Слухати Радіо

Зараз в ефірі

02:00

Катехиза

В ефірі

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

07:00

Меса

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Розарій

10:30

У ваших намірах

11:00

Житія святих

11:20

Катехиза

12:00

Ангел Господній

12:20

Пісня Перемоги

13:00

Св.Літургія з храму Успіння Пресвятої Богородиці (Страдч)

14:00

Денний ефір

Розкрити покликання дитини. Переваги навчального методу Марії Монтессорі

Поділитись з друзями
Про особливості методу Монтессорі розповідає заступниця директора з навально-виховної роботи, вчителька біології та екології салезіянського ліцею "ВСЕСВІТ" Антоніна Станішевська, м. Житомир.
Радянська система освіти походить від Прусської. Коли робітників, які працювали на заводах, потрібно було швидко навчити читати та писати. Однолітки збиралися в класи де уроки тривали 45 хвилин, а потім перерва. Класова система освіти копіювала цех, де учні - це робітники, а вчитель - це майстер, який керує процесом та знає, що та кому потрібно робити. Це було актуально для того періоду та умов.

Але тут не враховувалися потреби людини та її вік. Так слабші випадали з процесу та не розвивалися різносторонньо. Такий підхід вигідний для систем, які хочуть керувати людьми. 

Кожна людина від народження, має своє призначення та місце в суспільстві. Методика Монтесорі приділяє увагу розвитку особистих якостей дитини та розкриття її місії. Ми даємо можливість дитині практикувати навички самообслуговування, турботи про себе та один про одного.

Наприклад, коли дитина неспокійна то ми  їй даємо завдання пов'язані з переливанням води, що дуже заспокоює її. Також педагог враховує контроль помилок. Коли дитина помилилася, наприклад, розлила воду, то вчитель дає ганчірку, щоб вона прибрала. Дитину не сварять.

Серед іншого, бов'язковими є уроки тиші та уроки миру де діти, які посварилися сідають за столик де спілкуються допоки не досягнуть примирення. Ось такими малими кроками діти навчаються комунікувати із собою та іншими.

Заступниця директора з навально-виховної роботи, вчителька біології та екології салезіянського ліцею "ВСЕСВІТ" Антоніна Станішевська, м. Житомир.

Слухати інші програми:


Відгуки

"Чому Церква назвала 24-річну дівчину своєю вчителькою?" - катехеза о.Ігоря Шклярука

"Чому Церква назвала 24-річну дівчину своєю вчителькою?" - катехеза о.Ігоря Шклярука

"Віра - не для тих, хто є "супермен", але для тих, хто звичайна "маленька" людина." - говорить о.Ігор Шклярук в катехизі про Святу Маленьку Терезку. 
"Не відпускайте Розарій з рук та єднайтеся з Богом у безнадії", - брат Збігнєв Савчук

"Не відпускайте Розарій з рук та єднайтеся з Богом у безнадії", - брат Збігнєв Савчук

Про надію на підставі псалма 126 розповідає брат Збігнєв Савчук з ордену братів менших капуцинів (м. Красилів). "Навіть при безнадії та в сльозах продовжуйте читати Біблію. Великою підтримкою є щоденна участь у Службі Божій".
"Чоловік перестав пити коли я змінила своє занедбане життя" - свідчення спільноти Ал-Анон

"Чоловік перестав пити коли я змінила своє занедбане життя" - свідчення спільноти Ал-Анон

Як система 12 кроків допомогла кардинально покращити власне життя розповідає пані Софія - членкиня спільноти Ал-Анон. "Змінити в своїй поведінці те, що тільки погіршує ситуацію, і знайти здоровий спосіб реагування на проблему – це цілком реальні завдання. Збори Ал-Анон дають можливість вчитися на досвіді інших людей, які стикалися зі схожими проблемами".



"Тотальне марновірство та забобони - супутники тяжких періодів", - отець Микола Орач

"Тотальне марновірство та забобони - супутники тяжких періодів", - отець Микола Орач

"Забобонні люди схильні до інфантильності, адже так зручно перекласти власну відповідальність на стихії, явища та інші чинники". Про марну віру та магічне мислення розповідає брат-францисканець Микола Орач. Парафія Преображення Господнього м. Бориспіль. 
Катехеза отця Миколи Бистрицького про класифікацію музики в Церкві

Катехеза отця Миколи Бистрицького про класифікацію музики в Церкві

Катехеза отця Миколи Бистрицького відповідального за музичне душпастирство молоді Кам'янець-Подільської Дієцезії. В цьому повчанні священник розповідає про класифікацію музики в Церкві, зокрема йдеться про релігійну, церковну, сакральну, та літургійну музику. Катехит будує свою науку на основі книги отця Іринея Павляка, де йдеться про літургійну музику після Другого Ватиканського Собору.