Слухати Радіо

00:30

Катехиза

В ефірі

Відкриваючи таємниці християнства

02:00

Катехиза

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

04:40

Біблійні читання

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Голос народу, голос Божий

07:00

Меса

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

Музика, народившись у храмі, своєю особливою мовою здатна налаштувати людину на спілкування з Творцем, вона проникає в глибини духу

Створено: 2017-05-17 00:00:00
Програма: Головред
Черговий випуск програми "Головред", в якій спілкуємось із бр. Яковом Шумило ЧСВВ, та бр. Димитрієм Маршаликом, які представляють часопис "Господь і я". Розглядаємо статтю із рубрики культура. Тема має назву: "Музика і храм: історія про двох творців величі - Максима Березовського і Джованні-батісту Мартіні

Сьогодні музика оточує нас скрізь: в громадському транспорті, вдома, на роботі. Ми постійно оточені музикою, вона стала таким собі легкодоступним фоном. Нам наче все одно, що там грає, чи воно пищить,чи завиває, лиш би щось там бамкало. Тимпаче, в безмежних просторах інтернету буквально за кілька секунд можна скачати будь-що, як кажуть в народі, від Баха до Феєрбаха. Супер, правда? Можна сидіти біля монітора, поки не заростеш мохом. Під музику багато людей прокидаються, засинають, споживають їжу, вирішують безліч справ. Не потрібно далеко йти, витрачати час, думати, достатньо вдягнути навушники – і ти вже в зовсім іншому світі, де немає ніяких проблем, де можна вважати себе просто супергероєм, творцем. Реальне життя, реальні люди стають вже неважливі. Не треба спілкуватися, достатньо кинути трек, який сподобався, комусь на сторінку в соціальних мережах. Такий собі своєрідний спосіб обміну враженнями. І від цього робиться страшно. Бо вся ця ілюзія і обман стає допінгом, без якого не можна обійтися.

Чому Марійний медальйон називають чудотворним?

Чому Марійний медальйон називають чудотворним?

У програмі «У ваших намірах» брат-францисканець о. Андрій Немченко розповідає про об’явлення Богородиці святій Катерині Лябуре та про те, чому Марія назвала свій медальйон чудотворним. Також звучать воєнні свідчення про силу материнської молитви й віру, що оберігає тих, хто йде на фронт.
2025-11-27 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 15: Внутрішнє вмирання – вмерти для гріха,  щоб жити у Христі

Посвячення Богородиці. День 15: Внутрішнє вмирання – вмерти для гріха, щоб жити у Христі

Яким би потрібним і спасенним не було внутрішнє вмирання, нам слід усвідомити, що воно не є самоціллю. Погане і грішне в нас має бути знищене, щоб зробити місця для кращого, а саме для нової людини, сотвореної за образом Христа. Святий Павло сказав про внутрішнє вмирання з Христом: «Знаємо, що стара наша людина розп’ята разом з Ним, щоби гріховне тіло позбавити влади, щоб ми більше не служили гріхові, бо хто помер, той оправданий від гріха. Якщо ми померли з Христом, то віримо, що й будемо жити з Ним, знаючи, що Христос, уставши з мертвих, більше не вмирає — смерть над Ним більше не панує. Бо як Він помер, то тільки один раз помер для гріха, а як живе, то для Бога живе. Так само й ви вважайте себе мертвими для гріха і живими для Бога в [нашому Господі] Ісусі Христі. Хай же гріх не панує у вашому смертному тілі, щоб не підкорятися його пожаданням; не давайте ваших членів гріхові як знаряддя неправедності, але, як ожилі з мертвих, віддавайте себе Богові, а ваші члени віддавайте Богові як знаряддя праведності. Тож хай гріх не панує над вами, бо ви не під Законом, а під благодаттю» (Рим 6,6–14).
2025-11-27 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 14: Наша зіпсутість (пізнавши її, наше серце виходить  скрушеним і смиренним)

Посвячення Богородиці. День 14: Наша зіпсутість (пізнавши її, наше серце виходить скрушеним і смиренним)

У світлі Святого Духа ми пізнаємо свою грішність. Але не забуваймо, що збагнути це також є великою ласкою, про яку ми теж маємо молитися. Про людську зіпсутість говорить апостол Павло: «Бо знаємо, що Закон є духовний, а я — тілесний, проданий гріхові. Адже я не розумію, що чиню: роблю не те, що хочу, а те, що ненавиджу. Коли ж я роблю те, чого не хочу, то погоджуюся із Законом, що він добрий. Бо тепер уже не я це виконую, але гріх, який живе в мені. Адже знаю, що не живе в мені, тобто в моєму тілі, добро: бажання є в мені, але щоб виконувати це добро, того не [знаходжу]. Тож не роблю те добре, яке хочу, але те недобре, якого не хочу, — те роблю. Якщо ж я роблю те, чого не хочу, то вже не я це роблю, а той гріх, який живе в мені. Отже, я відкриваю такий закон: коли я хочу робити добро, то зло налягає на мене. За внутрішньою людиною я насолоджуюся Божим Законом, та бачу інший закон у моїх членах, який воює із законом мого розуму й полонить мене законом гріха, що міститься в моїх членах. Нещасна я людина! Хто визволить мене від цього тіла смерті? Подяка Богові через Ісуса Христа, Господа нашого! Отже, я сам розумом служу Божому Законові, а тілом — законові гріха» (Рим 7,14–25).
2025-11-26 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 13: Іспит сумління — вправа на кожен день нашого життя

Посвячення Богородиці. День 13: Іспит сумління — вправа на кожен день нашого життя

Ми не можемо ступити на шлях до Бога без самопізнання. Хто хоче себе повністю віддати Богові, спершу повинен знати, ким він є насправді. Ісус застерігає: «Не судіть, щоб і вас не судили, бо яким судом судите, таким будуть судити і вас; і якою мірою міряєте, такою буде відміряно і вам. Чому ж бачиш скалку, що в оці твого брата, а колоди, яка у твоєму оці, не відчуваєш? Або, як скажеш своєму братові: Дай, витягну скалку з твого ока, коли ось колода у твоєму оці? Лицеміре, спочатку вийми колоду зі свого ока, а тоді побачиш, як вийняти скалку з ока брата твого» (Мт 7,1–5).
2025-11-26 00:00:00
Симфонія чи підміна? Церква і держава в Російській імперії крізь призму православного політичного богослов’я

Симфонія чи підміна? Церква і держава в Російській імперії крізь призму православного політичного богослов’я

У черговому випуску циклу «Православне політичне богослов’я» отець Петро Лопатинський розглядає складні стосунки між церквою та державою в Російській імперії XIX — на початку ХХ століття. Програма показує, як ідеї Соловйова, Бердяєва та Булгакова формували мислення епохи й окреслили духовні кризи, що вибухнули у 1917 році.
2025-11-26 00:00:00