Яку функцію виконує в історії Марія, як Наречена Бога? Катехиза сестри Каміли Кармалюк. "Виконуйте довірене вам Богом зі 100% відданістю і до вас будуть приходити люди, щоб ви розповіли їм про Нього".
Марія присутня в історії спасіння, як наречена Духа Святого. Тобто - це та, яку обрало Серце Бога. Історія спасіння розпочинається від створення світу та триває аж до цього моменту нашого життя. Бог є автором цієї історії, а Марія співавторка - обрана Серцем Бога людина, - сестра Каміла Кармалюк.
Бог обирає серце Марії, ще ніхто з людей не мав такого привілею - бути Нареченою Господа. Дух Святий - це єдність Святої Трійці та повнота Божої любові. Коли Церква говорить про Марію то каже, що вона перебуває в повноті Отця, Сина та Духа Святого. Бог втілює Слово у тіло - це ми візуально бачимо Його ділах, а Марія показала на прикладі свого життя діяльність Творця.
Не забуваємо, що Марія є в повноті Божої любові, але залишається людиною. Вислів "Благодаті повна" говорить про те, що вона всебічно наповнена.
Марія відповідаючи на запрошення стати Матір'ю Бога каже ТАК і тільки тоді Ангел повідомляє, що Дух Святий зійде на тебе і ти станеш матір'ю Бога.
Окреслення повноти любові - це співпраця людини та Бога Вона багато приносить плоду. Якщо людина намагається співпрацювати з Богом то Він керує вже ситуацією, випадками, труднощами. Він творить чудеса на наших очах. Бог свою любов проявляє так, що ми точно розуміємо, що це не під силу людині.
Аспекти:
1. Повнота любові Бога до Марії. Вона трансформує любов Божу до людини. Марія трансформує любов ще в більшому потоці, коли ми до Неї звертаємося і вона не відкидає цих молитов. Вона, як мати вчить нас любити мов дітей. Але чи ми передаємо ту любов Марії, якою наповнюємося?
2. Примирення людини та Бога. Момент втілення. Що робить обрана для любові людина? Вона є носієм примирення людини та Бога. Коли Марія сказала "так" Богові - вона зробила крок до єдності та примирення. Коли людина співпрацює з Богом то життя йде гармонійно. І коли Марія відгукнулася на заклик то вона продовжила рухатися в Його задумі та плані. Марія здійснила вибір хоч і могла б сказати Богові, ні.
Щоб піти до сповіді нам потрібно зробити крок і це більше потрібно нам, а не Богові. Ми маємо зробити крок, щоб Бог нам подарував прощення. Любов Божа - це трохи тяжкий момент для нас. Коли ми ідемо до примирення з Богом то часто нам це дається доволі нелегко.
3. Глибока єдність та вірність Марії Богу. Вірність в тому, що Бог сказав "Дух Святий зійде на тебе". Вона зробила крок і слово стало тілом. Марія продемонструвала єдність слова та діла. Марія не тільки розуміла любов Бога в слові, але й впроваждує на практиці конкретними ділами те, що знала.
4. Плідність. Це вимір більш духовний. Ми називаємо священника отцем - батьком парафії, яку йому довірив Бог. Священник може бути батьком, а може бути найманцем, як і мати може бути мачухою... Плідність - це коли ти вмієш співпрацювати в любові з Богом. Це коли не маючи власних дітей ти піклуєшся довіреними тобі людьми, як своїми дітьми.
Відгуки
В ефірі Радіо Марія катехеза ректора Інституту Богословських Наук Непорочної Діви Марії в Городку, отця Олега Жарука. Священник розпочинає цикл програм про історію Церкви. Історія - це наука, яка вимагає хронології, тому в першій програмі катехит розповідає про ранні християнські спільноти, які зароджуються після П'ятидесятниці.
Про видатного богослова Іларія з Пуатьє розповідає священник парафії
Володимира та
Ольги УГКЦ, викладач богослов'я в Українському Католицькому
Університеті (м. Львів) отець Олег Кіндій.
"Буває, що родичі не розуміють стану воїна, який повернувся додому. Інколи він закривається в собі, щоб не передавати пережитий біль, або просто боїться наново згадувати жахи минулого". Про екологічне вираження підтримки захисникам та важливість турботи про себе розповідає психотерапевтка Благодійний Фонд "Ярміз", Юлія Руда.
"Людина має розуміти і зробити вибір, що робити далі. Коли наближається смерть, - ані розум, ані тіло не рятує. Спільнота Коринтян Святого Павла була спільнотою простих портових людей. Все зупиниться - залишиться тільки любов." - говорить отець Олександр Могильний.
"Зилоти хотіли використати Спасителя для реалізації своїх планів, але Він утік від них". Про месіанські концепції в середовищі Ісуса Христа розповідає отець Гжегож Вавжиняк, настоятель парафії
Святого Івана Павла ІІ, РКЦ, м. Рівне.
Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.