Дитяча катехиза
Житія святих
Меса
Дитяча катехиза
Житія святих
Слово на кожен день
Молитовна лінія
Трансляція літургії із студії Радіо Марія
Житія святих
Катехиза
Ангел Господній
Пісня Перемоги
Трансляція Літургії з Гарнізонного храму свв. апостолів Петра і Павла м.Львів
Денний ефір
Коронка до Божого Милосердя
Молитовна лінія
Дитяча катехиза
В Родині Радіо Марія
Катехиза
Дитяча молитва
В програмі циклу Magistra vitae продовжуємо тему Наддніпрянської України другої половини ХІХ ст. з істориком Юрієм Комаровим. Цього разу розповідь стосується суспільних течій та рухів
Суспільна думка цього періоду висувала чисельні моделі майбутнього розвитку та пропонувала різні шляхи досягнення поставленої мети. Найвпливовішими політичними силами в Україні в другій половині ХІХ ст. були загальноросійські політичні течії народників, соціал-демократів, лібералів та український національний рух.
В програмі поданий аналіз народницьких організацій, руху «ходіння в народ», різночинців; польського визвольного руху та повстання 1863 р., гуртка хлопоманів (його очільник – Володимир Антонович – майбутній професор і видатний історик – на копії світлини 1860 р.); громадівського руху, що прагнув підвищити культурно-освітній рівень українського народу через видання журналів («Основа») та художніх творів, історичних праць Т. Шевченка, М. Вовчка, Л. Глібова, М. Максимовича, М. Костомарова та ін.
Окрема увага приділена реакції самодержавства на пожвавлення українського руху – Валуєвському циркуляру 1863 р. та Емському указу 1876 р. (на світлині), що підривали основи легальної культурницької діяльності та вибудовували майбутню імперську ідеологію царату на російщення всього українського.
В програмі Magistra vitae разом з нашими слухачами розглядали події історії нашої Батьківщини до початку другої світової війни. Однак, поза нашою увагою залишилась історія розвитку, становлення, боротьби, страждань, віри різних конфесій християнських церков. В цій програмі спілкуємося з Владиславом Федюком, істориком, релігієзнавцем про протестантизм в Україні в 20-х рр.