У катехизі про богопосвячене життя с. Наталія Гальцова в головних рисах окреслює три євангельські ради: чистоти, вбогості та послуху, які усі монахи добровільно зобов’язуються дотримуватися до кінця життя.
Чи можна сказати про кожну людину, яка присвячує Богові усі свої щоденні справи, що вона є богопосвяченою? Що відрізняє монаха від побожного християнина? Монашество – це віддання себе самого в повноті для Господа, це завжди крок у невідоме. Чернечі обіти допомагають богопосвяченій особі бути абсолютно вільною для служіння Богові, однак вони не є ознакою святості чи досконалості, а лише засобом для її осягнення.
Ознакою досконалості є любов до Бога та ближнього, яку монахи проявляють на різний спосіб відповідно до харизми свого Ордену чи Згромадження. Наприклад, місіонерські Згромадження, відгукнувшись на заклик Ісуса: «Ідіть, отже, і зробіть учнями всі народи: христячи їх в ім'я Отця і Сина і Святого Духа» (Мт. 28,19), виїжджають на місії до найвіддаленіших куточків світу, щоби проголошувати Добру Новину людям, які ще не знають Христа. Одним із таких відважних місіонерів був святий Йосиф Фрайнадемец – італійський священник, який усе своє життя присвятив наверненню китайців. Незважаючи на жорстокі переслідування, він так полюбив цей народ, що говорив: «Навіть у Небі хотів би бути китайцем». Згромадження Божого Слова, до якого він належав, до сьогодні активно і плідно працює на місіях та вважається найбільшим місіонерським згромадженням у світі.
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.