В школі слухання Слова Божого ми формуємо характер християнина. Сьогодні дізнаємося, як почути Святого Духа. Розповідає отець Юрій Зелінський
Використовуючи рекомендації, які почуєте в цій програмі, ви розпочнете чітко відрізняти голос Божий. Заохочую вас повірити, що Бога можна почути, але зауважу, що неможливо почути Святого Духа, якщо ви не маєте Його всередині себе, - отець Юрій Зелінський.
Щоб почути голос Духа Святого потрібно бути вільним від смертного гріха - це є головною перешкодою слухання. Три Біблійні істини допоможуть вам чути Бога самостійно. Але перед тим зауважу, що через брехню, мовляв чути Божий голос важко, багато хто перестав шукати Його чи перебуває в стані невпевненості. Якщо ви дослідите Біблію то побачите, що віруючі люди, як і ми, помилялися, мали недоліки, але знали Його голос.
Вимоги, щоб чути Голос Божий:1. Тиша та спокій; 2. Слово зі Святого Письма; 3. Послух Слову Божому.
Шановні слухачі - най укіпляється ваша віра! Відкиньте помилкове твердження, що голос Святого Духа почути важко. Уникайте пустопорожніх балачок у соцмережах. Страх, невпевненість перед майбутнім та різні голоси інформаційного простору не мовчать, а постійно нас відволікають. Ми ж маємо піднятися над цим шумом.
Три пастки, що перешкоджають чути голос Духа Святого. 1. Духовна німота.Тут дуже повчальним є приклад Самсона. Звичайно, ми знаємо, що Святий Дух не полишає віруючих. але в книзі Суддів читаємо, як шлях спокуси Самсона заглушив голос Бога в його житті. Святий Дух намагався попередити його про небезпеку, але Самсон був занадто самовпевненим через враження духовною глухотою.
2. Самовпевненість. Християни не мають бути параноїками, які все гіперболізують та постійно переживають. Деякі чекають поки не відкриються небеса та не пролунає Божий голос і нічого не роблять у своєму повсякденному служінні. Дорогою до Азії Дух Святий зупинив Павла та допоміг йому усвідомити, що ділом Євангелізації керує Бог, а не Павло. Часто ми буваємо настільки впевненими, що не можемо зупинися та почути Його волю. Не слід чекати особистого підтвердження, але не спілкуючись із Богом та не запитуючи Його ми можемо потрапити в пастку самовпевненості.
3. Пастка традиції. Бог наказав Мойсею вдарити об камінь жезлом, щоб з'явилася вода. Потім, коли Мойсей потрапляє в подібну ситуацію, бачимо, що Бог вже не каже йому бити об скелю, а промовити слово, щоб потекла вода. Але Мойсей вирішує робити так, як раніше. Тобто, можемо вважати, що він пішов за звичною дією, традицією, а не послухав голосу Божого. Так часто і ми вважаємо, мовляв, щоб почути Бога потрібно робити, як раніше. Сила наша не в системі, не в традиції, а в послуху голосу Духа Святого.
Ми можемо чути Голос Божий, але не розуміти його. Ісус каже, що вівці слухають голос Його та розуміють Його. Виходячи з цього ми можемо усвідомити чи є насправді учнями Господа нашого. Голос Духа Святого буде легко відрізнити, якщо ми знаємо Слово Боже. Якщо ви хочете розрізнити голос світу та плоті (поїсти, поспати, незаконні сексуальні стосунки, тощо) то маєте знати, що ці голоси намагаються копіювати голос Духа Святого. Тому рекомендовано навчитися розрізняти їх.
"Сьогодні маємо три фронти: духовний, волонтерський та фронт майбутнього. Перемогти нам допоможе наполегливість", — говорить священник Мукачівської греко-католицької єпархії, адміністратор парафії Пресвятої Євхаристії в селі Верхні Ворота Мукачівського району (Воловецький деканат), отець Петро Тереля.
Що таке хвороба та як Бог дивиться на уздоровлення? Третя програма про дари надприродного зцілення. Гість ефіру душпастир парафії Святого
Йосифа м. Дніпро, брат-капуцин Юрій Зелінський. Серія катехиз про дари сили.
"Зробіть перший крок. Очищуйте свої наміри від гріха іспитом сумління та сповіддю". Про служіння та покликання розповідає брат-францисканець Микола Орач. Парафія Преображення Господнього м. Бориспіль.
Катехезу, присвячену богослов’ю ікони в католицькій традиції, на Радіо Марія проводить отець Андрій Стебівка із Закарпаття. Священник володіє особливим даром — він пише ікони. У програмі отець Андрій розповідає про свої перші кроки на шляху іконописця. Він підкреслює, що для нього іконопис — це спосіб виразити любов, а також через ікону він євангелізує.
Вам необхідно авторизуватись, щоб мати змогу залишити відгук.