Слухати Радіо

22:00

Катехиза

В ефірі

Слово на кожен день

23:50

Літургія годин (Бревіарій)

00:00

Розарій

00:30

Катехиза

01:10

Школа лідерства

01:40

Духовні читання

02:00

Катехиза

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

04:40

Біблійні читання

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Голос народу, голос Божий

07:00

Меса

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

Святий Йоан Хреститель: більше ніж Пророк

Створено: 2025-06-30 00:00:00
Програма: Катехиза
Хто такий Пророк? Якою є його місія? Як Йоан Хреститель вказав на найвищого Пророка та чому став "мостом" між Старим і Новим Завітом, розповідає о.Марек Рудзь, настоятель парафії Св.Йоана Хрестителя у м.Біла Церква, Київської області.

Слово «пророк» у особливий спосіб стосується постаті Йоана Хрестителя.
Усе, що ми говоримо як християни, має виходити з джерела, яким є Святе Письмо.

Пророки Старого Завіту звіщали про єдиного Бога. Вони були наділені особливими дарами, щоби розпізнавати Божу волю і провіщати її народові. Їхнім головним завданням було — приготувати серця людей до приходу Месії, щоби той прихід не став несподіванкою, а довгоочікуваним даром.

Пророк має обов’язок проголошувати правду — Божу істину. У противному разі це є легковажне ставлення до отриманого дару. Заради цієї правди багато пророків віддали своє життя. Так сталося і з Йоаном Хрестителем, який загинув мученицькою смертю — йому відтяли голову за наказом Іродіади.

Святий Йоан Хреститель, щоби приготувати дорогу Господу, звіщав покаяння і здійснював хрещення для навернення.
Ісус Христос приймає хрещення від Йоана — не тому, що мав потребу в очищенні, а щоби показати себе як Сина Людського, що не відокремлює себе від грішного людства, але бере на себе його гріх.

«Ось Агнець Божий, який бере на себе гріх світу» (Йн. 1:29) — ці слова Йоана є вершиною його пророчої місії. Він упізнав у Ісусі Месію, Спасителя, обіцяного Богом.

Ісус також мав завдання — проголошувати правду про Себе Самого. І кожен із нас, приймаючи Таїнство Хрещення, отримує місію — проголошувати Бога, нести світові Добру Новину про Ісуса Христа, Божого Сина і Месію.

Чому Ісая - головний Пророк Адвенту і що таке Рорати?

Чому Ісая - головний Пророк Адвенту і що таке Рорати?

"Сьогодні слова Ісаї звучать із особливою силою для нас. Ми, як і стародавній Ізраїль, досвідчуємо руйнування", - отець Костянтин Морозов, настоятел парафії Матері Божої Ангельської у м. Вінниця.
2025-12-02 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 16: Що я маю побороти в собі, щоби дійти до внутрішнього вмирання?

Посвячення Богородиці. День 16: Що я маю побороти в собі, щоби дійти до внутрішнього вмирання?

Егоїзм — прив’язаності і невпорядковані нахили затьмарюють у душі блиск Істини і не дають їй дістатися до справжнього життя. Якщо я хочу повернутися до Бога, то неодмінно мушу відвернутися від себе. Як же сильно ми залежимо від свого «я» і як же важко від нього звільнитися! Але тому, хто має серйозний намір зробити це, Бог допомагає своєю благодаттю. Слово Господа: «Знову й знову запевняю вас: якщо зерно пшениці, упавши на землю, не вмре, воно залишиться одне. Якщо ж умре, — принесе великий урожай. Хто любить душу свою, той погубить її; хто ж ненавидить душу свою в цьому світі, той збереже її для вічного життя. Якщо хто Мені служить, нехай іде за Мною, і де Я, там буде і Мій слуга. Якщо хто Мені служить, того пошанує [Мій] Отець» (Йн 12,24–26).
2025-12-01 00:00:00
"Священник стояв і плакав, споглядаючи прояви ніжності і любові майбутньої святої", - о.Андрій Педай

"Священник стояв і плакав, споглядаючи прояви ніжності і любові майбутньої святої", - о.Андрій Педай

Наближаючи святих до нашого часу, сьогодні о. Андрій Педай, вікарій парафії Успіння Пресвятої Діви Марії, запрошує познайомитися зі Святою Терезою Маргаритою Реді, покликаною своїм життям показати, що означають глибокі, живі й неповторні відносини з Богом.
2025-11-27 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 15: Внутрішнє вмирання – вмерти для гріха,  щоб жити у Христі

Посвячення Богородиці. День 15: Внутрішнє вмирання – вмерти для гріха, щоб жити у Христі

Яким би потрібним і спасенним не було внутрішнє вмирання, нам слід усвідомити, що воно не є самоціллю. Погане і грішне в нас має бути знищене, щоб зробити місця для кращого, а саме для нової людини, сотвореної за образом Христа. Святий Павло сказав про внутрішнє вмирання з Христом: «Знаємо, що стара наша людина розп’ята разом з Ним, щоби гріховне тіло позбавити влади, щоб ми більше не служили гріхові, бо хто помер, той оправданий від гріха. Якщо ми померли з Христом, то віримо, що й будемо жити з Ним, знаючи, що Христос, уставши з мертвих, більше не вмирає — смерть над Ним більше не панує. Бо як Він помер, то тільки один раз помер для гріха, а як живе, то для Бога живе. Так само й ви вважайте себе мертвими для гріха і живими для Бога в [нашому Господі] Ісусі Христі. Хай же гріх не панує у вашому смертному тілі, щоб не підкорятися його пожаданням; не давайте ваших членів гріхові як знаряддя неправедності, але, як ожилі з мертвих, віддавайте себе Богові, а ваші члени віддавайте Богові як знаряддя праведності. Тож хай гріх не панує над вами, бо ви не під Законом, а під благодаттю» (Рим 6,6–14).
2025-11-27 00:00:00
Посвячення Богородиці. День 14: Наша зіпсутість (пізнавши її, наше серце виходить  скрушеним і смиренним)

Посвячення Богородиці. День 14: Наша зіпсутість (пізнавши її, наше серце виходить скрушеним і смиренним)

У світлі Святого Духа ми пізнаємо свою грішність. Але не забуваймо, що збагнути це також є великою ласкою, про яку ми теж маємо молитися. Про людську зіпсутість говорить апостол Павло: «Бо знаємо, що Закон є духовний, а я — тілесний, проданий гріхові. Адже я не розумію, що чиню: роблю не те, що хочу, а те, що ненавиджу. Коли ж я роблю те, чого не хочу, то погоджуюся із Законом, що він добрий. Бо тепер уже не я це виконую, але гріх, який живе в мені. Адже знаю, що не живе в мені, тобто в моєму тілі, добро: бажання є в мені, але щоб виконувати це добро, того не [знаходжу]. Тож не роблю те добре, яке хочу, але те недобре, якого не хочу, — те роблю. Якщо ж я роблю те, чого не хочу, то вже не я це роблю, а той гріх, який живе в мені. Отже, я відкриваю такий закон: коли я хочу робити добро, то зло налягає на мене. За внутрішньою людиною я насолоджуюся Божим Законом, та бачу інший закон у моїх членах, який воює із законом мого розуму й полонить мене законом гріха, що міститься в моїх членах. Нещасна я людина! Хто визволить мене від цього тіла смерті? Подяка Богові через Ісуса Христа, Господа нашого! Отже, я сам розумом служу Божому Законові, а тілом — законові гріха» (Рим 7,14–25).
2025-11-26 00:00:00