Вечірній ефір
Катехиза
Слово на кожен день
Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Школа лідерства
Духовні читання
Катехиза
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Біблійні читання
Молитва
Дитяча катехиза
Голос народу, голос Божий
Меса
Дитяча катехиза
Житія святих
Подія, яка зветься "Гелловін" і має вже 2000-річну історію, походить з кельтських народів від свята Савинь і є позахристиянською. Історично Савинь символізувало кінець врожайного сезону і перехід до "темної" пори року з 31 жовтня на 1 листопада. Вважалося, що в цей час відбувається контакт з духами померлих та ін. Позахристиянство має забобони, до яких людина намагалася пристосуватися: палити багаття, приносити жертвоприношення, переодягатися та одягати маски, ставити пусті тарілки для духів померлих, ворожити. Неоязичництво, яке характеризується відсутністю єдиного Бога і показує прив’язання до природи, відображає подібні традиції.
Християнство, яке принесло віру в Ісуса Христа, також йшло до нас вже за тих часів та поширювалося. Однак, щодо кельтських обрядів вшанування померлих, християнство говорить не про "цукерки" та "вінки на могилах", а про молитву і реальну допомогу душам. Ісус Христос пропонує нам духовне багатство, а Матір Божа дарує безліч благословень.
Коли сучасна людина цього не розуміє, вона починає повертатися до традицій 2000-річної давнини і вірити у забобони, потрапляючи у темряву. "Ісус — це світло, що освітлює нашу темряву. Темрява приходить туди, де немає світла. Хто сьогодні святкує Гелловін, той наражає себе на темряву та обмежується від християнства", — говорить о. Віктор Матушевський. Люди, які звертаються за допомогою до екзорциста, отримують її лише тоді, коли починають жити християнським життям: приймати участь в Святих Таїнствах, перебувати у молитві та молитись Розарій.
Казки — це серйозна справа. Це перші “підручники” етики. Саме про це говорив у катехезі на Радіо Марія отець Олексій Самсонов, відкриваючи несподівану, але надзвичайно глибоку істину: казка формує серце людини ще до того, як вона навчиться розуміти абстракції. У своїй катехезі про Піноккіо о. Олексій звернув увагу на те, що справжні казки не просто розважають — вони виховують, лікують і відкривають духовну дійсність. Через образи, пригоди, труднощі й перемоги героїв дитина (а також дорослий!) вчиться розпізнавати добро і зло, довіряти, любити, жертвуватися, вірити в сенс страждання.