Слухати Радіо

09:00

Молитовна лінія

В ефірі

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

12:00

Ангел Господній

12:20

Хресна Дорога

13:00

Св.Літургія з храму Успіння Пресвятої Богородиці (Страдч)

14:00

Денний ефір

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:40

Дитяча катехиза

16:00

Катехиза

16:45

Дитяча молитва

17:00

Дитяча катехиза

17:10

Новини

17:20

Голос народу, голос Божий

17:45

Літургія годин (Бревіарій)

18:00

Св.Літургія з Катедри св. Олександра (Київ)

19:00

Молитовна лінія

20:00

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

Чому православний митрополит не прибув на відкриття пам'ятника Володимиру Великому і до чого тут католики?

До 1032-ї річниці Хрещення Руси-України Вашій увазі програма з київським гідом Іллею Камишанським, присвячена історичним питанням.
Під час програми говорили про точне місце Хрещення русичів, про те, чи справді князь Володимир силою насаджував християнство та чому православний митрополит не прибув на відкриття пам'ятника святому князю Володимиру на "Володимирській гірці" у Києві.
ООсь те, що ти просив:Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного реалізму.АасООсь те, що ти просив:Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного реалізму.Аась те, що ти просив:Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного реалізму.Ааь те, що ти просив: Будівництву пам’ятника Володимиру Хрестителю у «Новому Єрусалимі» протистояв Митрополит Київський і Галицький Філарет (Федір Амфітеатров, родом з Орловщини, 1837–1857), відомий своїм аскетизмом, ригоризмом і даром чудотворіння (його мощі віднайдено у 1994 році в КПЛ). Він вважав блюзнірством встановлювати «ідол» найвідомішому борцеві з ідолопоклонством. Про ставлення Митрополита Філарета до нового пам’ятника писав архімандрит Сергій Василевський: «Св. равноапостольный князь Владимир разрушал идолов и воздвигал святые храмы, а в честь его хотят воздвигнуть статую, почти что-то идолообразное. Кто же будет освящать такое сооружение?! По крайней мере, я не соглашусь совсем». Зрештою у якості компромісу в липні 1853 року було затверджено проект будівництва Володимирського собору, який активно просував Митрополит. 10 жовтня 1853 року пам'ятник було урочисто відкрито. У церкві не існувало «чину освячення монументів», тож його презентацію а поєднали з відкриттям Микільського Ланцюгового мосту через Дніпро 15 жовтня 1853. У відкритті монумента брав участь його «ідейний натхненник» та куратор 11-й всеросійський імператор-шовініст Миколка І Палкін (на престолі 1825–1855). Топтати ряст після того йому лишилось всього 17 місяців. Бронзова 4,5-метрова статуя зображає Володимира Святославича у парадному князівському плащі-корзні з великим прямим (латинським) хрестом у правій руці та великокнязівською шапкою (т.зв. «Мономаха») у лівій. Скульптор виконав фігуру Хрестителя Русі у стилі пластичного
Наслідки війни, травми і їхнє зцілення через Дари Святого Духа - катехеза отця Юрія Зелінського

Наслідки війни, травми і їхнє зцілення через Дари Святого Духа - катехеза отця Юрія Зелінського

Душпастир парафії святого Йосипа міста Дніпро, брат-капуцин Юрій Зелінський, розповідає про наслідки війни та шляхи їх зцілення. У програмі він ділиться досвідом і конкретними прикладами боротьби з кризами, які виникають через збройну агресію Росії.
2025-07-08 00:00:00
Дні духовної віднови, на що важливо звернути увагу?

Дні духовної віднови, на що важливо звернути увагу?

У програмі «У Ваших намірах» отець Андрій Немченко розповідає про традицію днів духовної віднови, які зазвичай відзначають у перший четвер, п’ятницю та суботу кожного місяця. Ця практика пов’язана з особливим вшануванням Євхаристії, Пресвятого Серця Ісуса та Непорочного Серця Марії. Водночас священник наголошує, що зовнішні форми не мають стати порожнім ритуалом. Отець Андрій застерігає: важливо не лише дотримуватись умов, але й не втратити головного - глибини особистої віри. «Головна умова духовних практик - це любити молитву і Таїнства», – підкреслює він.

2025-07-04 00:00:00
Бог вислухає наші прохання і завершить війну, - Тереза Гажійова

Бог вислухає наші прохання і завершить війну, - Тереза Гажійова

Тереза Гажійова зі спільноти «Світло Марії» у Меджуґор’є взяла участь у програмі Радіо Марія, присвяченій 44-й річниці об’явлень Діви Марії, яку нещодавно відзначали в Меджуґор’є.

На цій події були численні українські паломники, а очолив прощу єпископ Ян Собіло.

Тереза наголосила, що ці 44 роки — це час благодаті і надії. Вона прокоментувала останні три послання Богородиці, які були скеровані світу в один день, і заохотила українців не втрачати завзяття у молитві й вірі, що Бог вислухає наші прохання і завершить війну, як це вже було свого часу на Балканах, зокрема в Меджуґор’є, де об’явлення тривають і досі.

2025-07-03 00:00:00
"Паломництво вчить думати про Бога, і там відбувається багато навернень", - о.Андрій Немченко

"Паломництво вчить думати про Бога, і там відбувається багато навернень", - о.Андрій Немченко

Літо — це «гаряча» пора паломництв до відпустових місць.
У програмі «У Ваших намірах» отець Андрій Немченко ділиться роздумами про традицію паломництв.

Священник зауважує, що першим паломником в історії людства можна вважати Авраама — адже саме він, почувши голос Бога, вирушив у незнане, довірившись повністю Його Провидінню.

Отець Андрій також розмірковує над значенням слів «паломник» і «прочанин», підкреслюючи духовний зміст цих понять.

Маючи багаторічний досвід участі в піших прощах — до Бердичева, Чечельника та інших санктуаріїв — отець Андрій переконаний: хоча б раз у житті варто пройти пішки цей шлях. Бо паломництво — це не лише подорож у просторі, а насамперед шлях віри, довіри та особистої зустрічі з Богом.

2025-07-03 00:00:00
“Наше існування в Україні - це вимір чуда”, - с.Марія Слєпченко

“Наше існування в Україні - це вимір чуда”, - с.Марія Слєпченко

У програмі “Захристія” — сестра Марія Слєпченко з ордену сестер редемптористок кляузурових (затворницьких).
Ця гілка редемптористок в Україні існує лише дев’ять років, і наразі це єдиний монастир редемптористської духовності із затворницьким способом життя.

Під час програми ви дізнаєтеся про шлях реалізації мрії сестри Марії. Як розповідає настоятелька, на початку мало хто вірив, що така спільнота постане в Україні.
Проте одна розмова з монахом-єзуїтом стала вирішальною і зрушила справу з мертвої точки.

Сьогодні сестри мешкають у Львові, будують монастир і з надією дивляться в майбутнє.

2025-07-02 00:00:00