Слухати Радіо

Зараз в ефірі

20:00

Заклик до Бердичівської Богородиці (Наживо)

В ефірі

Вечірній ефір

22:00

Катехиза

22:40

Духовні читання

23:00

Слово на кожен день

23:45

Літургія годин (Бревіарій)

00:00

Розарій

00:30

Катехиза

01:10

Католицька енциклопедія

01:40

Духовні читання

02:00

Катехиза

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:20

Голос народу, голос Божий

07:00

Меса

07:40

Дитяча катехиза

"Ліками від марнославства є Слово Боже, сповідь та спільнота", - отець Микола Орач

Поділитись з друзями
"Подолати марнославство та гординю легше людині, яка намагається в усьому шукати Бога", - брат-францисканець Микола Орач. Парафія Преображення Господнього м. Бориспіль.

Про боротьбу з марнославством говорить святий Єфрем Сирійський:

"Розумій, монаше, що говорю: хай не буде так, що поза келією ми з тобою побожні, а в келії -справжні розпусники, як ті гроби побілені (Мт. 23:27). Адже повсюди один і той самий Бог, Якому слава навіки! Амінь.  Монах, що вихваляється своєю кріпкістю, -божевільний; соромно й не добре монахові вихвалятися власною силою: Хто хвалиться, нехай у Господі хвалиться (1 Кор. 1:31).  Хочеш мати добре ім’я? Виконуй свої діла в покорі (Сир. 3:17). Не в тому чеснота – бути зневаженим і не відчувати цього; але ось чеснота – відчувати це й зносити заради благочестя. Бо сказано: Лінивого сварять, а він не йме сорому (Прип. 20:4) . Любов до слави – душевна недуга, лукава пристрасть. Написано: Нехай вихваляє тебе інший, а не власні уста, чужий хто-небудь, а не твої губи (Прип. 27:2). І ще: Що горно для срібла, а для золота – горнило, те для людини уста, які її хвалять (Прип. 27:21). Усім віддавай шану заради Господа та не домагайся почестей собі – і здобудеш благодать у Бога. Ніколи не подивляй людиноугодника, який прагне догодити багатьом, але не Господеві. Тайно тримайся, улюблений, Божих заповідей – і Господь віддасть тобі явно. Не дивуйся, коли бачиш, що людина на землі досягла високих почестей; але подивляй того, хто зненавидів земну славу.  Дивись, щоб, прагнучи надмірних почестей, не накликати на себе безчестя; істинна честь для людини – все робити з Богом; велике безчестя – переступати заповіді. Не намагайся показати себе вправним у всілякому ділі, аби не впасти у марнославство, що закінчується славолюбством, гнівом і печаллю. Понад усе намагайся стати простим і в усьому поміркованим.  Не хвалися своєю красномовністю, а радше вчися з досвіду людей простих і не вчених, щоб стати тобі учнем Христових Апостолів. Вихвалятися зовнішньою мудрістю заборонено, особливо християнам. Хто хвалиться, нехай у Господі хвалиться (1 Кор. 1:31) (2 Кор. 10:17). Той, хто вправляється у чеснотах, аби догодити людям, мурує своє спасіння не на камені, а на піску; тільки-но лине дощ, розіллються ріки і здіймуться вітри (спокуси), – завалиться він від помислів. Такого, якщо він і не падає, а живе як годиться, розпирають гордощі; коли ж впаде, то зневірюється.  Не той випробуваний, хто себе самого поручає (2 Кор. 10:18). Насамперед випробуй діла свої, чи дійсно прожив ти життя як годиться, так, як сам про себе говориш? Чи переміг пожадання, полюбив убогість, зненавидів наклепи, відкинув марнославство, знелюбив похіть? Чи гидував сластолюбством, чи дійсно нікому не чинив лиха, чи переміг пристрасті, чи не гнівався, коли тебе ображали, а коли хвалили – не виносився, чи полюбив Господа усіма своїми силами, а ближнього, як самого себе? – Якщо того ти не дотримався, навіщо себе вихваляти? Навпаки, треба плакати перед добротою Господа, щоб Він зцілив твоє скам’яніле серце і дав сили гідно жити.  Нічого не повинні ми робити про людське око, але тільки від щирого серця, адже Бог знає приховане й таємне, і лише від Нього одного сподіваємося на винагороду. Марнославна людина навіть якщо й назветься царем, то царем від того не стане; так не буде подвижником і монах, який потайки їсть, а за братньою трапезою лицемірно постить, видаючи себе здержливим. Такий снує павутиння – йде не прямою дорогою Святих, а манівцями людиноугодників.

Слухати інші програми:

Відгуки

"Не залишайтеся на самоті. Просіть про допомогу!, - психолог Мирон Шкробут

"Не залишайтеся на самоті. Просіть про допомогу!, - психолог Мирон Шкробут

Про хронічний стрес та методи самопідтримки дізнаємося у програмі Люди Справи. Гість прямого ефіру - християнський практичний психолог, магістр психології, травматерапевт, супервізор, заступник голови Української Асоціації Християнської Психології Мирон Шкробут.
Бог смартфона: в Римо-католицькій Церкві триває VIII Тиждень виховання

Бог смартфона: в Римо-католицькій Церкві триває VIII Тиждень виховання

З 1 до 7 вересня 2024 року в Римо-католицькій Церкві триває VIII Тиждень виховання. Тема цьогорічно заходу: "Бог смартфона".  Про виклики та завдання цієї ініціативи розповідає Анна Додар - працівниця секретаріату Комісії у справах душпастирства молоді, вчителька Салезіянський ліцей "Всесвіт", міста Житомира. 
Святий Августин та падіння Римської імперії

Святий Августин та падіння Римської імперії

Про вплив служіння святого Августина на людей під час падіння Римської Імперії розповідає священник парафії Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов'я в Українському Католицькому Університеті (м. Львів) отець Олег Кіндій.
"Добровільний аборт - це свідоме вбивство дитини", - сестра Діогена Терешкевіч

"Добровільний аборт - це свідоме вбивство дитини", - сестра Діогена Терешкевіч

Про право на життя, поняття людської особи та її гідності, а також проблеми аборту в контексті біоетики розповідає сестра Діогена Терешкевич (Згромадження сестер Служебниць Непорочної Діви Марії)
Чи варто старатися подобатися Богу, чи Він нас і так любить?

Чи варто старатися подобатися Богу, чи Він нас і так любить?

Брат-францисканець, отець Микола Орач в програмі "У Ваших намірах" дає відповідь на питання: Чи варто докладати зусиль аби подобатися Богу? Чи можливо догодити Богу, і одночасно людині? Як Церква дивиться на тих хто користується послугами косметолога? Що таке духовна краса? Священник радить насамперед налаштувати свої стосунки з Богом, як з найближчим другом.