Розарій
Хресна Дорога
Пісня Перемоги
Коронка до Божого Милосердя
Молитовна лінія
Дитяча катехиза
Катехиза
Дитяча молитва
Розарій
Літургія годин (Бревіарій)
Урочиста меса
Молитовна лінія
Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)
Вечірній ефір
Катехиза
Житія святих
Акафист
Святий дня
Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Про кричущу динаміку зростання навчання наших дітей за кордоном (з 2009 по 2014 роки 79%). Про те, що треба реформувати в українській освіті, щоб наші школи і вузи конкурували з розвиненими країнами, про аналоги закордонного реформування – в розмові з колишнім проректором УКУ, а нині без малого замміністром освіти і науки України в програмі «Рецепти життя». Мітіо Каку, один з найрозумніших людей планети, аналізуючи причини безробіття в США, сказав: «Чинна система освіти готує фахівців минулого. Ми вчимо їх для того, щоб вони йшли на роботу, якої вже не існує, забезпечуємо тими інтелектуальними інструментами, які давно неефективні». Якщо про таку проблему відкрито говорять в США, країні, де відбулись дві потужні хвилі реформування системи освіти, де президенти Буш старший і Клінтон прагнули ввійти в історію з почесним званням «освітній президент». Якщо в Америці говорять про те, що вчать дітей тому, що вже не потрібно, то чому ж вчать у наших школах і вузах?
«Коли ми говоримо про освіту, ми розуміємо, що процес є тривалий, що це не відбувається одразу. Бо якщо дитина пішла до школи в шестилітньому віці, дванадцять років буде навчатися, піде в університет, принаймні на бакалаврську програму, тобто вона випуститься через двадцять років. Звичайно, важко прогнозувати, як зміниться світ за 20 років? Яка людина буде потрібна тоді, щоб вона була конкурентоздатна і відповідала на потреби часу? Але прогнозувати треба».