Слухати Радіо

Зараз в ефірі

23:50

Літургія годин (Бревіарій)

В ефірі

Катехиза

00:30

Розарій

01:10

Відкриваючи таємниці християнства

01:40

Духовні читання

02:00

Катехиза

03:00

Акафист

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Біблійні читання

04:40

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:30

Житія святих

07:00

Меса

07:40

Дитяча катехиза

08:10

Житія святих

08:15

Слово на кожен день

09:00

Молитовна лінія

10:00

Трансляція літургії із студії Радіо Марія

Чи ти сповідаєшся з гріхів занедбання та чужих гріхів?

Чи може одна людина створити тоталітарну систему? - запитує о. Матвій Стибурський на початку своєї катехизи про гріхи занедбання та чужі гріхи.
Звичайно, що одній людині це не під силу. У цьому беруть участь багато осіб, хоча не всі мають однакову відповідальність. Одні використовують усі свої знання і обдарування для цього, а інші просто виконують чужі команди. Деякі допомагають фінансово. Однак більшість людей намагаються не втручатися, щоб зберегти посаду, родину, мати усе потрібне для життя. Чи це правильна поведінка? 
Свята Церква навчає, що крім гріхів, згаданих в Декалозі, існують ще гріхи занедбання та чужі гріхи. У Посланні Якова ми читаємо: "Хто, отже, знає добро чинити, а не чинить, - гріх тому! (4,17). У цьому полягає суть гріха занедбання. Людина не робить зла, але і не помножує добра, не вдосконалюється. Священник і левіт з притчі про доброго самарянина не побили і не ограбували чужинця, вони просто йому не допомогли. Слова Ісуса про Останній суд з Євангелія від Матея (25, 31-46) свідчать про те, що Господь буде  судити нас за гріхи занедбання: не нагодували голодного, не напоїли спраглого, не відвідали хворого... 
Коли ми мовчимо на гріх, який роблять інші, коли наказуємо комусь чинити зло, спонукаємо, радимо чи дозволяємо на гріх, а також коли ми самі допомагаємо чинити злі вчинки, хвалимо, боронимо і не караємо за погані вчинки, приміром, наших дітей чи учнів, ми самі приймаємо участь у цих гріхах. Такі гріхи називаємо чужими, оскільки ми не робимо їх особисто, а опосередковано. 
Одним словом, коли ми закриваємо очі на гріхи інших і коли ми не робимо те добро, яке можемо зробити, ми грішимо. Своєю пасивністю ми докладаємо цеглини в будівлю великої стіни - структури гріха, корупції, тоталітарної системи, рабами якої ми поступово стаємо.
Невинність та гріх: причинно-спадковий зв'язок проявів та вчинків людини.

Невинність та гріх: причинно-спадковий зв'язок проявів та вчинків людини.

"Гріх не був першим. Раніше за нього була невинність, в якій була сотворена людина на образ і подобу Божу", - говорить в катехизі о.Олександр Кушта. Продовжуємо цикл катехиз, заснованих на творі Йоана Павла II "Чоловіком і жінкою сотворив їх. Теологія тіла"
Як глибоко пережити час Адвенту?", - катехеза бр.Сергія Воронюка

Як глибоко пережити час Адвенту?", - катехеза бр.Сергія Воронюка

Брат-капуцин Сергій Воронюк в ранковій катехезі готує слухачів Радіо Марія до Адвенту. Зокрема катехит говрить про те, як в передріздвяний час змінюється Літургія. Також отець Сергій дає поради як глибоко пережити Адвент та порівнює його з Різдвяним постом у Східній Традиції.
"Як дійти до перемоги зі здоровою психікою?" - Жанна Сегеда про підтримку дружин військових

"Як дійти до перемоги зі здоровою психікою?" - Жанна Сегеда про підтримку дружин військових

У передачі “У ваших намірах” - Жанна Сегеда, засновниця і керівниця Жіночого клубу “Рута”, який діє при парафії Різдва Пресвятої Богородиці в місті Ірпінь.
"Бог ніколи вас не покине, навіть якщо усі від вас відвернулися", - о.Віталій Козак

"Бог ніколи вас не покине, навіть якщо усі від вас відвернулися", - о.Віталій Козак

Катехеза отця Віталія Козака з циклу "Молитва - як історія дружби". Пригадуємо, що автор говорить про духовний досвід та життя святої Терези від Ісуса. 
Стратегія царства темряви, - катехиза отця Романа Братковського (YouTube)

Стратегія царства темряви, - катехиза отця Романа Братковського (YouTube)

У катехизі під назвою “Стратегія Царства темряви” о. Роман Братковський розповідає про відвічного ворога Божого, невидимого, але реального.