Отець Домінік Марі Сімон з чернечого ордену Проповідників, домініканець, пояснював як виникло зло та причини його існування.
"Часто люди запитують: "чому багато зла на землі?" Це важке питання., але все ж спробуймо знайти відповідь.
Ми не бачимо Господа на землі, тому не можемо бачити повноцінно (добра і зла), бо наше сприйняття світу відрізняється від Божого. Святий Августин і святий Тома Аквінський говорили, якщо Творець дозволяє бути злу лише з метою, щоб це зло використати для добра. Особисто я вірю в це, але не можна казати однозначно, варто бути обережним з цим твердженням, - пояснює отець Домінік.
Лише, побачивши обличчя Господа, пізнаємо правду, істину, добро та все зло, яке було у нашому житті. Саме тому, на землі, ми не зрозуміємо до кінця Божого провидіння.
Зло - це відсутність добра і воно не потребує Творця. Злою може бути істота, яка внаслідок свого вільного вибору схиляється до зла. Це ми бачимо на прикладі ангелів. Вони створенні для добра і всі любили Бога Творця, лише після добровільного хибного вибору гарні ангели стали поганими.
Зло - це завжди відсутність духовного, морального чи фізичного добра. Існують істоти, які мають недостатньо добра, тому маємо сказати - зло існує.
Життя - це боротьба проти зла. У кожному часі воно може виражатися по-різному. Добро може існувати без зла, але зло не може існувати без добра. Зло завжди має своє завершення. Натомість добро безкінечне, яким є Бог".
Чому страх є джерелом насильства - над іншими й над собою - та вбиває любов? Які є ознаки того, що жива зустріч з Ісусом Христом справді відбулася? Монах-єзуїт о. Михайло Станчишин, духівник спільнот багатодітних матерів в Україні, співзасновник і викладач Школи духовного супроводу "Єлеазар" у м.Брюховичі, розкриває тему страху в нашому житті та ділиться порадами, як його подолати.
Продовжуємо гортати сторінки історії християнизації світської культури разом із о.Олегом Жаруком, ректором Інституту богословських наук Непорочної Діви Марії у м.Городок Хмельницької обл. Розглянемо, як і коли Церква стає місійною та зазнає розвитку при імператорі Костянтині.
Отець Міхал Бранкевич проводить детальний аналіз герменевтики Святого Духа, пояснюючи, як Дух вдихає життя в Церкву і впливає на спасіння.
Отець Міхал розглядає місію Святого Духа і Церкви в контексті останніх часів. Священник підкреслює значення П'ятидесятниці як духовної Пасхи.
Отець Міхал Бранкевич говорить про Об'явлення Святого Духа в контексті місії у Божому Намірі та Помазання Месії.