Вечірній ефір
Катехиза
Духовні читання
Слово на кожен день
Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Розмова з екзорцистом
Духовні читання
Катехиза
Біблійні читання
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Молитва
Дитяча катехиза
Житія святих
Ранкова молитва
Меса
З 1 вересня 2023 року до навчальних програм загальної середньої освіти планують додати теми зі статевого виховання на основі "гендерної рівності", сексуальних орієнтацій та гендерних ідентичностей.
Гість – отець
Петро Майба, голова Комісії освіти та
виховання Української Греко-Католицької
Церкви.
З 1 вересня 2023 року до
навчальних програм загальної середньої
освіти планують додати теми зі статевого
виховання на основі "гендерної
рівності", сексуальних орієнтацій
та гендерних ідентичностей.
В часі програми
розглянули наступні запитання:
1.
Як Церква ставиться до пропонованого
статевого виховання? Це статеве
виховання, яке здійснюється на основі
ЛГБТ світогляду і гендерної ідеології,
не відповідає антропології та природі
людини. Те, що ними пропонується, підриває
статеву ідентичність дітей.
2. Які
загрози несе навчання "гендерного
різноманіття" для дітей? Гендерне
різноманіття – це, первісно, граматичний
рід в граматиці, середній рід, який
перенесли до сексології й соціології.
Це роль, яку людина відіграє і яка не
збігається з її статтю. Якщо людина грає
роль, то це не є її ідентичність, роль
не можу бити ідентичністю, бо вона не є
тим, що вона відіграє. Може бути статева
ідентичність, а не гендерна. Це як в
театрі, актор, який грає Наполеона, не
є Наполеоном, і якщо він не виходить з
тої ролі, то його лікують. Отже, термін
“гендерна ідентичність” є суперечністю.
Якщо говорити про те, ким людина себе
вважає, але не є тим, - це втрата
ідентичності. Можна вважати себе ким
хочеш, але якщо це не відповідає дійсності,
це втрата власної ідентичності, і якщо
та людина вимагає від інших, щоб вони
до неї так ставилися, це є насиллям по
відношенню до інших. Чому я маю вважати
когось тим, ким він не є?
3.
Християнська/католицька школа може
бути альтернативою державному закладу
освіти з гендерною ідеологією? Мусить
бути альтернативою. Вона мусить давати
статеве виховання, основане на біології
і наукових даних. Має давати знання, які
є науково обґрунтованими. Ми є свобідними
людьми, які вважать інших такими, які
вони є, а не такими, якими вони хочуть,
щоб їх вважали.
4. Чи вважаєте Ви,
що Церква має бути "сучасною" у
ставленні до зміни статі, трансгендерного
переходу? Ні, тому що це не сучасність,
а каліцтво. Сучасними можуть бути тільки
програми, основані на справжніх наукових
даних. Зміна статі є неможливою. Все те,
що вважається зміною статі, є симуляцією
і каліцтвом. Є хромосомна стать. У
нас є 10 трильйонів клітин у тілі. У кожній
клітині є комбінація хромосом – або хх
і це жінка, або ху і це чоловік – по-іншому
не може бути, і змінити цю комбінацію
хромосомів в кожній клітині є неможливо.
Відрізання чогось, формування чогось
є симуляцією, а не природним становленням
і формуванням статевості. Церква шанує
природу людини і шанує наукові дані та
походження людини від Творця, який
дарував людині цю природу, чоловічу і
жіночу. Церква виступає за збереженняя
природи людини, а не її скалічення.
5.
Що робити батькам? Освітянам? Як реагувати
на пропоновані нововведення?Необхідно
групуватися, організовувати батьківські
рухи та не бути байдужими. Висловлювати
свою позицію і вимагати відміни таких
предметів. Освітяни, на педагогічних
радах мають приймати рішення про
неприйняття таких програм у школах.
Маємо бути здатними відстоювати справжнє
добро і благо наших дітей. Масовий рух
неможливо придушити. Якщо одна школа
чи одні батьки будуть протестувати, то
це нічого не змінить, якщо протести
будуть масові, тоді міністерство буде
змушене переглянути наповненість
шкільних програм предметами.
6.
Розкажіть, будь ласка, про Послання
Синоду єпископів УГКЦ "Про загрози
гендерної ідеології", 2016 року, зокрема
в питанні виховання дітей.На одну з
сесій була запрошена Габріелла Кубі,
після якого Синод видав звернення про
небезпеку гендерної теорії і чому вона
є небезпечною та ненауковою. Більшість
причин ми розглянули вище.Діти мають
право на безпечне середовище, на батька
і матір, які взаємодоповнюють і створюють
гармонію для виховання дитини, її
нормального, природного, становлення.
А всі гендерні форми статевого життя є
дуже шкідливими для психічного й
ментального здоров’я дітей.Гендерна
ідеологія – це “удар в спину”, в самі
основи існування українського народу.
В час, коли російський агресор нищить
військовими засобами нашу націю, гендерна
ідеологія зсередини держави підриває
самі основи існування українського
народу і його суспільства.