Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Йоана 8, 1-11.
Євангеліє від Йоана 8, 1-11
Того часу Ісус пішов на Оливну гору. Та вдосвіта знову прийшов до храму, і весь народ приходив до Нього, і Він, сівши, навчав їх. А книжники й фарисеї привели жінку, схоплену на перелюбі і, поставивши її посередині, кажуть Йому: «Учителю, ця жінка явно була схоплена на перелюбі. В Законі Мойсей наказав нам таких побивати камінням. А Ти що на це скажеш?» Це вони говорили, випробовуючи Його, щоб мати підставу звинуватити Його. Ісус же, схилившись додолу, писав пальцем по землі. Оскільки вони продовжували запитувати Його, Він підвів голову і сказав їм: «Хто з вас без гріха, нехай перший кине в неї камінь!» І знову, схилившись, писав по землі. Вони ж, почувши, відходили один за одним, починаючи зі старших; і залишився сам Ісус та жінка, яка стояла посередині. Ісус, підвівши голову, сказав їй: «Жінко, де вони? Ніхто тебе не осудив?» Вона відповіла: «Ніхто, Господи». А Ісус їй сказав: «Я тебе також не засуджую. Іди й відтепер більше не гріши».
Cлово Господнє
Продовжуємо гортати сторінки історії християнизації світської культури разом із о.Олегом Жаруком, ректором Інституту богословських наук Непорочної Діви Марії у м.Городок Хмельницької обл. Розглянемо, як і коли Церква стає місійною та зазнає розвитку при імператорі Костянтині.
Отець Міхал Бранкевич проводить детальний аналіз герменевтики Святого Духа, пояснюючи, як Дух вдихає життя в Церкву і впливає на спасіння.
Отець Станіслав Нуцковський говорить про слухання, яке має спонукати до дії та вчинку.
Отець Міхал розглядає місію Святого Духа і Церкви в контексті останніх часів. Священник підкреслює значення П'ятидесятниці як духовної Пасхи.
Отець Міхал Бранкевич говорить про Об'явлення Святого Духа в контексті місії у Божому Намірі та Помазання Месії.