Ірена Сашко - доктор екуменічного богослов'я, маріолог, філолог, роз'яснює нам чому Марію ми називаємо Матір'ю Церкви.
Ми є діти Марії. Треба народитись наново в лоні Марії. Марія народжує і виховує святих людей: справжніх апостолів Євангелія, відважних свідків любові Бога, точно так само, як у лоні Церкви народжуються сини та доньки Божого Царства. Лоно Марії, як лоно Церкви.
Щоб осягнути радість християнського життя, треба щиро сказати: "Маріє, прийми мене до Свого лона, щоб я міг народитись новою людиною, так як Ісус народився у Твоєму лоні".
Марія є праобразом Церкви. Вона також потребувала спільноту, щоб могти далі розвивати своє християнське життя, бо Марія була першою слухачкою Божого Слова і першою християнкою. Тому з апостолами та учнями перебувала в горниці П'ятидесятниці. Вона дуже пильнувала, щоб жодне Боже Слово не залишилось без відповіді, вона вважала на те, що чула. І таким чином Марія стала іконою Церкви, домом, збудованим на скалі.
Водночас Марія сама є Матір'ю Слова, Бога - Еммануїла, голови живого організму. І цей організм - це Тіло Христове, Церква. Церква - це не інституція чи організація, Церква - це організм.
Не можна любити Церкву без любові до Пресвятої Діви Марії, і не можна любити Марію, молитись багато розаріїв і при цьому не любити Церкву! Бо Марія любить Церкву так міцно, як свого Сина - Ісуса Христа.
"Багато хто дивиться на християнство крізь призму стереотипів, образ і нерозуміння. Часто за цим стоїть біль - відчуження від Церкви чи негативний досвід. Тому не завжди легко переконати людину в істині", - брат-францисканець Микола Орач,
Парафія Преображення Господнього, м. Бориспіль.
Про поклик до навчання та розпізнання майбутніх канторів, органістів та регентів у програмі "У ваших намірах" говоримо із Катериною Переклітою, викладачкою музично-теоретичних дисциплін Школи Сакральної музики у м
.Городок, Хмельницької обл.
Говоримо з отцем Міхалом Бранкевичем про те, що нам достеменно відомо про масонів, а що швидше за все - плід уяв і людських вигадок.
Отець Петро Франків говорить про Євангеліє від святого Марка. Священнослужитель наголошує на моменті покликання учнів.
У центрі суспільної уваги опинився Український Католицький Університет після історії зі студенткою, якій, за словами її матері Наталки Ворожбит, відмовили у поселенні до колегіуму через ЛГБТ-прапорець у соцмережах. Після інциденту абітурієнтка розірвала контракт з УКУ та вступила до Києво-Могилянської академії. Університет же заявив, що відмовив у поселенні понад 15 абітурієнтам, однак причини публічно не уточнив.