Отець Олександр Могильний з Ордену Братів Менших Капуцинів продовжив
цикл програм "Педагогіка Бога", розповідаючи про Юду Іскаріотського. Священник, аналізуючи останні роки життя Ісуса, роздумував над гріхами апостолів, в особливий спосіб - зрадою Юди.
"Кожен із нас здатний зробити найважчий гріх... якщо сильно віддалиться від Бога. Правда світу. Коли говоримо про успіхи та поразки людини, частіше ми мислимо схемами світу, по-людському. За цими схемами ми живемо і оцінюємо навколишню дійсність, - пояснює отець Олександр.
- Чи Господь поніс поразку? Якщо дивитися на Хрест - то так, за критеріями світу. Тому що Він нічого не зробив. Безліч чудес, які були зроблені Ісусом, швидко забулися, людині того було замало, і зло "перекричало" добро зі словами "Розіпни!". Таке мислення людини.
Проте Христос однозначно переміг, бо Він виконав волю Отця! У цьому полягає концепція педагогіки Бога - де немає поразки. Перемога Господа у тому, що Він дозволив людині вибирати, тобто подарував свободу. Творець також дав людині механізм повернення - милосердя: але одні користають, інші ні.
Юда користав з Божого милосердя доки ходив з Ісусом. Він не залишив Христа, незважаючи на різні моменти, наприклад, коли велика кількість апостолів відійшло від Христа або коли говорили, що мова Ісуса за важка для них. Тобто Юда Іскаріотський слухав Сина Божого, мав у собі Духа і залишився до кінця.
Після зради Юда навернувся! Він пішов до первосвященників і сказав, що згрішив, тобто учень Христа мав відвагу та Божого Духа признатися у своєму гріху.
Людина сама з себе не спроможна навертатися. Біда Юди лише в тому, що він не бачив для себе майбутнього".
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.