Катехиза
Слово на кожен день
Літургія годин (Бревіарій)
Розарій
Катехиза
Школа лідерства
Духовні читання
Катехиза
Меса
Розарій
Коронка до Божого Милосердя
Святий дня
Біблійні читання
Молитва
Дитяча катехиза
Голос народу, голос Божий
Меса
Дитяча катехиза
Житія святих
Слово на кожен день
В програмі Magistra vitae продовжили розмову про римо-католицьку церкву в українських землях у XVIII ст., коли вони відійшли до Російської імперії, з істориком, громадсько-політичним діячем Олександром Алфьоровим.
На світлині: перший архієпископ Могилівський Станіслав Сестренцевич
На початку програми нагадали слухачам про історичний контекст: розділи Речі Посполитої між Австрією, Пруссією, Росією у 1772, 1793, 1795 рр. Після цих територіальних змін російський царат забажав здійснювати адміністративне керування римо-католицьким кліром та католиками. Відповідно до указу Катерини ІІ 1795 р. були ліквідовані Віленьске, Інфлянтське, Київське, Кам’янецьке, Луцьке римо-католицькі єпископства та створені нові - Інфлянтське, Пінське, Летичівське, що підпорядковувалися могилівському архієпископу С. Сестренцевичу. Духовенству було заборонено виконувати накази будь-яких церковних органів, розташованих за кордоном, вступати в контакти з Апостольським Престолом і навіть виїжджати за кордон. І Катерина ІІ, і її наступник Павло І тиснули на Папу Пія VI, прагнучи добитися його згоди на зміни, що сталися. Для вивчення питання і впорядкування справ Папа направив у Росію нунція кардинала Лаврентія Літту, який після дворічного перебування в Російській імперії і відповідних переговорів з урядом та Римом задля захисту католицької віри запропонував проект організації католицької церкви двох обрядів у Російській імперії.
Як продовжила діяти римо-католицька церква в нових умовах, як відбувались наступні “перетрубації” католицьких дієцезій, як погіршилося становище греко-католиків, як царат пішов шляхом підпорядкування організаційних структур урядові - слухайте в програмі.
В контексті святкування 700-річчя Київсько-Житомирської дієцезії згадали про наших пастирів цього періоду - єпископів Каєтана Ігнатія Солтака, Йосифа Андрія Залуського, Ігнатія Франциска Оссолінського, Каспера Цецішевського.
За часів єпископа Каспера Цецішевського (на світлині) у 1795 р. сталася ліквідація Київської дієцезії. Єпископ був призначений ординарієм новоутвореної Пінської дієцезії, осідок якої був перенесений до Житомира. У 1798 р. Павло І дозволив відновити Київську дієцезію з осідком в Житомирі та додати до неї терени Луцької дієцезії. Відтак новоутворена єпархія стала називатись Луцько-Житомирською в рамках новоствореної Могилівської митрополії, а єпископ Цецішевський став її першим ординарієм.
В цій програмі «Покликані до служіння» спілкувалися з монахинею-урсулянкою Римської Унії – сестрою Оленою Невінською
В цій програмі «Покликані до служіння» спілкувалися з промоутером Радіо Марія, сестрою-вербісткою Люциною Гжонсько
В програмі «Покликані до служіння» з марійними сестрами Чудотворного медальйону (MS) – с. Мартою Мешко та с. Веронікою Вигівською говорили про згромадження, вікентійсько-марійну духовність, чуда, які здійснює Господь сьогодні, під час повномасштабної агресії проти нашої держави
Вашій увазі пропонується програма історичного циклу Magistra vitae, присвячена аналізу складної та контроверсійної постаті Степана Бандери, яка викликає жваві дискусії як в українському суспільстві, наукових і громадських колах, так і за межами нашої держави. Гість програми - Данило Яневський, провідний український історик, доктор історичних наук, заслужений журналіст України
В програмі з сестрою Оксаною Гринчишин говорили про згромадження Ordo Sanctae Ursulae (OSU) - Орден Святої Урсули, їхнє служіння сьогодні в Україні…
На світлині: с. Оксани Гринчишин