Дивлячись на хрест Ісуса, виникає питання: невже так погано з нами, що потрібно було помирати за нас?
Дуже важливо, щоб ми усвідомлювали, що бачити свій гріх - це також побачити найбільшу Любов, яку людина може пізнати в своєму житті.
Отже, сестра Урсула розкриває нам сутність нашого гріха, його наслідки та Надію, яку нам дає Ісус на Хресті...
І коли ми бачимо Ісуса на Хресті, ми бачимо Бога, який став між нами і гріхом. Щоб цей удар, який гріх наносить нам - не був смертельним ударом. Коли дивимось в очі Ісуса, того Ісуса, який знає правду про нас, які ми залежні від гріха, скільки добра ми не робимо, а зла, бачимо в Його очах відсутність засудження, а є прохання: "Я беру Хрест, вмираю для того, щоб ти жив. Прийми Мою любов, будь ласка, живи. Переміни своє життя!.."
Ісус бере на Себе наслідки нашого гріха...
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.