В недільній катехезі з сестрою Урсулею пропонуємо зупинитись і подивитись на історію нашого життя, як на історію спасіння.
Сьогоднішній день - це є запрошення Господа до кожного з нас, щоби продовжувати разом з ним історію спасіння. І запитати в Нього: "Господи, покажи мені моє місце в сучасній історії спасіння! Можливо - це маленька зернинка, але покажи її мені"
Ціль катехези - щоби кожний з нас усвідомив, що він є
покликаний брати участь в історії спасіння. Святе письмо вчить нас того,
що Господь Бог втручається в історію. Являє Себе через події в історії
людства. Наприклад, вчені вивчають матеріальну частину історії, а
Богонатхнений автор застосовує свою віру, щоби побачити те, що невидиме
для очей. І він намагається показати це невидиме для очей втручання Бога в
історію.
В історії спасіння головним героєм є Бог. Він показує нам Своє обличчя і вимагає відповіді віри.
І
коли ми говоримо, що Святе Письмо розповідає історію спасіння - дуже
важливо читати історію свого життя, як історію спасіння.
Отже, ми маємо
дивитись на життя так: я родився, тому що Господь Бог захотів, щоб я родився. І
це план спасіння і щасливого життя. Все, що Господь нам дає: сім'ю,
дітей, людей, події в житті, наша особисту молитву, читання Святого Письма - історія нашого спасіння.
Відгуки
Разом з отцем Григорієм Рассоленко продовжуємо цикл катехез про енцикліку святого Івана Павла ІІ "Бог багатий Милосердям". Досліджуємо 10-11 пункти, де святіший отець називає причини неспокою у сучасному світі.
На сьогоднішній день за словами катехита проблеми залишаються тими самими, адже сьогодні, як і сорок років тому, людина боїться стати жертвою насилля. Також цей розділ енцикліки говорить про втрату внутрішньої свободи людини.
Отець Олег Саламон у своїй катехезі говорив про другу місійну подорож апостола Павла до Коринту, де Павло створює і євангелізує спільноту християн. Катехит інформацію черпає з книги "Діянь апостолів" та двох послань до міста Коринт. Священник подає багато цікавої історичної інформації про це місто. Він говорить, що за часів Павла Коринт населяло багато невільників і в місті панувала розпуста. Це було настілько поширено, що навіть значення "коринтіанувати" означало - жити розпусно.
Говоримо про подяку, як вираз вдячності Богу!
Священник детально говорив про таїнство Хрещення.
Священник коментував адгортацію Папи Франциска "Christus Vivit" (Христос живе!) присвячену молоді.
Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.