 Кор. 10, 27, 25). «Бо царство Боже не є їжа та пиття, а правда і спокій і радість у св. Дусі» (Рим. 14, 17).Віктор Литвинчук
ведуча так і не почула лікаря Яворського, що є різна гомеопатія, а просувала виключно свою обмежену точку зоруВам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.