Слухати Радіо

19:00

Молитовна лінія

В ефірі

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

21:00

Вечірній ефір

22:00

Катехиза

23:00

Слово на кожен день

23:50

Літургія годин (Бревіарій)

00:00

Розарій

00:30

Катехиза

01:10

Школа лідерства

01:40

Духовні читання

02:00

Катехиза

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

04:40

Біблійні читання

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Голос народу, голос Божий

07:00

Меса

Постать Ісуса - Сина Божого

Пастор церкви Ісуса Христа у Тернополі Ігор Білорус, про другу Божу особу - Ісуса, Сина Божого.

І сталося, як христились усі люди, і як Ісус, охристившись, молився, розкрилося небо, і Дух Святий злинув на Нього в тілесному вигляді, як голуб, і голос із неба почувся, що мовив: Ти Син Мій Улюблений, що Я вподобав Тебе! А Сам Ісус, розпочинаючи, мав років із тридцять, бувши, як думано, сином Йосипа, сина Давидового…, сина Аврамового… сина Адамового, Сином Божим.

Син Йосипа- царська лінія від царя Давида (цар, Господь)

Син Ілія – син Марії, лінія обітниці – Спасіння (Спаситель)

Син Авраама – зустріч з Мелхиседеком. (Священник. Посередник)

Син Адама – (Людина)

Син Бога – (Бог)

 Ісус – Син Бога

1. Син Бога – це Бог. Подібне – подібне родить.

2. Слухай Ізраїлю – Сущий Бог твій – Бог Один. Нехай не буде в тебе інших Богів окрім Мене.

3. Що значить слово Бог?

a. Бог найвищий достойний поклоніння.

b. Багато є різних Богів.

c. Але істинний Бог є Один.

d. Тома: - Господь мій і Бог мій. Ів 20

e. Ісус називається Богом.

4. Ісус приймає поклоніння.

a. Поклоніня – це прерогатива Бога.

b. Сатана вимагає поклоніння, Ісус – Богу одному поклоняйся – йому Одному Служи.

c. Іван хоче вклонитися ангелу

І я впав до його ніг, щоб вклонитись йому. І він каже мені: Таж ні! Я співслуга твій та братів твоїх, хто має засвідчення Ісусове, Богові вклонися!

d. Люди хотіли вклонитися ап. Павлу та Варнаві

8 А в Лістрі сидів один чоловік, безвладний на ноги, що кривий був з утроби своєї матері, і ніколи ходити не міг.

9 Він слухав, як Павло говорив, який пильно на нього споглянув, і побачив, що має він віру вздоровленим бути,

10 то голосом гучним промовив: Устань просто на ноги свої! А той скочив, і ходити почав...

11 А люди, побачивши, що Павло вчинив, піднесли свій голос, говорячи по-лікаонському: Боги людям вподібнились, та до нас ось зійшли!...

12 І Варнаву вони звали Зевсом, а Гермесом Павла, бо він провід мав у слові.

13 А жрець Зевса, що святиня його перед містом була, припровадив бики та вінки до воріт, та й з народом приносити жертву хотів.

14 Та коли про це почули апостоли Варнава й Павло, то роздерли одежі свої, та й кинулися між народ, кричачи

15 та говорячи: Що це робите, люди? Таж і ми такі самі смертельні, подібні вам люди, і благовістимо вам, від оцих ось марнот навернутись до Бога Живого,

18 І, говорячи це, заледве спинили народ не приносити їм жертов.

e. А приявні в човні вклонились Йому та сказали: Ти справді Син Божий! 

1. Що значить ім’я Бога?

a. Сущий – відкрився Мойсею.

І сказав Мойсей до Бога: Ото я прийду до Ізраїлевих синів та й скажу їм: Бог ваших батьків послав мене до вас, то вони запитають мене: Яке Ім'я Його? Що я скажу їм?

І сказав Бог Мойсеєві: Я Той, що є. І сказав: Отак скажеш Ізраїлевим синам: Сущий послав мене до вас. Бут 3

b. Ісус відповів фарисеям – що Він і Є Сущий

Тому Я сказав вам, що помрете в своїх гріхах. Бо коли не ввіруєте, що то Я, то помрете в своїх гріхах. А вони запитали Його: Хто Ти такий? І Ісус відказав їм: Той, Хто спочатку, як і говорю Я до вас. Ів 8

c. Ісус – Егошуа

2. Я і Отець – ми Одне

a. 30 Я й Отець Ми одне!

31 Знов каміння схопили юдеї, щоб укаменувати Його.

32 Відповів їм Ісус: Від Отця показав Я вам добрих учинків багато, за котрий же з тих учинків хочете Мене каменувати?

33 Юдеї Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти, бувши людиною, за Бога Себе видаєш...

7. Розбір Івана 1:1

1. Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово.

2. Воно в Бога було споконвіку.

14. І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця.

18. Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Бог, що в лоні Отця, Той Сам виявив був.




Слухати інші програми

Бог цінує те, що є всередині людини

Фундамент щасливої сім'ї

Гордість - це грунт на якому ростуть гріхи

Хто сіє від духа, той пожне життя вічне

В Божому царстві дуже добре

Як я можу подолати гріх у своєму житті?

Як я можу подолати гріх у своєму житті?

Будьте милосердні до себе та до інших. Пам'ятайте, що подолання гріха - це процес, а не одноразова подія. Будьте терплячими до себе, покладайтеся на Бога, і Він допоможе вам у цій боротьбі. Говоримо про подолання гріха у щоденному житті з отцем Василієм Іванівим, Чину Найсвятішого Ізбавителя, УГКЦ.
2025-03-25 00:00:00
"Справжнє милосердя йде від серця, а не від бажання отримати похвалу чи визнання", - отець Назарій Зузак

"Справжнє милосердя йде від серця, а не від бажання отримати похвалу чи визнання", - отець Назарій Зузак

Справжнє милосердя народжується не з показової самопожертви, а з внутрішнього співчуття та емпатії. Разом з вікарієм парафії Божого Милосердя у Тернополі, отцем Назарієм Зузаком, дослідимо, з чого починається цей шлях до милосердної любові, яка зцілює та об'єднує.
2025-03-17 00:00:00
Божа любов на Голгофі

Божа любов на Голгофі

"Божа любов на Голгофі – це любов, яка відновлює, яка зцілює, яка дарує надію", - отець Василь Іванів Чину Найсвятішого Ізбавителя УГКЦ.
2025-03-14 00:00:00
Яка ціна вічного життя?

Яка ціна вічного життя?

Вікарій парафії Божого Милосердя у Тернополі, отець Назарій Зузак, РКЦ: "Прагнення християнина стати святим".
2025-03-03 00:00:00
"Як Бог прощає нас, так і ми повинні прощати інших", - отець Василь Іванів

"Як Бог прощає нас, так і ми повинні прощати інших", - отець Василь Іванів

Слово Боже для християн - як пожива, що дає нам силу і допомагає ставати людиною, яка прощає. Прощення  - це шлях до Божого милосердя. Тему у програмі розкриває отець Василь Іванів, Чину Найсвятішого Ізбавителя УГКЦ.
2025-02-28 00:00:00