Слухати Радіо

23:50

Літургія годин (Бревіарій)

В ефірі

Розарій

00:30

Катехиза

01:10

Недільні читання

01:40

Духовні читання

02:00

Непісні розмови

02:50

Біблійні читання

03:00

Меса

03:40

Розарій

04:00

Коронка до Божого Милосердя

04:20

Святий дня

05:00

Молитва

06:00

Дитяча катехиза

06:30

Житія святих

06:50

Ранкова молитва

07:00

Розарій

07:40

Годинки

08:00

Ранкова молитва

08:10

Святий дня

08:20

Біблійні читання

Обʼявлення Богородиці в Акіто (ІІ частина), - отець Григорій Рассоленко

Отець Григорій Рассоленко з Вищої духовної семінарії Пресвятого Серця Ісуса, що у Ворзелі, продовжує розповідати про об'явлення Пресвятої Богородиці сестрі Агнесі в Акіта, що в Японії.
Сестра Агнеса, яка від народження мала ім'я Кацуко, походила з буддиської родини, але навернулась у католицтво. Одного разу її спіткала дивна хвороба, внаслідок якої вона перебувала в коматозному стані, і, хоч зовні не подавала ознак життя, але при цьому мала містичні переживання і молилась разом із священником, який приходив до неї.

Кацуко хотіла вступити до контемплятивного згромадження, але внаслідок хворобливого стану обрала Сестер Служниць Пресвятої Євхаристії в Акіта. Перебуваючи в монастирі, на початку 1973 року сестра Агнес втрачає слух.

Перше об'явлення сестра Агнеса пережила 12 червня 1973 року. Того дня всі сестри виїхали, а вона пішла в каплицю на адорацію Пресвятих Дарів. Як тільки сестра Агнеса відчинила дверцята табернакулюма - побачила дивне світло, яке пронизувало все навколо. Наступного дня під час адорації вона знову бачить світло і розповідає про це єпископу.

Під час молитви Розарій, сестра Агнеса бачить постать жінки та усвідомлює її присутність, хоч і не до кінця розуміє, що це Діва Марія. У часі тихої молитви сестра знову побачила світло та воїнство ангелів, які моляться, а обличчя їх звернені на Песвяті Дари. При цьому вона чітко чула слова молитви, хоча природно не могла нічого чути, адже була майже повністю глуха.

Наприкінці червня, у ніч з четверга на п'ятницю, сестра Агнеса починає відчувати біль в руці й помічає на лівій долоні відбиток хреста. Протягом ночі біль посилюється і з центра хреста починає текти кров. Згодом, вона чує голос, який закликає її до ревної молитви у каплиці.
У молитві сестру Агнесу супроводжував ангел, який був схожий на сестру черниці, та сказав, що опікується нею. Поряд із ангелом монахиня відчувала абсолютну безпеку. 
У каплиці, праворуч від вівтаря, стояла витесана з дерева фігура Пресвятої Діви Марії, коли сестра Агнеса стала на сходинку вівтаря, то відчула, що дерев'яна скульптура ожила, звернулась до неї та закликала до молитви. Черниця молилась разом з Марією та ангелом-охоронцем. Наступного дня права рука фігури Богородиці почала кровоточити.

Під час об'явлення Марія наголошувала сестрі Агнесі, про необхідність послуху Церкві, що свідчить про його автентичність. Одним із критеріїв під час різних об'явлень, є те, що вони заохочують до послуху Церкві, єпископам, настоятелеві. І під час об'явлень в Акіта Діва Марія завжди вказує сестрі Агнесі на необхідність слухати єпископа та свого духовного керівника.

Рана на руці сестри Агнеси особливо боліла і кровоточила у першу п'ятницю місяця і засихала в суботу, подібно, як і рана на руці фігури Богородиці в каплиці. У сестри Агнеси кровоточила ліва рука, а у фігури - права, примітно, що кров із рани не капала на землю, а ніби зупинялась.
12 липня долоня фігури богородиці знову почала кровоточити, і щоб зафіксувати цю подію приїхав єпископ.
27 липня рука сестри Агнеси почала нестерпно боліти, у відчаї вона пішла в каплицю де зустріла ангела, який закликав запам'ятати вигляд крові, яка тече з долоні фігури Богородиці та просив молитися про навернення грішникв.

Єдиним і найвищим об'явленням є втілення Сина Божого. Після Ісуса Христа. Немає жодного іншого об'явлення, яке Бог хотів показати. Натомість, приватні об'явлення є нагадуванням для нас тих істин, які є в Євангелії: маємо молитись і відшкодовувати Господу за гріхи, адже єдине чого прагне Ісус - це навернення грішників. Ми як християни можемо допомогти Матері Божій та святим, які моляться за нас в Небі, своїми жертвами, щоб випросити у Господа милосердя і навернення.

Друге об'явлення відбулось 3 серпня 1973 року у першу п'ятницю місяця. Коли сестра Агнеса молилась у каплиці знову побачила ангела, який запропонував вимовити питання, які заздалегідь приготував єпископ. Голос надзвичайної краси, який лунав з боку фігурки Богородиці, промовив до сестри Агнеси і вказав на необхідність любити Господа і слухати Ісуса Христа, а також те, що молитва, покута і мужні жертви можуть умилостивити гнів Отця.

Отець Григорій Рассоленко
Чи справді Едем був на землі, і як Церква уявляє рай — катехеза отця Петра Балога

Чи справді Едем був на землі, і як Церква уявляє рай — катехеза отця Петра Балога

На хвилях Радіо Марія монах-домініканець отець Петро Балог виголосив катехезу про рай і життя вічне. Священник пояснив, як Католицька Церква розуміє рай, чи тотожні поняття «рай» і «Царство Боже», а також згадав біблійний Едем і розповів, чи справді він був розташований між річками Тигр і Євфрат.
2025-11-13 00:00:00
"Святі отці - це люди, які особливо проникалися Богом у непростих умовах", - отець Олег Кіндій

"Святі отці - це люди, які особливо проникалися Богом у непростих умовах", - отець Олег Кіндій

«Для аскетів, серед яких і Ніл Синайський, важливим було плекання чистоти серця. Святі Отці закликають нас читати Святе Письмо в дусі примирення», - зазначив священник парафії святих Володимира та Ольги УГКЦ, викладач богослов’я Українського католицького університету у Львові, отець Олег Кіндій.
2025-11-10 00:00:00
Де найголовніше місце твого життя?

Де найголовніше місце твого життя?

Отець Міхал Бранкевич говорить про значення Святого Духа для Церкви
2025-11-10 00:00:00
Як не занепадати духом? Катехеза від отця Валентина Матушевського

Як не занепадати духом? Катехеза від отця Валентина Матушевського

Отець Валентин Матушевський коментує Євангеліє від Луки, у якому зосереджує увагу на тому, як не занепадати духом.
2025-11-10 00:00:00
"Якщо ми агресивні до інших, значить ще не достатньо визнали свою обмеженість", - о.Григорій Рассоленко

"Якщо ми агресивні до інших, значить ще не достатньо визнали свою обмеженість", - о.Григорій Рассоленко

Як так стається, що нам складно бути тихою людиною? Хто такі ‘блаженні тихі’, про яких говорить Ісус у Нагірній проповіді? І які чесноти допоможуть нам пізнати правдиву тихість? Ці питання розглянемо в продовження циклу катехиз про Блаженства разом з о.Григорієм Рассоленком, духовним отцем Вищої Духовної семінарії в м.Ворзелі Київсько-Житомирської дієцезії РКЦ.
2025-11-07 00:00:00