Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки 2:22-40. Дізнаємось про свято Стрітення Господнього, страждання та любов Господа.
Коли, згідно із Законом Мойсея, виповнилися дні їхнього очищення, то Ісусові батьки принесли Його до Єрусалима, щоби поставити перед Господом, як то записано в Господньому Законі: «Кожне немовля чоловічої статі, яке відкриває материнську утробу, святе для Господа назване буде». І щоб скласти жертву, згідно зі сказаним у Законі Господнім, — одну пару горлиць або двоє голубенят. І ось в Єрусалимі був один чоловік, на ім’я Симеон, муж праведний й богобоязний, який очікував утіхи Ізраїля, і Святий Дух був на ньому. І було йому об’явлено Духом Святим, що він не побачить смерті, перш ніж побачить Помазаника Господнього. І прийшов він у Духові до храму. Коли батьки внесли Немовля Ісуса, щоби зробити з Ним за законним звичаєм, він узяв Його в обійми, і благословив Бога, кажучи: «Нині відпускаєш свого слугу, Владико, згідно зі своїм словом, у мирі, бо мої очі побачили Твоє спасіння, яке Ти приготовив перед обличчям усіх народів: Світло для об’явлення язичникам і славу Твого народу — Ізрáїля!» І Його батько та мати дивувалися усьому тому, що говорилося про Нього. А Симеон поблагословив їх і сказав Марії, Його матері: «Ось, Цей поставлений на руїну і на повстання багатьох в Ізрáїлі та як знак, якому будуть противитись; і тобі самій меч прошиє душу, щоб відкрилися задуми багатьох сердець!» І була тут Анна — пророчиця, дочка Фануїла з роду Асира; вона постаріла в численних днях своїх, а з чоловіком прожила сім років від дівоцтва свого; вдова вісімдесяти чотирьох років, яка не відходила від храму, служачи вдень і вночі постом та благаннями. І в ту годину, підійшовши, вона прославляла Господа і говорила про Нього всім, хто чекав на викуплення Єрусалима. А як виконали все за Законом Господнім, вони повернулися до Галілеї, до свого міста Назарета. Дитина ж росла й міцніла, сповнюючись мудрості, й благодать Божа була на Ній.
Слово Господнє.
Катехиза отця Віталія Козака про христологію святої Терези з Авіли. Тема науки: Христос - центр містичного досвіду святої Терези від Ісуса.
Пропонуємо до вашої уваги другу серію катехиз із розділу "Христологія святої Терези Авільської". Акцент цієї науки зроблений на наслідуванні Христа у смиренні та служінні.
Отець Вальдемар Павелець продовжує цикл катехиз на тему "Літургійний рік у Католицькій Церкві". У цій програмі катехит розповідає про ступені свят та категорії святих. Ключовою темою ефіру є пояснення хронології подій, які передбачають процес канонізації святого. Сьогодні, згідно канонічного права, обряд проголошення святого очолює Святіший Отець, а блаженних може проголошувати делегований єпископ. Нинішня традиція визнання святого дещо різниться від традиції ранньої Церкви.
"Нова людина - та людина, яка весь час формується Духом Святим на образ Божий - образ Ісуса Христа", - роздумуємо, "хто я є", в катехизі разом з братом Леонідом Міхальцем, що належить до ордену Братів Менших Капуцинів, парафія Пресвятого Серця Ісуса, м. Красилів Хмельницької області.
Отець Вальдемар Павелець продовжує цикл катехиз про літургійний рік, і це друга серія теми, в якій йдеться про канонізацію святих. Зокрема, під час програми священник дає відповіді на запитання: "Чому бувають канонізації в надзвичайно коротких термінах", "Які головні факти підтверджують святість особи (і тут мова не про чудо)" і "Чому медицина має зіграти одну з головних ролей?"