Отець Валентин Матушевський коментує Діяння Апостолів 9:1-22.
1 Савло, іще дихаючи погрозою та вбивством на Господніх учнів, прийшов до архиєрея
2 і попросив у нього листів у Дамаск до синагог, щоб, коли знайде яких-небудь чоловіків та жінок, що тримаються цього визнання, привести їх зв'язаними в Єрусалим.
3 Коли ж він був у дорозі й наближався до Дамаску, зненацька засяяло навкруг нього світло з неба,
4 і він, упавши на землю, почув голос, що говорив до нього: «Савле, Савле! Чого мене переслідуєш?»
5 Він запитав: «Хто ти, Господи?» А той: «Я - Ісус, що його ти переслідуєш.
6 Встань же, та йди в місто, і тобі скажуть, що маєш робити».
7 А мужі, що йшли з ним, стояли онімілі з дива, бо вони чули голос, але не бачили нікого.
8 Встав Савло з землі, і хоч очі його були відкриті, не бачив він нічого. Тож узяли його за руку і ввели у Дамаск.
9 Був він там три дні невидючим; не їв і не пив нічого.10 А був у Дамаску один учень, на ім'я Ананія. Господь сказав до нього у видінні: «Ананіє!» Той озвався: «Ось я, Господи.»
11 Тоді Господь до нього: «Встань та йди на вулицю, що зветься Простою, і шукай у домі Юди Савла, на ім'я Тарсянина: он він молиться.»
12 І бачив (Савло) у видінні чоловіка на ім'я Ананія, як він увійшов і поклав на нього руки, щоб прозрів знову.
13 Ананія ж відповів: «Господи, чув я від багатьох про того чоловіка, скільки він зла заподіяв твоїм святим в Єрусалимі.
14 Та й тут він має владу від архиєреїв в'язати всіх, що прикликають твоє ім'я.»
15 Але Господь сказав до нього: «Іди, бо він для мене вибране знаряддя, щоб занести моє ім'я перед поган, царів, і синів Ізраїля.
16 Я бо йому покажу, скільки він має витерпіти за моє ім'я.»
17 Відійшов Ананія і, увійшовши в дім та поклавши на Савла руки, мовив: «Савле, брате! Господь послав мене, Ісус, що з'явився тобі в дорозі, якою ти йшов, щоб ти прозрів знову і сповнився Святим Духом.»
18 І вмить немов луска з очей йому впала, і він прозрів знову, і зараз же христився.
19 Потім прийняв поживу та покріпився на силах. І перебув кілька днів з учнями, які були в Дамаску;
20 і зараз же почав по синагогах проповідувати Ісуса, що він - Син Божий.
21 Усі, що чули, дивувались і казали: «Чи це не той, що в Єрусалимі лютував проти тих, які це ім'я призивають, та й що сюди прибув на те, щоб зв'язаними їх вести до архиєреїв?»
22 А Савло дедалі дужчав і бентежив юдеїв, які мешкали в Дамаску, доводячи, що цей (Ісус) - Христос.
Катехиза отця Віталія Козака про христологію святої Терези з Авіли. Тема науки: Христос - центр містичного досвіду святої Терези від Ісуса.
Як важливо, щоб ми виховували у справедливості дітей, а також самих себе. У програмі цю тему розкриває монах чину Найсвятішого Ізбавителя УГКЦ, отець Василь Іванів.
Пропонуємо до вашої уваги другу серію катехиз із розділу "Христологія святої Терези Авільської". Акцент цієї науки зроблений на наслідуванні Христа у смиренні та служінні.
Отець Вальдемар Павелець продовжує цикл катехиз на тему "Літургійний рік у Католицькій Церкві". У цій програмі катехит розповідає про ступені свят та категорії святих. Ключовою темою ефіру є пояснення хронології подій, які передбачають процес канонізації святого. Сьогодні, згідно канонічного права, обряд проголошення святого очолює Святіший Отець, а блаженних може проголошувати делегований єпископ. Нинішня традиція визнання святого дещо різниться від традиції ранньої Церкви.
"Нова людина - та людина, яка весь час формується Духом Святим на образ Божий - образ Ісуса Христа", - роздумуємо, "хто я є", в катехизі разом з братом Леонідом Міхальцем, що належить до ордену Братів Менших Капуцинів, парафія Пресвятого Серця Ісуса, м. Красилів Хмельницької області.