З отцем Юрієм Блажиєвським FDP говорили про Католицьке соціальне вчення, а саме про працю
Ми знаємо до чого призвів комуністичний експеримент "соціальної рівності" на наших землях, окрім революції і смертей, пов'язаних з цим, ідеологічним терором з десятками тисяч людей, вивезених до Сибіру, розстріляних, призвів до так званої "продразвьорсткі", голодомору, до великої етнічної чистки, переселення в рамках радянського Союзу. Фактично, це призвело до десятків мільйонів смертей, а світле майбутнє так і не настало.
Також це призвело до травм свідомості. Залишилось багато людей, які до цих пір думають "краще, щоб не було приватної власності". Якщо десь щось "не так лежить", то можна це собі взяти. А якщо не платять зарплати, то сам собі можеш задбати з власності фірми. Ще інші заздрять всім, хто краще живе, але насправді дуже важко працює, щоб заробити ці гроші.
Господь, якщо комусь і дає більше, то це не означає, що Він когось більше благословляє, а інших проклинає. Зовсім ні! Господь дає статки не для того, щоб купались в грошах, а таким чином він складає в руки більшу відповідальність - ділитись і служити своїми грошима потребуючим в суспільстві.
Тобто, якщо Бог тобі дав більше, то для того, щоб ти підтримав того, кому Він дав менше.
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.