Слухати Радіо

13:00

Трансляція Літургії з Гарнізонного храму свв. апостолів Петра і Павла м.Львів

В ефірі

Денний ефір

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:10

Молитовна лінія

15:20

Дитяча катехиза

15:45

В Родині Радіо Марія

16:00

Катехиза

16:45

Дитяча молитва

17:00

Дитяча катехиза

17:10

Новини

17:20

Голос народу, голос Божий

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

18:00

Св.Літургія з храму Матері Божої святого Скапулярію (Снятин)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

21:00

Вечірній ефір

22:00

Катехиза

23:00

Слово на кожен день

23:50

Літургія годин (Бревіарій)

00:00

Розарій

"Христос не скасовує людські страждання, Він робить їх своїми, розділяє їх" - отець Михайло Карнаух

У спецвипуску програми "Наближаючись до православ'я" священик пояснює літургічну основу надзвичайно красивого поетичного твору "Канону Великої Суботи". Цей канон унікальний також тим, що його формувало аж три автори. 
Отже, про богословську думку твору в даному ефірі
У "Каноні Великої Суботи" є аж три автори. Так склалося, що не було цілого канону, і був лише "чотирипісець". Але з доповненнями схема збільшилася. Основу заклав Косьма Каюнський. Кася Константинопольська дописала ірмоси. Єпископ Марк уніфікував цей канон. Причина його об'єднання точно не відома. Та все ж богослови жартують, що не може жінка бути автором церковних текстів. Ось і для цього єпископ Марк при об'єднанні текстів віддає перевагу саме Косьмі Каюнському
Чому Марійний медальйон називають чудотворним?

Чому Марійний медальйон називають чудотворним?

У програмі «У ваших намірах» брат-францисканець о. Андрій Немченко розповідає про об’явлення Богородиці святій Катерині Лябуре та про те, чому Марія назвала свій медальйон чудотворним. Також звучать воєнні свідчення про силу материнської молитви й віру, що оберігає тих, хто йде на фронт.
2025-11-27 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 15: Внутрішнє вмирання – вмерти для гріха,  щоб жити у Христі

Посвячення Богородиці. День 15: Внутрішнє вмирання – вмерти для гріха, щоб жити у Христі

Яким би потрібним і спасенним не було внутрішнє вмирання, нам слід усвідомити, що воно не є самоціллю. Погане і грішне в нас має бути знищене, щоб зробити місця для кращого, а саме для нової людини, сотвореної за образом Христа. Святий Павло сказав про внутрішнє вмирання з Христом: «Знаємо, що стара наша людина розп’ята разом з Ним, щоби гріховне тіло позбавити влади, щоб ми більше не служили гріхові, бо хто помер, той оправданий від гріха. Якщо ми померли з Христом, то віримо, що й будемо жити з Ним, знаючи, що Христос, уставши з мертвих, більше не вмирає — смерть над Ним більше не панує. Бо як Він помер, то тільки один раз помер для гріха, а як живе, то для Бога живе. Так само й ви вважайте себе мертвими для гріха і живими для Бога в [нашому Господі] Ісусі Христі. Хай же гріх не панує у вашому смертному тілі, щоб не підкорятися його пожаданням; не давайте ваших членів гріхові як знаряддя неправедності, але, як ожилі з мертвих, віддавайте себе Богові, а ваші члени віддавайте Богові як знаряддя праведності. Тож хай гріх не панує над вами, бо ви не під Законом, а під благодаттю» (Рим 6,6–14).
2025-11-27 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 14: Наша зіпсутість (пізнавши її, наше серце виходить  скрушеним і смиренним)

Посвячення Богородиці. День 14: Наша зіпсутість (пізнавши її, наше серце виходить скрушеним і смиренним)

У світлі Святого Духа ми пізнаємо свою грішність. Але не забуваймо, що збагнути це також є великою ласкою, про яку ми теж маємо молитися. Про людську зіпсутість говорить апостол Павло: «Бо знаємо, що Закон є духовний, а я — тілесний, проданий гріхові. Адже я не розумію, що чиню: роблю не те, що хочу, а те, що ненавиджу. Коли ж я роблю те, чого не хочу, то погоджуюся із Законом, що він добрий. Бо тепер уже не я це виконую, але гріх, який живе в мені. Адже знаю, що не живе в мені, тобто в моєму тілі, добро: бажання є в мені, але щоб виконувати це добро, того не [знаходжу]. Тож не роблю те добре, яке хочу, але те недобре, якого не хочу, — те роблю. Якщо ж я роблю те, чого не хочу, то вже не я це роблю, а той гріх, який живе в мені. Отже, я відкриваю такий закон: коли я хочу робити добро, то зло налягає на мене. За внутрішньою людиною я насолоджуюся Божим Законом, та бачу інший закон у моїх членах, який воює із законом мого розуму й полонить мене законом гріха, що міститься в моїх членах. Нещасна я людина! Хто визволить мене від цього тіла смерті? Подяка Богові через Ісуса Христа, Господа нашого! Отже, я сам розумом служу Божому Законові, а тілом — законові гріха» (Рим 7,14–25).
2025-11-26 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 13: Іспит сумління — вправа на кожен день нашого життя

Посвячення Богородиці. День 13: Іспит сумління — вправа на кожен день нашого життя

Ми не можемо ступити на шлях до Бога без самопізнання. Хто хоче себе повністю віддати Богові, спершу повинен знати, ким він є насправді. Ісус застерігає: «Не судіть, щоб і вас не судили, бо яким судом судите, таким будуть судити і вас; і якою мірою міряєте, такою буде відміряно і вам. Чому ж бачиш скалку, що в оці твого брата, а колоди, яка у твоєму оці, не відчуваєш? Або, як скажеш своєму братові: Дай, витягну скалку з твого ока, коли ось колода у твоєму оці? Лицеміре, спочатку вийми колоду зі свого ока, а тоді побачиш, як вийняти скалку з ока брата твого» (Мт 7,1–5).
2025-11-26 00:00:00
Симфонія чи підміна? Церква і держава в Російській імперії крізь призму православного політичного богослов’я

Симфонія чи підміна? Церква і держава в Російській імперії крізь призму православного політичного богослов’я

У черговому випуску циклу «Православне політичне богослов’я» отець Петро Лопатинський розглядає складні стосунки між церквою та державою в Російській імперії XIX — на початку ХХ століття. Програма показує, як ідеї Соловйова, Бердяєва та Булгакова формували мислення епохи й окреслили духовні кризи, що вибухнули у 1917 році.
2025-11-26 00:00:00