Смирення — відмова від влади і слави. Світ жадає влади і слави. Він по-рабському плазує перед можновладцями і підтримує справжній культ знатних людей сучасності. Щоб досягнути влади, йдуть по трупах і не гребують жодною ницістю для досягнення слави. Але учень Христа знає, що Господь могутніх скидає з престолів (Лк 1,52), а вся слава світу є ніщо. Бо має значення тільки вічне.
Ісус застерігає нас: «А як Він помітив, що вони вибирали собі перші місця, розповів запрошеним притчу, кажучи їм: Коли хто запросить тебе на весілля, не сідай на перше місце, аби часом хтось поважніший від тебе не виявився між запрошеними, і щоб той, хто тебе та його запросив, не прийшов і не сказав тобі: Поступися йому місцем. І тоді, засоромлений, станеш займати останнє місце. Але коли будеш запрошений, прийди, сядь на останнє місце, щоб той, хто запросив тебе, підійшов і сказав тобі: Друже, сядь вище! Тоді буде тобі честь перед усіма запрошеними з тобою. Бо кожний, хто підноситься, буде понижений, а хто понижується, буде піднесений!» (Лк 14,7–11).
У катехезі отця Віталія Козака прозвучала глибока розмова про жіночу ідентичність, покликання та гідність у світлі вчення святої Едити Штайн — філософа, містика і мучениці ХХ століття. Говорили про сучасні виклики жіночності, хибні образи, які пропонує культура, а також про те, чому жіноче покликання неможливо зрозуміти без любові.
У денній катехезі на Радіо Марія монах Згромадження Воплоченого Слова, отець Григорій Рогацький, розкрив тему Божого захисту перед лицем людської несправедливості, спираючись на книгу Сираха 17:14. Священник наголосив, що Бог стоїть на боці скривджених, а справжня любов до Нього неможлива без любові до ближнього.
"Гріх постійно нас зводить з доброї дороги та є перешкодою до Божої любові", - отець Василь Іванів, згромадження Найсвятішого Ізбавителя, УГКЦ
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.