В катехезі з отцем Євгеном Фізером продовжуємо розбирати частини Св. Служби - Євхаристії. Зупинили увагу на молитві перетворення хліба і вина в Тіло і Кров Христа, а саме на словах: "За багатьох чи за всіх"
Говорячи за багатьох, Ісус мав на увазі, що Він померає за всіх.
Ісус помер за всіх. Він зі своєї сторони, як Бог, віддав життя за кожну людину, яка жила раніше, яка живе тепер і буде жити, незалежно від національності, зовнішності, віровизнання, за кожного чоловіка і жінку, які вірять чи не вірять.
Це спасіння, яке дає Бог, людина може прийняти, якщо вона сама виражає волю, якщо вона хоче. Спасіння отримує не кожна людина. І для того, щоб не нав'язувати це спасіння кожній людині, для того, щоб дати людині можливість виразити свою волю, Ісус каже "проливається за багатьох", не за всіх. Хоча зі своєї сторони Він проливає Кров за всіх, Він дає спасіння всім. Бери, користай з цього Дару...
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.