Священник SChr продовжив розповідати про чоловіків у Біблії. В цій катехизі розкривав постаті царів Вааса, Ели, Зімрі та Омрі.
Після царя Аси до правління Єрусалиму прийшов цар Йосафат, якого Біблія хвалить.
Того часу на півночі Ізраїля коїлися страшні речі. Кривава історія зрад, ізраїльських переворотів, де відбувалося насильство.
Після смерті Вааси став царювати його син Ела. Свого часу цар Вааса вирізав усіх синів та онуків Єровоама. Хто війною вирішує свої справи, той від неї загине!
"На двадцять шостому році царювання Аси, царя юдейського, став Ела, син Вааси, царем над Ізралем і царював у Турці 2 роки. Підданий його Зімрі, начальник над половиною колісниць, учинив змову проти нього. Саме як він упився у Тірці в господі Арци, головного над палацом у Тірці, вломився туди Зімрі, напав на нього та й убив його, на двадцять сьомому році Аси, царя юдейського, та й сам став царем за мість нього. Як тільки став царем і сів на його престолі, вигубив він увесь дім Вааси, не зоставив нікого з чоловічої статі, ні одного родича месника, ані друга. Так винищив Зімрі ввесь дім Вааси за словом, що Господь сказав був проти Вааси через пророка Єгу, за всі гріхи Baaси й за гріхи сина його Ели, які вони самі чинили й якими вводили в гріх Ізраїля, що доводив до гніву Господа, Бога Ізраїля, своїми бовванами" ( 1Цар. 16, 8-13).
Найвидатніший цар Омрі навів в Ізраїлі порядок (885-874 до н. е.), талановитий воєначальник. Саме Омрі був засновником царської династії. Також він купив гору і заснував місто Самарію, яке першим навернеться до християнства. Про царя Омрі згадують різні документи, які віднайшли археологи.
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.