Отець Домінік Марі Сімон з чернечого ордену Проповідників, домініканець, пояснював як виникло зло та причини його існування.
"Часто люди запитують: "чому багато зла на землі?" Це важке питання., але все ж спробуймо знайти відповідь.
Ми не бачимо Господа на землі, тому не можемо бачити повноцінно (добра і зла), бо наше сприйняття світу відрізняється від Божого. Святий Августин і святий Тома Аквінський говорили, якщо Творець дозволяє бути злу лише з метою, щоб це зло використати для добра. Особисто я вірю в це, але не можна казати однозначно, варто бути обережним з цим твердженням, - пояснює отець Домінік.
Лише, побачивши обличчя Господа, пізнаємо правду, істину, добро та все зло, яке було у нашому житті. Саме тому, на землі, ми не зрозуміємо до кінця Божого провидіння.
Зло - це відсутність добра і воно не потребує Творця. Злою може бути істота, яка внаслідок свого вільного вибору схиляється до зла. Це ми бачимо на прикладі ангелів. Вони створенні для добра і всі любили Бога Творця, лише після добровільного хибного вибору гарні ангели стали поганими.
Зло - це завжди відсутність духовного, морального чи фізичного добра. Існують істоти, які мають недостатньо добра, тому маємо сказати - зло існує.
Життя - це боротьба проти зла. У кожному часі воно може виражатися по-різному. Добро може існувати без зла, але зло не може існувати без добра. Зло завжди має своє завершення. Натомість добро безкінечне, яким є Бог".
На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.