Пресвята Євхаристія та її значення для людини. Цикл програм "Зустріч з Богом" із сестрою Василією Гальцовою.
Сьогодні зосередимо увагу на Пресвятій Євхаристії. Святі таїнства Хрещення, Миропомазання і Євхаристія є таїнствами християнського втаємничення, завдяки яким ми єднаємося з Богом - Отцем, Сином і Святим Духом. Святий Альфонс Родригес каже, що є два найбільші Божі чуда: втілення і Євхаристія. У втіленні Бог стає людиною, щоб ми могли його бачити: "Той, хто любить став тим, кого любить". А щодо Пресвятої Євхаристії зауважує: "Бог став хлібом і вином, щоб ми могли Його споживати". Як неможливо повністю описати Бога, так у двох словах ми не взмозі описати Пресвяту Євхаристію, - розповідає сестра Василія.
ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ ЄВХАРИСТІЇ
Євхаристія - з грецької перекладається, як подяка Богу, благословення, прослава Бога за всі Його діла. Євреї висловлювали подяку Богу перед прийманням трапези. Священник на Службі Божій, під час приготування дарів, звертається до Бога тими ж словами: "Благословенний Ти, Господи, Боже Всесвіту, бо з Твоєї щедрості ми отримали хліб, який Тобі приносимо, – плід землі й праці рук людських. Нехай він стане для нас хлібом життя... Тобто Євхаристія - це благословення, подяка яка була присутня в Єврейській родині, а тепер і в Християнській Службі Божій.
Ламання хліба - ще одне значення Євхаристії, коли глава сімї перед трапезою розламував хліб та подавав домочадцям. Так перші християни називали свої євхаристійні зібрання.
Євхаристія, як спомин про жертву Ісуса Христа. Поняття жертви було відоме ще з початку людства як найбільший прояв пошани до Бога. Вже на перших сторінках Біблії ми читаємо про жертву Авеля, Ноя, Авраама. Під час виходу з Єгипту Бог встановив одне з найдавніших свят, свято Пасхи, і воно також включало жертву. 10 числа, першого місяця весни кожна єврейська родина вибирала однолітнє ягнятко, яке 14 числа мали зарізати. Кровю ягнятка мазали одвірки, щоб Ангел Господній, який мав карати Єгипетський народ оминав будинки євреїв. Відтоді євреї вшановують це свято, згадуючи про своє визволення під час пасхальної трапези. Цей спомин означав не тільки минуле визволення з Єгипту, а й теперішнє, актуальне для тих, хто святкує. Так само Євхаристія - це не тільки спомин про про криваву жертву Ісуса Христа, але її безкровна присутність.
Вечеря Господня - ще одна назва Пресвятої Євхаристії. Ісус, коли приготували Пасху. сказав учням: «Візьміть хліб цей і їжте його. Це тіло Моє». (Марка 14:22) Відтоді до сьогодні ми згадуємо цю подію в Євхаристії.
Про плоди Пресвятої Євхаристії пише Святий Іван Золотоустий. Він наголошує, що під час Причастя ми стаємо подібними до левів, яких боїться диявол.
Найбільше єднання з Богом відбувається під час Євхаристії. Тому, якщо хочемо про щось Бога просити чи подякувати - мерщій до святого Причастя.
У межах Маріяфону напередодні Різдва поспілкувалися з Яном Собілом про те, як студія Радіо Марія в Україні від початку мала бути заснована у місті Запоріжжі, та чому врешті студія відкрилася в Києві, а також про мовлення радіо у Запоріжжі сьогодні - через рупор, поділився в ефірі єпископ-помічник Харківсько-Запорізької дієцезії.
Про рецепти формування щасливого подружжя поговоримо з практичним психологом, магістром психології травматерапевтом Мироном Шкробутом.
У програмі "У ваших намірах" відбулась презентація книги Святого Максиміліана Марія Кольбе "Непорочна відкриває Святого Духа. Унікальні духовні розмови". В ефірі ініціаторка та перекладачка книги с.Ісихія зі Згромадження Сестер Марії Ранньої Зірки та керівниця центру "ХристЛіт" Наталія Попович поділились, чому ця книга варта уваги.
"Урочистість Непорочного Зачаття Пресвятої Діви Марії - це свято проведіння Божого", - головний редактор журналу "Слово між нами", вікарій парафії Непорочного Серця Пресвятої Діви Марії (м. Хмельницький), отець Микола Бєлічев.
Гостею ефіру радіопрограми “У ваших намірах” є пані Оксана Білецька, служителька Школи Марії. У передачі прозвучали її особисті свідчення, а також історія про те, чим є Школа Марії: її мету, плоди, структуру та духовні дари. Не пропустіть розповідь про місце, де переживають живу зустріч із живим Богом.