Слухати Радіо

Зараз в ефірі

06:20

Голос народу, голос Божий

В ефірі

Меса

07:40

Дитяча катехиза

08:00

Святий дня

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

12:00

Ангел Господній

12:20

Хресна Дорога

13:00

Св.Літургія з храму Успіння Пресвятої Богородиці (Страдч)

14:00

Денний ефір

15:00

Коронка до Божого Милосердя

15:40

Дитяча катехиза

16:00

Катехиза

16:45

Дитяча молитва

17:00

Дитяча катехиза

Обряд чи традиція? - отець Володимир Кусьнєж про омовіння рук у євреїв

Звідки виникла традиція ритуального омовіння рук і який в ній релігійний сенс?

Умива́ння, Омовіння — символічне очищення за допомогою води.
Умивання або миття здійснювали:

  1. Коли людину ініціювали на високу посаду: наприклад, коли Аарон і його сини були обрані на священицьку службу, вони були умиті водою перш ніж одягтись у ризу священика (Лев. 8:6).
  2. Перед тим, як священики наближалися до вівтаря Бога, вони мали, під страхом смерті, умити свої руки і ноги, щоб очистити їх від бруду буденного життя (Вих. 30:17-21). На цю практику вказує автор псалмів, Пс. 25:6.
  3. Були також умивання встановлені з метою очищення від явно вираженого забруднення, обумовлені особливими діями. Одинадцять різновидів такого миття встановлено в Левитському законі (Лев. 12-15).
  4. Згадується четвертий клас умивань, яким людина очищалася або звільняла себе від провини за деяке конкретне діяння. Наприклад, старійшини найближчого села до місця здійснення вбивства, якщо вбивця був невідомий, мали умити свої руки над спокутною телицею, яка була обезголовлена, і при цьому сказати, «Руки наші не пролили цієї крови, а очі наші не бачили» (Вт. 21:1-9). Таким чином Пілат також оголосив себе безневинним в крові Ісуса, умиваючи свої руки (Мт. 27:24). Проте ця дія Пілата могла не бути запозиченою з юдейської традиції. Така ж практика була звичайною серед греків і римлян.

Фарисеї розповсюдили практику надлишкового умивання, таким чином претендуючи на виключну чистоту (Мт. 23:25). Євангеліст Марко (Мр. 7:1-5) посилається на церемоніальні умивання. Фарисеї вимивали свої руки «часто», правильніше, «з кулаком» («старанно»), або як це пояснює старий отець Феофілакт, «аж до ліктя». (Порівняйте також Мр. 7:4; Лев. 6:28; Лев 11:32-36; Лев. 15:22).

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BC%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_(%D0%BE%D0%B1%D1%80%D1%8F%D0%B4)

Монахині студитки: 100 років служіння Церкві і народу

Монахині студитки: 100 років служіння Церкві і народу

Програма "Захристія" присвячена 100-річчю відновлення Сестер Студиток. Сестра Катерина Кіт розповідає історію чину, який розпочався 100 років тому поблизу Унева. У програмі ви також дізнаєтеся зворушливу історію монахині, яка, ризикуючи власним життям під час нацистської окупації, рятувала єврейських дівчат. Одна з цих дівчат згодом прийняла хрещення та стала монахинею, а сестра, яка їх переховувала, була вшанована титулом Праведника народів світу.

"Любив Бога, Церкву, людей і не боявся казати правду владі", - згадуємо єпископа Броніслава Бернацького

"Любив Бога, Церкву, людей і не боявся казати правду владі", - згадуємо єпископа Броніслава Бернацького

19 листопада в Мурафі попрощалися з чудовим єпископом Броніславом Бернацьким. 
Чому Ісус звернув увагу на маленького Закхея?

Чому Ісус звернув увагу на маленького Закхея?

Історія Закхея вражає своєю символічністю та багатьма версіями його навернення. 
Він не мирився з корупційною владою

Він не мирився з корупційною владою

Отець Сворад Дуда розповідає про святого Йоана Золотоустого та святого Йоана Касіяна. 
"Пурім - свято спасіння і радості євреїв", - катехиза о.Володимира Кусьнежа

"Пурім - свято спасіння і радості євреїв", - катехиза о.Володимира Кусьнежа

Знати звичаї та свята Ізраїлю — означає глибше розуміти історію нашого Спасіння. В катехизі від о.Володимира Кусьнежа говоримо про генезис і значення еврейського свята Пурім.